OFFICE.
CO-WORKING.
MASTERCLASS.
Det hyggeligste iværksættermiljø i Aalborg Øst; Du får dit eget kontor eller en Coworking-plads med rig mulighed for at tænke store iværksætter-tanker og idéudvikle med de andre virksomheder i huset. I mødes på Masterclass forløbet som udvikler dine kompetencer og klæder dig og din virksomhed på med kyndig hjælp og vejledning.
DE FEDESTE ARBEJDSPLADSER
I GrowAAL East kan du få en co-working plads eller starte i et mindre kontor til en enkelt person og udvide rammerne i takt med, at du udvider forretningen! Vi har fleksible rammer, der kan tilpasses dig og dit behov. Derfor har vi også forskellige priser alt afhængig af den løsning du vælger. Her er et par eksempler:
- Workstation, coworking
- Fri trådløs internet
- Fri adgang til mødelokaler
- Adgang til te-køkken
- Mulighed for kantineordning i NOVI
- Adgangskontrol / vagtordning
- Lækkert gårdmiljø
- Adgang til arrangementer i GrowAAL CITY
- Rengøring
- Mulighed for parkering ved NOVI (7 min. gang til bygningen)
- Plusbus lige til døren (når den er etableret)
1.700 KR./MDR ex. Moms
- Eget kontor 13 m2 (eks.)
- Fri trådløs internet
- Fri adgang til mødelokaler
- Adgang til te-køkken
- Mulighed for kantineordning i NOVI
- Adgangskontrol / vagtordning
- Lækkert gårdmiljø
- Adgang til arrangementer i GrowAAL CITY
- Rengøring
- Mulighed for parkering ved NOVI (7 min. gang til bygningen)
- Plusbus lige til døren (når den er etableret)
2.200 KR./MDR ex. Moms
- Eget kontor 50 m2 (eks.)
- Fri trådløs internet
- Fri adgang til mødelokaler
- Adgang til te-køkken
- Mulighed for kantineordning i NOVI
- Adgangskontrol / vagtordning
- Lækkert gårdmiljø
- Adgang til arrangementer i GrowAAL CITY
- Rengøring
- Mulighed for parkering ved NOVI (7 min. gang til bygningen)
- Plusbus lige til døren (når den er etableret)
8.400 KR./MDR ex. Moms
Grow Masterclass - hjælper dig og din virksomhed på vej
- Du får masser af frisk viden direkte til praksis brug
- Der er mulighed for sparring med både eksperter og andre deltagere
- Du kommer med i et et stærkt fagligt netværk
- AUGUST: Forretningsmodeller
Lær dem fra bunden. Anders hjælper dig til at gennemtænke din forretningsmodel og dermed få truffet de rigtige valg.
- SEPTEMBER: Salg
Hvad gør du hvis salg ikke lige er dig, men du gerne vil i gang? Vi giver dig masser af værktøjer og deler sine erfaringer med energi og gåpåmod
- OKTOBER: Økonomi
Lær at gå udenom de værste faldgruber og få styr på økonomien med vores unge regnskabseksperter, som guider dig på vej. Er du allerede godt i gang får du se nyeste tips og tricks til at gøre din hverdag lettere.
- NOVEMBER: Pitch
Du lærer at lave det perfekte pitch, ligesom i Løvens Hule. Du får tips til hvordan du performer i et pitch, og bevarer roen og skaber en tillidsfuld atmosfære med små virkemidler.
- DECEMBER: Legater og ansøgninger
Får du den funding du fortjener? Der er masser af legater og funding derude der passer til dig, du skal bare lige have de rigtige værktøjer til hurtigt at kunne søge dem, og få vigtig økonomi hjem til din virksomhed. Vi lover du får en liste med forskellige muligheder med hjem.
Events i GrowAAL
SE NÆRMERE PÅ GrowAAL EAST
Flyt på kortet med finger/mus for 360 grader effekt
Som eneste Aalborg-baseret systemudvikler i vores virksomhed, kan det blive trivielt at sidde alene på et kontor. Coworking har givet mig nogle flinke kollegaer at møde ind sammen med – samtidig med at vi forstår hinandens behov for at koncentrere os om arbejdet."
Henrik · GrowAAL Coworking
JOIN US NOW!
Udfyld formularen, så kontakter vi dig for en uforpligtende snak, fremvisning af lokale og pris.
"Må bare sige, at GrowAAL er et fantastisk sted at starte og drive virksomhed !!! Det her sted er fyldt med skønne iværksættere/dejlige mennesker - en stor fornøjelse, at være en del af!"
Rikke · GrowAAL City kontor
VIRKSOMHEDER I GrowAAL EAST
BEBOER INFORMATION
3D print
Vilkår og betingelser for brug af 3D printere, stillet til rådighed af NOVI
Medmindre der udtrykkeligt indgås en anden skriftlig aftale med NOVI, er nedenstående vilkår og betingelser gældende for alle brugere af NOVIs 3D Printere, opstillet i GrowAAL East, Fredrik Bajers Vej 300, 9220 Aalborg Ø.
- Brugen af NOVIs 3D printere tilbydes NOVI lejere med tilhørende adgangskort.
- Brugen af NOVIs 3D printere sker udelukkende på brugerens eget ansvar.
- Ved brug af NOVIs 3D printere, må brugeren ikke overtræde Dansk lovgivning.
Herudover må brugere ikke:
- overtræde god moral ifbm. 3D printning.
- krænke nogen form for tredjeparts ret, herunder industriel beskyttelse, ophavsret, varemærker, patenter, eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder.
- NOVI fraskriver sig al ansvar i tilfælde af forsinkede eller mislykkede print pga evt. driftsnedbrud og lign. på NOVIs 3D printerne. Du får naturligvis en erstatningstid, hvis printeren får driftstop el. lign.
- NOVI fraskriver sig produktansvar, og/eller erstatningsansvar relateret til 3D produkter, produceret på NOVIs 3D printere.
- NOVI forbeholder sig retten til at ændre ovenstående vilkår og betingelser for brug til enhver tid.
Derudover skal der henvises til disse når man benytter sig af sliceren:
ALARM OG BEREDSKAB
Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 16.00 - 07.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 15.30 - mandag kl. 07.00), må vinduer og udvendige døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Vinduer kan dog åbnes i ”kip-funktion”.
Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaaleast.dk
Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:
- Ring til G4S: tel. 72 14 66 18
- Oplys navn, firma og evt. kodeord og bed om at komme til at tale med vagten på NOVI, for at få hjælp til at afstille alarmen.
- Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
- Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.
Problemer med adgangskontrol?
Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18.
Vagttelefon
Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18
Flugtplaner
Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.
Hjertestartere
Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedingang.
ELFORBRUG - HJÆLP MED AT SPARE
GrowAAL har et højt elforbrug, som vi meget gerne vil nedbringe. Du kan gøre en indsats ved at:
• Slukke PC’er og skærm, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.
• Slukke lamper og loftslys, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.
• Slukke printere og kopimaskiner uden for arbejdstiden.
• Lukke låget på kopimaskiner.
• Slukke lyset, når der er tilstrækkeligt sollys.
• Bruge lavenergipærer.
• Udnytte standbyfunktioner og sluk maskiner uden for arbejdstiden.
• Vælge lavenergikontormaskiner når du køber nyt.
KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL
Her i NOVI og GrowAAL bor vi ca. 250 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor vil jeg gerne invitere dig/jer, til at deltage i Executive Club.
Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i NOVIs og GrowAALs bygninger. Det er gratis at deltage.
Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i NOVI, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra NOVIs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.
Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne.
Henrik Lundum
Adm. direktør, NOVI
LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL EAST RESIDENTS"
Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL EAST, så meld dig ind i gruppen med det samme.
Rabatter - kun for beboere i NOVI og GrowAAL
Alle rabatter og rabatkoder kan findes i bunden af de fleste interne nyhedsmails fra NOVI. Tilmeld dig på https://novi.dk/nyhedsbrev
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching
v. fysioterapeut Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/ (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her: https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.
Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan få refunderet det som man normalt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172kr. refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr og 78kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid. Husk du kan spare kørsel og tid ved at Marianne er her i huset.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

DGI Huset - motion
Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.
Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 189,-*(normalpris kr. 239*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)
10 klips klippekort for kr. 389,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)
Svømmebilletter - gælder 2 år frem

Gigantium svømmebilletter
Billetter med rabat købes med Mobile Pay i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.
Priser:
Barn kr. 26,00 Voksen kr. 34,00
Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen. Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Haraldslund Svømmehal og Motionscenter
NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Svømning 31,- Svømning & motion 46,- Svømning/børn 21,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Skansen, Svømmeland, Nørresundby
NOVI har indgået en aftale med Skansen i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay i NOVIs reception.
Svømning - voksen 44,-
Svømning - barn 3-14 år 32,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv.
Skansen Fitness (v Dansk Firmaidræt)
Medlemsskab til firmapris 199,- pr. måned
Du opretter dit firmamedlemskab ved at gå ind på dette link:
1. opret en gratis profil.
2. Når du har oprettet en profil, så skal du vælge medlemskab – her vælger du ”Firmamedlemskab” og indtaster det ønskede betalingskort i betalingsoplysningerne.
Hvis det fx er firmaets betalingskort som skal betale for medarbejderen – så bruger du blot samme betalingskort på flere af profilerne. Dette kan man sagtens.
Der er ingen bindingsperiode – så man kan opsige sit medlemskab fra dag til dag.

Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)
Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes gratis i receptionen, receptionen@novi.dk
Der kan lånes et kort af gangen.
Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).
Lasertryk - 10 % rabat på alle produkter, tryksager og reklamegaver.
Rabatkoden fåes ved at skrive til receptionen@novi.dk

Daarbak Design - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.
Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Daarbak Design, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Gugvej. Jacob Vester, jve@scanoffice.dk, tlf: 20 75 54 33
Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen
www.dolomite.dk
Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Flügger, Hobrovej
Maling. Generel rabat.
Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.
Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Meny)
Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11
Stark, Brdr. Bendtzen
Byggematerialer mm.
Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.
Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk Der skal altid betales kontant.
Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg
FLUGTPLANER
Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.
Frisør i NOVI
NOVI har egen frisør i dameomklædningen i kælderen under receptionen, Niels Jernes Vej 10( tag elevatoren ned).
Vores frisør, Charlotte, kommer ca hver 2.-3. uge og kan bookes her https://haircutsbybering.klikbook.dk
Skulle nogen have behov for at klæde om de tidsrum Charlotte er her, så henviser vi til omklædningen v. motionsrummet.
KANTINEN I NOVI
Alle NOVIs kantiner drives af Cheval Blanc Kantiner, og Cheval Blanc tilbyder også levering af frokost til GrowAAL EAST.
Bestilling af frokost til GrowAAL EAST gøres ved at sende en bestillingsformular til kantinen dagen forinden kl. 13.00 til food@novi.dk.
Frokosten leveres i thermobokse inden kl. 11.00 den følgende dag i atriummet ved hovedindgangen.
Bestillingssedlen rekvireres ved at sende en mail til Site Manager, Thomas, på mail novi@cheval-blanc.dk.
Dagens menu kan ses i kantinen eller i GrowAAL EASTs facebookgruppe.
MORGENMAD
Du kan hente morgenmad i kantinerne. Priserne fremgår af kantinen og der kan betales med MobilePay eller kort.
KANTINENS ÅBNINGSTIDER:
Morgenmad i NOVI 1 og 8 / kl. 07.30 - 10.00
Frokost i NOVI 1, 6 og 8 / Kl. 11.30 - 13.00
Bageri i NOVI 3-4 / kl. 10.00 - 13.00
Kontakt køkken eller bageri / Tlf. 96 35 44 10
FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT:
- Site Manager: Thomas Guldhammer Karlsen
- Telefon: 9635 4410
- E-mail: novi@cheval-blanc.dk
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Fysioterapi, fysisk arbejdsmiljø og firmatræning
Marianne er vores fysioterapeut, (coach, personlig træner og sundhedsrådgiver) som også tilbyder firmaforløb og firmatræning.
Marianne er endvidere arbejdsmiljøkonsulent, hvilket indebærer at hun kan hyres til såvel oplæg som individuel rådgivning. Disse kan laves både på arbejdspladsen, men også i hjemmet.
Marianne har derudover en særaftale med NOVI som betyder at hun undtagelsesvis tilbyder 30minutters behandlinger/massage til kun 220kr.
Du booker Marianne til fysioterapi her: https://fysiocoach.setmore.com/ og du kan læse mere om ydelserne her https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Du meget velkommen til at lægge en besked. Så ringer Marianne tilbage så snart hun får mulighed for det. Tilskud til ydelser via sundhedssikring.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
HJERTESTARTERE
Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedindgangen til GrowAAL EAST.
