It's the new kid in town - get your office now!

Det vildeste iværksættermiljø i Aalborg udvider nu og åbner et kontorfællesskab i Aalborg Øst. Du får dit eget kontor med rig mulighed for at tænke store iværksætter-tanker og idéudvikle med de andre virksomheder i huset

Få et uforpligtende tilbud

GROWAALScroll

GrowAAL har sat de helt rette rammer for os hele vejen"

Mike · GrowAAL City kontor

DE FEDESTE ARBEJDSPLADSER

I GrowAAL East kan du få en co-working plads eller starte i et mindre kontor til en enkelt person og udvide rammerne i takt med, at du udvider forretningen! Vi har fleksible rammer, der kan tilpasses dig og dit behov. Derfor har vi også forskellige priser alt afhængig af den løsning du vælger. Her er et par eksempler:

GROW East coworking
  • Workstation, coworking
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til te-køkken
  • Mulighed for kantineordning i NOVI
  • Adgangskontrol / vagtordning
  • Lækkert gårdmiljø
  • Adgang til arrangementer i GrowAAL CITY
  • Rengøring
  • Mulighed for parkering ved NOVI (7 min. gang til bygningen)
  • Plusbus lige til døren (når den er etableret)

1.600 KR./MD

GROW East kontor
  • Eget kontor 13 m2 (eks.)
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til te-køkken
  • Mulighed for kantineordning i NOVI
  • Adgangskontrol / vagtordning
  • Lækkert gårdmiljø
  • Adgang til arrangementer i GrowAAL CITY
  • Rengøring
  • Mulighed for parkering ved NOVI (7 min. gang til bygningen)
  • Plusbus lige til døren (når den er etableret)

2.000 KR./MD

JOIN US NOW!

Udfyld formularen – så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud!

"Må bare sige, at GrowAAL er et fantastisk sted at starte og drive virksomhed !!! Det her sted er fyldt med skønne iværksættere/dejlige mennesker - en stor fornøjelse, at være en del af!"

Rikke · GrowAAL City kontor

BEBOER INFORMATION

ALARM OG BEREDSKAB

Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 16.00 - 07.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 15.30 - mandag kl. 07.00), må vinduer og udvendige døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Vinduer kan dog åbnes i ”kip-funktion”.

Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaaleast.dk

Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

  • Ring til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18
  • Oplys navn, firma og kodeord og bed om at få hjælp til at afstille alarmen.
  • Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
  • Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

Problemer med adgangskontrol?

Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18.

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18

Flugtplaner

Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.

Hjertestartere

Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedingang.

ELFORBRUG - HJÆLP MED AT SPARE

GrowAAL har et højt elforbrug, som vi meget gerne vil nedbringe. Du kan gøre en indsats ved at:

• Slukke PC’er og skærm, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke lamper og loftslys, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke printere og kopimaskiner uden for arbejdstiden.

• Lukke låget på kopimaskiner.

• Slukke lyset, når der er tilstrækkeligt sollys.

• Bruge lavenergipærer.

• Udnytte standbyfunktioner og sluk maskiner uden for arbejdstiden.

• Vælge lavenergikontormaskiner når du køber nyt.

KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL

Her i NOVI og GrowAAL bor vi ca. 200 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor vil jeg gerne invitere dig/jer, til at deltage i Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i NOVIs og GrowAALs bygninger. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i NOVI, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra NOVIs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne.


Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL EAST RESIDENTS"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL EAST, så meld dig ind i gruppen med det samme.

FLUGTPLANER

Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.

HJERTESTARTERE

Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedindgangen til GrowAAL EAST.

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.

I forbindelse med særlige arrangementer kan der dog dispenseres fra dette forbud. Henvendelse herom med yderligere info skal ske til GrowAALs driftsafdeling service@growaaleast.dk

MØBLER OG INVENTAR

Du kan leje møbler hos GrowAAL EAST. Vi har flere typer borde og stole.

Du kan se vores oversigt her: /Files/Filer-Download/Novi-GrowAAL-East-katalog-2020.pdf  Du kan forhøre dig om priser og muligheder ved at skrive til Anne-Mette Vestergaard på anv@novi.dk


Hjælp til indretning og køb med rabat

Vil du gerne have et skræddersyet interiør til dit kontor, kan du besøge vores leverandør ScanOffice. Her kan du se på indretningsløsninger, og købe møbler og andre kontorartikler til GrowAALs rabatpriser.

Du kan få tilsendt inspirationskataloget fra Scanoffice ved at skrive til anv@novi.dk.

MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL

 

Mødelokaler i GrowAAL EAST

I GrowAAL EAST er der følgende mødelokaler tæt ved hovedindgangen:

  • Grow BRAIN: 12 personer
  • Grow TECH: 8 personer

Mødelokaler kan bookes af alle beboere med kontor eller Coworking plads. Alle mødelokaler er udstyret med TV-skærm til konferenceopkald. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport

NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.