Kantinerne i NOVI
Kantinernes åbningstider er
- NOVI 1: hverdage 11.30-13.00
- NOVI 6: hverdage 11.30-13.00
- NOVI 8: hverdage 11.30-13.00
- NOVI 14: hverdage 11.30-13.00
Kortordning
NOVI-kantinerne drives af Cheval Blanc Kantiner. Der kan betales med betalingskort, MobilePay eller adgangskort.
Ønsker du/I at benytte adgangskort til frokostordning i NOVI-kantinerne, så kontakt Morten Steffensen på novi@cheval-blanc.dk
Frokostbuffet 60,-
- 1 varmt ret
- 1 varm vegetarisk ret
- 2-3 kolde anretninger (tapas/pålæg)
- 2-3 måltidssalater
- 1 x grøn salat
- 2-3 toppings til salat mv.
- 2 slags olier/pesto m.m.
- Ost 2 gange om ugen
- Min. 1 sød overraskelse om ugen dessert/kage
- Hjemmebaget surdejsbrød af økologisk mel fra eget bageri.
TO GO frokostmuligheder hver dag 45,-
2-3 slags sandwich/wraps eller andet TO GO
GOODIEBOX 45,-
Fyld en box hver dag kl 13.00 - 13.15. Boxe forefindes i kantinen.
Dagens Take-away menu til at tage med hjem 60,-
Der er selvafrydning i kantinerne.
Cheval Blanc leverer også forplejning til NOVIs mødelokaler.
Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.
I forbindelse med særlige arrangementer kan der dog dispenseres fra dette forbud. Henvendelse herom med yderligere info skal ske til GrowAALs driftsafdeling service@growaaleast.dk
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (pr. 1/4 2017) (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
Motionscenter (er i øjeblikket under ombygning og modernisering)
NOVIs motionsrum har løbebånd, cykler, håndvægte, måtter og forskellige træningsmaskiner.
Alle med arbejdsplads i NOVIs bygninger kan tegne motionsabonnement og benytte motionsrummet.
For at tegne/forny abonnement skal du udfylde tilmeldingsformularen og aflevere den i receptionen sammen med betaling. Du vil derefter have adgang til motionscentret med dit adgangskort. Har du ikke adgangskort, vil du få et nyt kort til brug i motionscentret.
Priser og betingelser finder du i tilmeldingsformularen.
Du er velkommen til at få en rundvisning i motionscenteret. Skriv til receptionen@novi.dk
GODE VANER I MOTIONSRUMMET
-
Hold afstand – og vis hensyn
-
Vask dine hænder ofte og desinficer
-
Luft gerne ud når du træner
-
Afsprit udstyr før og efter brug
-
Host og nys i dit ærme, ikke dine hænder
-
Hold afstand til andre brugere
-
Træn ikke, hvis du føler dig sløj eller utilpas
-
Planlæg gerne din træning uden for perioder med spidsbelastning
MØBLER OG INVENTAR
Du kan leje møbler hos GrowAAL EAST. Vi har flere typer borde og stole.
Du kan se vores oversigt her: /Files/Filer-Download/Novi-GrowAAL-East-katalog-2020.pdf Du kan forhøre dig om priser og muligheder ved at skrive til Anne-Mette Vestergaard på anv@novi.dk
Hjælp til indretning og køb med rabat
Vil du gerne have et skræddersyet interiør til dit kontor, kan du besøge vores leverandør ScanOffice. Her kan du se på indretningsløsninger, og købe møbler og andre kontorartikler til GrowAALs rabatpriser.
Du kan få tilsendt inspirationskataloget fra Scanoffice ved at skrive til anv@novi.dk.
MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL
Mødelokaler i GrowAAL EAST
I GrowAAL EAST er der følgende mødelokaler tæt ved hovedindgangen:
- Grow BRAIN: 12 personer
- Grow TECH: 8 personer
Alle mødelokaler er udstyret med stor LED-skærm eller Full HD Projektor. I alle mødelokaler er der også udstyr til videokonference. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport.
Regler i mødelokaler
- Mødelokale er ikke beregnet til at en medarbejder kan sidde og arbejde. Benyt evt. fællesarealerne
- Du må gerne tage egne drikkevarer med i mødelokalerne - men ryd op efter dig og tag flasker, kander og krus med ud igen.
- Efterlad rummet som du gerne selv vil modtage det.
- Overvej om dit møde kan ligge i et fællesareal og dermed lette trykket på mødelokalerne.
- Eksterne personer der ikke er lejere i GrowAAL kan ikke benytte/leje mødelokaler på egen hånd.
- oplever du fejl eller mangler i mødelokalet så meld disse med det samme. Info findes i mødelokalerne.
Booking af mødelokaler
Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale til mødet.
For at blive oprettet som bruger (1 licens pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk
Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor og co-working plads. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler.
NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.
Forplejning til møder
Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst Cheval Blanc Kantinen på food@novi.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.
INTERNET OG WIFI:
Alle lejere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med logon på hjemmeside (som der står under WIFI).
Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.
NOVInet:
Alle i NOVI har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.
NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.
Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.
En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.
Tilføj MAC-adresse:
Lejerens IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.
Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i NOVI man befinder sig.
MAC-adresser som skal registreres og sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.
Gæste WiFi:
I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet “GrowAAL” og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword.
Tilkøb:
Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.
Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på
support@netic.dk for en drøftelse af den konkrete sag.
GrowAALs Nyhedsbrev
Nyhedsbreve fra GrowAAL kan indeholde vigtig information om dit lejemål, og derfor opfordrer vi alle virksomheder i GrowAAL til at tilmelde sig vores nyhedsbrev
Parkering
Gratis parkering:
For beboere i GrowAAL EAST tilbydes der gratis parkering på NOVIs parkeringspladser:
- Niels Jernes Vej 10
Fordele ved denne løsning er:
- Faste p-licenser til medarbejdere i GrowAAL EASTs virksomheder
- Fri gæsteparkering (registrering i receptionen)
- Registrering af nummerplader, ingen papir i forruden
- Ingen uvedkommende parkering på arealerne
- Ingen parkering på brand- og flugtveje
Der er parkeringskontrol på arealerne, hvorfor I ved indflytning tilbydes max 2 nummerplader pr. medarbejder som registreres i Q-Parks løsning. Når du flytter ind klarer receptionen indtastningen af nummerplader for dig. Send blot dine nummerpladeoplysninger til receptionen på receptionen@novi.dk
Gæsteparkering
Der er 15. minutters fri parkering med brug af P-skive. P-skiven stilles altid for at dække perioden til du får lavet en gæstelicens.
På Niels Jernes Vej får gæster udstedt en parkeringslicens i receptionen. Al parkering foregår papirløst og ved hjælp af nummerpladeregistrering.
Pensionsaftale
Tilbud til virksomhederne i GrowAAL
GrowAAL og NOVI samarbejder med Pensionsmægler RTM A/S, for at give virksomhederne i GrowAAL/NOVI en god og uvildig sparring om firmapension til medarbejderne i virksomhederne.
RTM A/S kan skabe den helt rigtige løsning til langt de fleste virksomheder i GrowAAL/NOVI. Dermed sikres en medarbejder en god pensionsopsparing og de helt rigtige forsikringer, til sikring af indkomsten ved sygdom, ulykke og dødsfald.
Virksomheden kan tiltrække og fastholde medarbejdere, der efterspørger gode personaleforhold og fordele. Vil du høre mere om netop jeres virksomheds muligheder, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til mig, så aftaler vi et godt tidspunkt, der passer dig.
Michael Broeng, RTM.
tlf: 3018 1177
mb@rtm.dk
POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE
Som lejer hos GrowAAL EAST får du dit eget dueslag i postrummet ved NOVI receptionen, hvor posten bliver sorteret og delt ud hver morgen.
Får du post og pakker leveret, vil du blive kontaktet direkte af receptionen og pakkerne kan afhentes her.
Husk derfor at flytte jeres postadresse til denne adresse:
Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Øst
Postafsendelse (PostNord)
Når du skal sende brevpost skal du bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til NOVI receptionen, Niels Jernes Vej 10. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker/pakkelabels og lægge dem til afsendelse i postrummet. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis.
Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.
Vælger du Pacsoft (Postnord) kan du lægge dine pakker til afsendelse i postrummet.
Postnord afhenter post man-tor kl. ca. 8.00-8.30, dvs lægger du pakker i løbet af dagen vil disse blive afsendt dagen efter. Har du brug for at sende samme dag, er nærmeste postbutik Føtex, Niels Bohrs Vej, Aalborg Ø.
Kurérpost
Geodis afhenter pakker hver dag mellem kl. 13 og 14. (skal bestilles via receptionen)
PRINT OG KOPI
Printer- og kopimaskinen er placeret ved reposset i fællesområdet ved handikap-indgangen. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen på service@growaaleast.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.
Priserne er:
Sort/hvid:
- A4 print pr. side 0,35 kr.
- A3 print pr. side 0,70 kr.
Farve:
- •A4 print pr. side 1,50 kr.
- •A3 print pr. side 3,00 kr.
Alle priser tillægges moms.
Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.
Regnskabsservice
NOVIs regnskabsservice varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.
Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er vi 7 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.
NOVIs regnskabsservice hjælper dig med:
• Bogføring af bilag
• Momsregnskab
• Lønninger & gager
• Budgetopfølgning
• Årsregnskaber
• Skattebilag & selvangivelse
• Budgetter & likviditetsbudgetter
• Projektregnskab fx. Innobooster, EU m.v.
• Andre administrative opgaver
Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.
Vi hjælper dig gerne med et tilbud på de regnskabsservices du måtte have brug for - helt uforpligtende.
Kontakt Johnny Thorsted, jt@novi.dk, +45 9635 4504
Du kan aflevere dit rensetøj her hos NOVI i receptionen, Niels Jernes Vej 10. Der afhentes tøj tirsdag og fredag og der leveres fra gang til gang.
Priserne er attraktive og det er nemt, for man betaler med MobilePay eller kreditkort.
Hvad koster ordningen? Der er gratis hente/bringe-service
Hvor ofte kommer Byens Rens? Hver tirsdag og fredag.
Hvor lang tid tager det? Fra gang til gang. Afleverer du tirsdag, er det retur fredag og så fremdeles.
Sådan gør du:
Opret dig som bruger her booking.byensrens.dk
Log ind på location NOVI med
Byens Rens har poser som anvendes til aflevering af tøjet. Man må gerne tage poserne med hjem (eksempelvis til skjorter der skal til vask).
Byens Rens henter, ordner og returnerer det der er indleveret
Du modtager en SMS, når tøjet er afleveret på arbejdspladsen.
Priser 5 skjorter tilbud, Billig habit rens. Se priserne på Byens Rens.
Eventuelle spørgsmål rettes til receptionen@novi.dk
REPERATION OG SERVICE
Vore serviceteknikere kommer meget rundt i bygningerne, men det kan være svært at have overblik over alle pærer, installationer mv. Har du ting i dit lejemål eller fællesområder der kræver service, skal du derfor henvende dig til serviceafdelingen på service@growaaleast.dk
HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER
Hvis du har brug for en “handyman” til opsætning af inventar mm. i jeres kontor kan vi assistere. Hvis opgaven er større, vil vi også gerne hjælpe med at koordinere med vores egne tilknyttede håndværkere. Indhent pris og aftal nærmere på service@growaaleast.dk
Rum for Rådgivning
Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.
Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:
• Design, foto, logo og layout: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk
• Tekstforfatter, Web, SEO og Social media: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk (kontaktperson for disse services)
• Advokat: Michael Møller Pedersen, Hovmøller & Thorup
mmp@ht-law.dk tlf +45 21 84 92 04
• Revisor: Peter Nørrevang, Deloitte,
pnoerrevang@deloitte.dk, tlf +45 26 21 13 29
• Bestyrelseskonstruktion: Anders Dahl, Asenet
info@andersdahl.info, tlf +45 4016 9616
• Søgning af EU-midler: Carsten Helmuth Pedersen
cah@ndeu.dk, tlf +45 4060 1039
• Kapitalsøgning: Poul Kvist, LIVA Consult,
pok@livaconsult.dk, tlf +45 22 17 84 33
• Bankforretning: Rasmus Holm, Danske Bank,
rhol@danskebank.dk tlf +45 70 13 30 00
• HR og rekruttering, Torben Abildgaard, Curia Aalborg,
ta@curia.dk tlf +45 40 61 70 22
• UX-design, Signe Skelgaard, Duckwise,
tlf +45 29 86 89 69, ssk@duckwise.dk
Se folder med præsentation af rådgiverne online
De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Første møde er som regel gratis.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
RYGEPOLITIK
Det er ikke tilladt at ryge i GrowAAL EASTs bygning, hverken på fællesarealer eller i det enkelte lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.