 

Oprettelse i bookingsystem

Du bliver oprettet i systemet via receptionen i NOVI på receptionen@novi.dk eller 9635 4500. Herefter kan du booke mødelokaler i GrowAAL EAST.

Receptionen vil herefter fremsende bekræftelse. Får du brug for vejledning i booking, så kontakt receptionen i NOVI, receptionen@novi.dk eller 9635 4500.

INTERNET OG WIFI:

Alle lejere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med logon på hjemmeside (som der står under WIFI).
Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.
 

NOVInet:

Alle i NOVI har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.

En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Lejerens IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i NOVI man befinder sig.

MAC-adresser som skal registreres og sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

Gæste WiFi:

I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet “GrowAAL” og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword.

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på
support@netic.dk for en drøftelse af den konkrete sag.

Parkering

Gratis parkering:
For beboere i GrowAAL EAST tilbydes der gratis parkering på NOVIs parkeringspladser:

  • Niels Jernes Vej 10

Fordele ved denne løsning er:

  • Faste p-licenser til medarbejdere i GrowAAL EASTs virksomheder
  • Fri gæsteparkering (registrering i receptionen)
  • Registrering af nummerplader, ingen papir i forruden
  • Ingen uvedkommende parkering på arealerne
  • Ingen parkering på brand- og flugtveje

Der er parkeringskontrol på arealerne, hvorfor I ved indflytning tilbydes max 2 nummerplader pr. medarbejder som registreres i Q-Parks løsning. Når du flytter ind klarer receptionen indtastningen af nummerplader for dig. Send blot dine nummerpladeoplysninger til receptionen på receptionen@novi.dk


Gæsteparkering
Der er 15. minutters fri parkering med brug af P-skive. P-skiven stilles altid for at dække perioden til du får lavet en gæstelicens.

På Niels Jernes Vej får gæster udstedt en parkeringslicens i receptionen. Al parkering foregår papirløst og ved hjælp af nummerpladeregistrering.

POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE

Som lejer hos GrowAAL EAST får du dit eget dueslag i postrummet ved NOVI receptionen, hvor posten bliver sorteret og delt ud hver morgen.

Får du post og pakker leveret, vil du blive kontaktet direkte af receptionen og pakkerne kan afhentes her.

Husk derfor at flytte jeres postadresse til denne adresse:

Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Øst


Postafsendelse (PostNord)

Når du skal sende brevpost skal du bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til NOVI receptionen, Niels Jernes Vej 10. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker/pakkelabels og lægge dem til afsendelse i postrummet. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis.
Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.

Vælger du Pacsoft (Postnord) kan du lægge dine pakker til afsendelse i postrummet.

Postnord afhenter post man-tor kl. ca. 8.00-8.30, dvs lægger du pakker i løbet af dagen vil disse blive afsendt dagen efter. Har du brug for at sende samme dag, er nærmeste postbutik Føtex, Niels Bohrs Vej, Aalborg Ø.


Kurérpost

Geodis afhenter pakker hver dag mellem kl. 13 og 14. (skal bestilles via receptionen)

PRINT OG KOPI

Printer- og kopimaskinen er placeret ved reposset i fællesområdet ved handikap-indgangen. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen på service@growaaleast.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.

Priserne er:

Sort/hvid:

  • A4 print pr. side 0,35 kr.
  • A3 print pr. side 0,70 kr.

Farve:

  • •A4 print pr. side 1,50 kr.
  • •A3 print pr. side 3,00 kr.


Alle priser tillægges moms.


Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.

REGNSKABSSERVICE - SKAL VI LAVE DINE REGNSKABER?

Let hverdagen - få hjælp til regnskabsopgaverne

Som en del af GrowAALs service tilbyder vi i NOVIs regnskabsafdeling vores hjælp til dig, der gerne vil spare tid på dine regnskabsopgaver, og fokusere fuldt ud på at drive din forretning. Vi hjælper med stort og småt alt efter dine ønsker.

Vi hjælper med regnskabsopgaverne, så du kan fokusere på, at drive din virksomhed:

  • Udarbejdelse af årsregnskaber
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Udarbejdelse af budgetter/likviditetsbudgetter
  • Budgetopfølgning
  • Bogføring af bilag
  • Momsregnskab
  • Årsafslutning
  • Lønninger/gager
  • Andre administrative opgaver
  • Betaling af kreditorer
  • Fakturering og debitoropfølgning
  • Projektregnskab, herunder InnoFond, EU m.v.
  • Rapportering til udenlandske moderselskaber
  • Anlægskartotek
  • Indberetning af selvangivelse
  • XBRL indberetning af årsrapport
  • Skattekreditordning

Pris for alle services:
400 kr. pr. time ekskl. moms

NOVIs regnskabskontor varetager regnskabsfunktionen for 50 selskaber med 1-50 ansatte i forskellige brancher. Vi varetager endvidere regnskabsopgaver for en række internationale virksomheders filialer i Danmark med rapportering til moderselskabet.