I GrowAAL EAST er der 2 køkkener placeret overfor rum 46 og rum 36. Alle beboere er velkomne til at benytte disse.
Brug af tekøkkener foregår i samspil med de andre firmaer tæt på dig. Brug af køleskab, skabe, skuffer mm. planlægger I selv. Spørg eventuelt dine nye naboer på gangen, hvordan de gør! Oprydning, opvask, indkøb af opvaskemiddel mm. sker for egen regning.
Det er også muligt at blive tilmeldt frokostordningen i NOVI 1. Spørg gerne kantinepersonalet for yderligere information.
Ved hovedindgangen til GrowAAL EAST er der kaffemaskine og salgsautomat med snacks og drikkevarer. Som standard kan adgangskort benyttes som betaling, der faktureres kvartalsvis. Der kan også betales med Mobilepay.
LAD OS HJÆLPE DIG
Hos GrowAAL by NOVI er vores fornemmeste opgave at hjælpe dig til at få din forretning til at blomstre. Har du brug for hjælp eller mangler du lige den brik der mangler i dit netværk så spørg os. Vi har hjulpet mange virksomheder gennem tiderne med større og mindre problemstillinger: fx.:
- Kontaktpersoner inden for bestemte områder
- Gode råd om finansiering og drift
- Sparringspartnere til specifikke opgaver
- Få nye øjne på forskellige situationer
- Finde lige den kontaktperson du har brug for fx. på AAU
- Rådgiverpanel der træder til i specielle situationer (fx. covid-19)
Så brug os endelig!
Kontakt: Kundechef Anne-Mette Vestergaard eller CEO Henrik Lundum
3D print
Vilkår og betingelser for brug af 3D printere, stillet til rådighed af NOVI
Medmindre der udtrykkeligt indgås en anden skriftlig aftale med NOVI, er nedenstående vilkår og betingelser gældende for alle brugere af NOVIs 3D Printere, opstillet i GrowAAL East, Fredrik Bajers Vej 300, 9220 Aalborg Ø.
- Brugen af NOVIs 3D printere tilbydes NOVI lejere med tilhørende adgangskort.
- Brugen af NOVIs 3D printere sker udelukkende på brugerens eget ansvar.
- Ved brug af NOVIs 3D printere, må brugeren ikke overtræde Dansk lovgivning.
Herudover må brugere ikke:
- overtræde god moral ifbm. 3D printning.
- krænke nogen form for tredjeparts ret, herunder industriel beskyttelse, ophavsret, varemærker, patenter, eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder.
- NOVI fraskriver sig al ansvar i tilfælde af forsinkede eller mislykkede print pga evt. driftsnedbrud og lign. på NOVIs 3D printerne. Du får naturligvis en erstatningstid, hvis printeren får driftstop el. lign.
- NOVI fraskriver sig produktansvar, og/eller erstatningsansvar relateret til 3D produkter, produceret på NOVIs 3D printere.
- NOVI forbeholder sig retten til at ændre ovenstående vilkår og betingelser for brug til enhver tid.
Derudover skal der henvises til disse når man benytter sig af sliceren:
KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL
Her i NOVI og GrowAAL bor vi ca. 250 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor vil jeg gerne invitere dig/jer, til at deltage i Executive Club.
Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i NOVIs og GrowAALs bygninger. Det er gratis at deltage.
Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i NOVI, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra NOVIs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.
Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne.
Henrik Lundum
Adm. direktør, NOVI
LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL EAST RESIDENTS"
Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL EAST, så meld dig ind i gruppen med det samme.
Frisør i NOVI
NOVI har egen frisør i dameomklædningen i kælderen under receptionen, Niels Jernes Vej 10( tag elevatoren ned).
Vores frisør, Charlotte, kommer ca hver 2.-3. uge og kan bookes her https://haircutsbybering.klikbook.dk
Skulle nogen have behov for at klæde om de tidsrum Charlotte er her, så henviser vi til omklædningen v. motionsrummet.
KANTINEN I NOVI
Alle NOVIs kantiner drives af Cheval Blanc Kantiner, og Cheval Blanc tilbyder også levering af frokost til GrowAAL EAST.
Bestilling af frokost til GrowAAL EAST gøres ved at sende en bestillingsformular til kantinen dagen forinden kl. 13.00 til food@novi.dk.
Frokosten leveres i thermobokse inden kl. 11.00 den følgende dag i atriummet ved hovedindgangen.
Bestillingssedlen rekvireres ved at sende en mail til Site Manager, Thomas, på mail novi@cheval-blanc.dk.
Dagens menu kan ses i kantinen eller i GrowAAL EASTs facebookgruppe.
MORGENMAD
Du kan hente morgenmad i kantinerne. Priserne fremgår af kantinen og der kan betales med MobilePay eller kort.
KANTINENS ÅBNINGSTIDER:
Morgenmad i NOVI 1 og 8 / kl. 07.30 - 10.00
Frokost i NOVI 1, 6 og 8 / Kl. 11.30 - 13.00
Bageri i NOVI 3-4 / kl. 10.00 - 13.00
Kontakt køkken eller bageri / Tlf. 96 35 44 10
FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT:
- Site Manager: Thomas Guldhammer Karlsen
- Telefon: 9635 4410
- E-mail: novi@cheval-blanc.dk
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Fysioterapi, fysisk arbejdsmiljø og firmatræning
Marianne er vores fysioterapeut, (coach, personlig træner og sundhedsrådgiver) som også tilbyder firmaforløb og firmatræning.
Marianne er endvidere arbejdsmiljøkonsulent, hvilket indebærer at hun kan hyres til såvel oplæg som individuel rådgivning. Disse kan laves både på arbejdspladsen, men også i hjemmet.
Marianne har derudover en særaftale med NOVI som betyder at hun undtagelsesvis tilbyder 30minutters behandlinger/massage til kun 220kr.
Du booker Marianne til fysioterapi her: https://fysiocoach.setmore.com/ og du kan læse mere om ydelserne her https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Du meget velkommen til at lægge en besked. Så ringer Marianne tilbage så snart hun får mulighed for det. Tilskud til ydelser via sundhedssikring.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
Kantinerne i NOVI
Kantinernes åbningstider er
- NOVI 1: hverdage 11.30-13.00
- NOVI 6: hverdage 11.30-13.00
- NOVI 8: hverdage 11.30-13.00
- NOVI 14: hverdage 11.30-13.00
Kortordning
NOVI-kantinerne drives af Cheval Blanc Kantiner. Der kan betales med betalingskort, MobilePay eller adgangskort.
Ønsker du/I at benytte adgangskort til frokostordning i NOVI-kantinerne, så kontakt Morten Steffensen på novi@cheval-blanc.dk
Frokostbuffet 60,-
- 1 varmt ret
- 1 varm vegetarisk ret
- 2-3 kolde anretninger (tapas/pålæg)
- 2-3 måltidssalater
- 1 x grøn salat
- 2-3 toppings til salat mv.
- 2 slags olier/pesto m.m.
- Ost 2 gange om ugen
- Min. 1 sød overraskelse om ugen dessert/kage
- Hjemmebaget surdejsbrød af økologisk mel fra eget bageri.
TO GO frokostmuligheder hver dag 45,-
2-3 slags sandwich/wraps eller andet TO GO
GOODIEBOX 45,-
Fyld en box hver dag kl 13.00 - 13.15. Boxe forefindes i kantinen.
Dagens Take-away menu til at tage med hjem 60,-
Der er selvafrydning i kantinerne.
Cheval Blanc leverer også forplejning til NOVIs mødelokaler.
Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.
I forbindelse med særlige arrangementer kan der dog dispenseres fra dette forbud. Henvendelse herom med yderligere info skal ske til GrowAALs driftsafdeling service@growaaleast.dk
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (pr. 1/4 2017) (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
Motionscenter (er i øjeblikket under ombygning og modernisering)
NOVIs motionsrum har løbebånd, cykler, håndvægte, måtter og forskellige træningsmaskiner.
Alle med arbejdsplads i NOVIs bygninger kan tegne motionsabonnement og benytte motionsrummet.
For at tegne/forny abonnement skal du udfylde tilmeldingsformularen og aflevere den i receptionen sammen med betaling. Du vil derefter have adgang til motionscentret med dit adgangskort. Har du ikke adgangskort, vil du få et nyt kort til brug i motionscentret.
Priser og betingelser finder du i tilmeldingsformularen.
Du er velkommen til at få en rundvisning i motionscenteret. Skriv til receptionen@novi.dk
GODE VANER I MOTIONSRUMMET
-
Hold afstand – og vis hensyn
-
Vask dine hænder ofte og desinficer
-
Luft gerne ud når du træner
-
Afsprit udstyr før og efter brug
-
Host og nys i dit ærme, ikke dine hænder
-
Hold afstand til andre brugere
-
Træn ikke, hvis du føler dig sløj eller utilpas
-
Planlæg gerne din træning uden for perioder med spidsbelastning
MØBLER OG INVENTAR
Du kan leje møbler hos GrowAAL EAST. Vi har flere typer borde og stole.
Du kan se vores oversigt her: /Files/Filer-Download/Novi-GrowAAL-East-katalog-2020.pdf Du kan forhøre dig om priser og muligheder ved at skrive til Anne-Mette Vestergaard på anv@novi.dk
Hjælp til indretning og køb med rabat
Vil du gerne have et skræddersyet interiør til dit kontor, kan du besøge vores leverandør ScanOffice. Her kan du se på indretningsløsninger, og købe møbler og andre kontorartikler til GrowAALs rabatpriser.
Du kan få tilsendt inspirationskataloget fra Scanoffice ved at skrive til anv@novi.dk.
MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL
Mødelokaler i GrowAAL EAST
I GrowAAL EAST er der følgende mødelokaler tæt ved hovedindgangen:
- Grow BRAIN: 12 personer
- Grow TECH: 8 personer
Alle mødelokaler er udstyret med stor LED-skærm eller Full HD Projektor. I alle mødelokaler er der også udstyr til videokonference. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport.
Regler i mødelokaler
- Mødelokale er ikke beregnet til at en medarbejder kan sidde og arbejde. Benyt evt. fællesarealerne
- Du må gerne tage egne drikkevarer med i mødelokalerne - men ryd op efter dig og tag flasker, kander og krus med ud igen.
- Efterlad rummet som du gerne selv vil modtage det.
- Overvej om dit møde kan ligge i et fællesareal og dermed lette trykket på mødelokalerne.
- Eksterne personer der ikke er lejere i GrowAAL kan ikke benytte/leje mødelokaler på egen hånd.
- oplever du fejl eller mangler i mødelokalet så meld disse med det samme. Info findes i mødelokalerne.
Booking af mødelokaler
Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale til mødet.
For at blive oprettet som bruger (1 licens pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk
Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor og co-working plads. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler.
NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.
Forplejning til møder
Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst Cheval Blanc Kantinen på food@novi.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.
INTERNET OG WIFI:
Alle lejere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med logon på hjemmeside (som der står under WIFI).
Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.
NOVInet:
Alle i NOVI har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.
NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.
Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.
En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.
Tilføj MAC-adresse:
Lejerens IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.
Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i NOVI man befinder sig.
MAC-adresser som skal registreres og sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.
Gæste WiFi:
I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet “GrowAAL” og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword.
Tilkøb:
Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.
Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på
support@netic.dk for en drøftelse af den konkrete sag.
GrowAALs Nyhedsbrev
Nyhedsbreve fra GrowAAL kan indeholde vigtig information om dit lejemål, og derfor opfordrer vi alle virksomheder i GrowAAL til at tilmelde sig vores nyhedsbrev
Parkering
Gratis parkering:
For beboere i GrowAAL EAST tilbydes der gratis parkering på NOVIs parkeringspladser:
- Niels Jernes Vej 10
Fordele ved denne løsning er:
- Faste p-licenser til medarbejdere i GrowAAL EASTs virksomheder
- Fri gæsteparkering (registrering i receptionen)
- Registrering af nummerplader, ingen papir i forruden
- Ingen uvedkommende parkering på arealerne
- Ingen parkering på brand- og flugtveje
Der er parkeringskontrol på arealerne, hvorfor I ved indflytning tilbydes max 2 nummerplader pr. medarbejder som registreres i Q-Parks løsning. Når du flytter ind klarer receptionen indtastningen af nummerplader for dig. Send blot dine nummerpladeoplysninger til receptionen på receptionen@novi.dk
Gæsteparkering
Der er 15. minutters fri parkering med brug af P-skive. P-skiven stilles altid for at dække perioden til du får lavet en gæstelicens.
På Niels Jernes Vej får gæster udstedt en parkeringslicens i receptionen. Al parkering foregår papirløst og ved hjælp af nummerpladeregistrering.
Pensionsaftale
Tilbud til virksomhederne i GrowAAL
GrowAAL og NOVI samarbejder med Pensionsmægler RTM A/S, for at give virksomhederne i GrowAAL/NOVI en god og uvildig sparring om firmapension til medarbejderne i virksomhederne.
RTM A/S kan skabe den helt rigtige løsning til langt de fleste virksomheder i GrowAAL/NOVI. Dermed sikres en medarbejder en god pensionsopsparing og de helt rigtige forsikringer, til sikring af indkomsten ved sygdom, ulykke og dødsfald.
Virksomheden kan tiltrække og fastholde medarbejdere, der efterspørger gode personaleforhold og fordele. Vil du høre mere om netop jeres virksomheds muligheder, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til mig, så aftaler vi et godt tidspunkt, der passer dig.
Michael Broeng, RTM.
tlf: 3018 1177
mb@rtm.dk
POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE
Som lejer hos GrowAAL EAST får du dit eget dueslag i postrummet ved NOVI receptionen, hvor posten bliver sorteret og delt ud hver morgen.
Får du post og pakker leveret, vil du blive kontaktet direkte af receptionen og pakkerne kan afhentes her.
Husk derfor at flytte jeres postadresse til denne adresse:
Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Øst
Postafsendelse (PostNord)
Når du skal sende brevpost skal du bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til NOVI receptionen, Niels Jernes Vej 10. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker/pakkelabels og lægge dem til afsendelse i postrummet. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis.
Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.
Vælger du Pacsoft (Postnord) kan du lægge dine pakker til afsendelse i postrummet.
Postnord afhenter post man-tor kl. ca. 8.00-8.30, dvs lægger du pakker i løbet af dagen vil disse blive afsendt dagen efter. Har du brug for at sende samme dag, er nærmeste postbutik Føtex, Niels Bohrs Vej, Aalborg Ø.
Kurérpost
Geodis afhenter pakker hver dag mellem kl. 13 og 14. (skal bestilles via receptionen)
PRINT OG KOPI
Printer- og kopimaskinen er placeret ved reposset i fællesområdet ved handikap-indgangen. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen på service@growaaleast.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.
Priserne er:
Sort/hvid:
- A4 print pr. side 0,35 kr.
- A3 print pr. side 0,70 kr.
Farve:
- •A4 print pr. side 1,50 kr.
- •A3 print pr. side 3,00 kr.
Alle priser tillægges moms.
Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.
Regnskabsservice
NOVIs regnskabsservice varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.
Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er vi 7 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.
NOVIs regnskabsservice hjælper dig med:
• Bogføring af bilag
• Momsregnskab
• Lønninger & gager
• Budgetopfølgning
• Årsregnskaber
• Skattebilag & selvangivelse
• Budgetter & likviditetsbudgetter
• Projektregnskab fx. Innobooster, EU m.v.
• Andre administrative opgaver
Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.
Vi hjælper dig gerne med et tilbud på de regnskabsservices du måtte have brug for - helt uforpligtende.
Kontakt Johnny Thorsted, jt@novi.dk, +45 9635 4504
Du kan aflevere dit rensetøj her hos NOVI i receptionen, Niels Jernes Vej 10. Der afhentes tøj tirsdag og fredag og der leveres fra gang til gang.
Priserne er attraktive og det er nemt, for man betaler med MobilePay eller kreditkort.
Hvad koster ordningen? Der er gratis hente/bringe-service
Hvor ofte kommer Byens Rens? Hver tirsdag og fredag.
Hvor lang tid tager det? Fra gang til gang. Afleverer du tirsdag, er det retur fredag og så fremdeles.
Sådan gør du:
Opret dig som bruger her booking.byensrens.dk
Log ind på location NOVI med
Byens Rens har poser som anvendes til aflevering af tøjet. Man må gerne tage poserne med hjem (eksempelvis til skjorter der skal til vask).
Byens Rens henter, ordner og returnerer det der er indleveret
Du modtager en SMS, når tøjet er afleveret på arbejdspladsen.
Priser 5 skjorter tilbud, Billig habit rens. Se priserne på Byens Rens.
Eventuelle spørgsmål rettes til receptionen@novi.dk
REPERATION OG SERVICE
Vore serviceteknikere kommer meget rundt i bygningerne, men det kan være svært at have overblik over alle pærer, installationer mv. Har du ting i dit lejemål eller fællesområder der kræver service, skal du derfor henvende dig til serviceafdelingen på service@growaaleast.dk
HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER
Hvis du har brug for en “handyman” til opsætning af inventar mm. i jeres kontor kan vi assistere. Hvis opgaven er større, vil vi også gerne hjælpe med at koordinere med vores egne tilknyttede håndværkere. Indhent pris og aftal nærmere på service@growaaleast.dk
Rum for Rådgivning
Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.
Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:
• Design, foto, logo og layout: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk
• Tekstforfatter, Web, SEO og Social media: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk (kontaktperson for disse services)
• Advokat: Michael Møller Pedersen, Hovmøller & Thorup
mmp@ht-law.dk tlf +45 21 84 92 04
• Revisor: Peter Nørrevang, Deloitte,
pnoerrevang@deloitte.dk, tlf +45 26 21 13 29
• Bestyrelseskonstruktion: Anders Dahl, Asenet
info@andersdahl.info, tlf +45 4016 9616
• Søgning af EU-midler: Carsten Helmuth Pedersen
cah@ndeu.dk, tlf +45 4060 1039
• Kapitalsøgning: Poul Kvist, LIVA Consult,
pok@livaconsult.dk, tlf +45 22 17 84 33
• Bankforretning: Rasmus Holm, Danske Bank,
rhol@danskebank.dk tlf +45 70 13 30 00
• HR og rekruttering, Torben Abildgaard, Curia Aalborg,
ta@curia.dk tlf +45 40 61 70 22
• UX-design, Signe Skelgaard, Duckwise,
tlf +45 29 86 89 69, ssk@duckwise.dk
Se folder med præsentation af rådgiverne online
De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Første møde er som regel gratis.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
RYGEPOLITIK
Det er ikke tilladt at ryge i GrowAAL EASTs bygning, hverken på fællesarealer eller i det enkelte lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.
I GrowAAL EAST er der 2 køkkener placeret overfor rum 46 og rum 36. Alle beboere er velkomne til at benytte disse.
Brug af tekøkkener foregår i samspil med de andre firmaer tæt på dig. Brug af køleskab, skabe, skuffer mm. planlægger I selv. Spørg eventuelt dine nye naboer på gangen, hvordan de gør! Oprydning, opvask, indkøb af opvaskemiddel mm. sker for egen regning.
Det er også muligt at blive tilmeldt frokostordningen i NOVI 1. Spørg gerne kantinepersonalet for yderligere information.
Ved hovedindgangen til GrowAAL EAST er der kaffemaskine og salgsautomat med snacks og drikkevarer. Som standard kan adgangskort benyttes som betaling, der faktureres kvartalsvis. Der kan også betales med Mobilepay.
LAD OS HJÆLPE DIG
Hos GrowAAL by NOVI er vores fornemmeste opgave at hjælpe dig til at få din forretning til at blomstre. Har du brug for hjælp eller mangler du lige den brik der mangler i dit netværk så spørg os. Vi har hjulpet mange virksomheder gennem tiderne med større og mindre problemstillinger: fx.:
- Kontaktpersoner inden for bestemte områder
- Gode råd om finansiering og drift
- Sparringspartnere til specifikke opgaver
- Få nye øjne på forskellige situationer
- Finde lige den kontaktperson du har brug for fx. på AAU
- Rådgiverpanel der træder til i specielle situationer (fx. covid-19)
Så brug os endelig!
Kontakt: Kundechef Anne-Mette Vestergaard eller CEO Henrik Lundum
Rabatter - kun for beboere i NOVI og GrowAAL
Alle rabatter og rabatkoder kan findes i bunden af de fleste interne nyhedsmails fra NOVI. Tilmeld dig på https://novi.dk/nyhedsbrev
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching
v. fysioterapeut Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/ (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her: https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.
Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan få refunderet det som man normalt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172kr. refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr og 78kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid. Husk du kan spare kørsel og tid ved at Marianne er her i huset.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

DGI Huset - motion
Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.
Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 189,-*(normalpris kr. 239*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)
10 klips klippekort for kr. 389,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)
Svømmebilletter - gælder 2 år frem

Gigantium svømmebilletter
Billetter med rabat købes med Mobile Pay i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.
Priser:
Barn kr. 26,00 Voksen kr. 34,00
Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen. Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Haraldslund Svømmehal og Motionscenter
NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Svømning 31,- Svømning & motion 46,- Svømning/børn 21,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Skansen, Svømmeland, Nørresundby
NOVI har indgået en aftale med Skansen i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay i NOVIs reception.
Svømning - voksen 44,-
Svømning - barn 3-14 år 32,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv.
Skansen Fitness (v Dansk Firmaidræt)
Medlemsskab til firmapris 199,- pr. måned
Du opretter dit firmamedlemskab ved at gå ind på dette link:
1. opret en gratis profil.
2. Når du har oprettet en profil, så skal du vælge medlemskab – her vælger du ”Firmamedlemskab” og indtaster det ønskede betalingskort i betalingsoplysningerne.
Hvis det fx er firmaets betalingskort som skal betale for medarbejderen – så bruger du blot samme betalingskort på flere af profilerne. Dette kan man sagtens.
Der er ingen bindingsperiode – så man kan opsige sit medlemskab fra dag til dag.

Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)
Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes gratis i receptionen, receptionen@novi.dk
Der kan lånes et kort af gangen.
Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).
Lasertryk - 10 % rabat på alle produkter, tryksager og reklamegaver.
Rabatkoden fåes ved at skrive til receptionen@novi.dk

Daarbak Design - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.
Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Daarbak Design, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Gugvej. Jacob Vester, jve@scanoffice.dk, tlf: 20 75 54 33
Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen
www.dolomite.dk
Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Flügger, Hobrovej
Maling. Generel rabat.
Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.
Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Meny)
Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11
Stark, Brdr. Bendtzen
Byggematerialer mm.
Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.
Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk Der skal altid betales kontant.
Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg
Frisør i NOVI
NOVI har egen frisør i dameomklædningen i kælderen under receptionen, Niels Jernes Vej 10( tag elevatoren ned).
Vores frisør, Charlotte, kommer ca hver 2.-3. uge og kan bookes her https://haircutsbybering.klikbook.dk
Skulle nogen have behov for at klæde om de tidsrum Charlotte er her, så henviser vi til omklædningen v. motionsrummet.
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Fysioterapi, fysisk arbejdsmiljø og firmatræning
Marianne er vores fysioterapeut, (coach, personlig træner og sundhedsrådgiver) som også tilbyder firmaforløb og firmatræning.
Marianne er endvidere arbejdsmiljøkonsulent, hvilket indebærer at hun kan hyres til såvel oplæg som individuel rådgivning. Disse kan laves både på arbejdspladsen, men også i hjemmet.
Marianne har derudover en særaftale med NOVI som betyder at hun undtagelsesvis tilbyder 30minutters behandlinger/massage til kun 220kr.
Du booker Marianne til fysioterapi her: https://fysiocoach.setmore.com/ og du kan læse mere om ydelserne her https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Du meget velkommen til at lægge en besked. Så ringer Marianne tilbage så snart hun får mulighed for det. Tilskud til ydelser via sundhedssikring.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (pr. 1/4 2017) (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
ALARM OG BEREDSKAB
Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 16.00 - 07.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 15.30 - mandag kl. 07.00), må vinduer og udvendige døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Vinduer kan dog åbnes i ”kip-funktion”.
Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaaleast.dk
Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:
- Ring til G4S: tel. 72 14 66 18
- Oplys navn, firma og evt. kodeord og bed om at komme til at tale med vagten på NOVI, for at få hjælp til at afstille alarmen.
- Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
- Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.
Problemer med adgangskontrol?
Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18.
Vagttelefon
Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18
Flugtplaner
Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.
Hjertestartere
Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedingang.
FLUGTPLANER
Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.
HJERTESTARTERE
Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedindgangen til GrowAAL EAST.