  • Vi har 20 års erfaring i at servicere alle virksomhedstyper.
  • Vi samarbejder med en række anerkendte revisionsfirmaer.
  • Fakturaer for udført arbejde udarbejdes på baggrund af udfyldte timesedler og udsendes kvartalsvis/månedsvis.

Er du interesseret i at høre, hvad vi kan hjælpe dig med, så kontakt Bent Jensen på tlf. 9635 4562 eller bj@novi.dk.

REPERATION OG SERVICE

Vore serviceteknikere kommer meget rundt i bygningerne, men det kan være svært at have overblik over alle pærer, installationer mv. Har du ting i dit lejemål eller fællesområder der kræver service, skal du derfor henvende dig til serviceafdelingen på service@growaaleast.dk


HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER

Hvis du har brug for en “handyman” til opsætning af inventar mm. i jeres kontor kan vi assistere. Hvis opgaven er større, vil vi også gerne hjælpe med at koordinere med vores egne tilknyttede håndværkere. Indhent pris og aftal nærmere på service@growaaleast.dk​

Rum for Rådgivning

Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI på 1. sal lige over receptionen, Niels Jernes Vej 10.

Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.
Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:

  • Design, foto, logo og layout, tekstforfatter
  • Web, SEO og Social media
  • Advokat og revisor
  • Finansiering og strategi
  • Bankforretning
  • HR og rekruttering

Rådgiverne vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor. Første møde er altid gratis.


Link til booking findes på: https://novi.dk/dk/til-beboere

 

NOVI og GrowAAL gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter.  Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

RYGEPOLITIK

Det er ikke tilladt at ryge i GrowAAL EASTs bygning, hverken på fællesarealer eller i det enkelte lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.

I GrowAAL EAST er der 2 køkkener placeret overfor rum 46 og rum 36. Alle beboere er velkomne til at benytte disse.

Brug af tekøkkener foregår i samspil med de andre firmaer tæt på dig. Brug af køleskab, skabe, skuffer mm. planlægger I selv. Spørg eventuelt dine nye naboer på gangen, hvordan de gør! Oprydning, opvask, indkøb af opvaskemiddel mm. sker for egen regning.

Det er også muligt at blive tilmeldt frokostordningen i NOVI 1. Spørg gerne kantinepersonalet for yderligere information.

Ved hovedindgangen til GrowAAL EAST er der kaffemaskine og salgsautomat med snacks og drikkevarer. Som standard kan adgangskort benyttes som betaling, der faktureres kvartalsvis. Der kan også betales med Mobilepay.

KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL

Her i NOVI og GrowAAL bor vi ca. 200 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor vil jeg gerne invitere dig/jer, til at deltage i Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i NOVIs og GrowAALs bygninger. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i NOVI, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra NOVIs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne.


Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL EAST RESIDENTS"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL EAST, så meld dig ind i gruppen med det samme.

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.

I forbindelse med særlige arrangementer kan der dog dispenseres fra dette forbud. Henvendelse herom med yderligere info skal ske til GrowAALs driftsafdeling service@growaaleast.dk

MØBLER OG INVENTAR

Du kan leje møbler hos GrowAAL EAST. Vi har flere typer borde og stole.

Du kan se vores oversigt her: /Files/Filer-Download/Novi-GrowAAL-East-katalog-2020.pdf  Du kan forhøre dig om priser og muligheder ved at skrive til Anne-Mette Vestergaard på anv@novi.dk


Hjælp til indretning og køb med rabat

Vil du gerne have et skræddersyet interiør til dit kontor, kan du besøge vores leverandør ScanOffice. Her kan du se på indretningsløsninger, og købe møbler og andre kontorartikler til GrowAALs rabatpriser.

Du kan få tilsendt inspirationskataloget fra Scanoffice ved at skrive til anv@novi.dk.

MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL

 

Mødelokaler i GrowAAL EAST

I GrowAAL EAST er der følgende mødelokaler tæt ved hovedindgangen:

  • Grow BRAIN: 12 personer
  • Grow TECH: 8 personer

Mødelokaler kan bookes af alle beboere med kontor eller Coworking plads. Alle mødelokaler er udstyret med TV-skærm til konferenceopkald. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport

NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.

 

Oprettelse i bookingsystem

Du bliver oprettet i systemet via receptionen i NOVI på receptionen@novi.dk eller 9635 4500. Herefter kan du booke mødelokaler i GrowAAL EAST.

Receptionen vil herefter fremsende bekræftelse. Får du brug for vejledning i booking, så kontakt receptionen i NOVI, receptionen@novi.dk eller 9635 4500.

INTERNET OG WIFI:

Alle lejere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med logon på hjemmeside (som der står under WIFI).
Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.
 

NOVInet:

Alle i NOVI har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.

En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Lejerens IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i NOVI man befinder sig.

MAC-adresser som skal registreres og sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

Gæste WiFi:

I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet “GrowAAL” og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword.

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på
support@netic.dk for en drøftelse af den konkrete sag.

Parkering

Gratis parkering:
For beboere i GrowAAL EAST tilbydes der gratis parkering på NOVIs parkeringspladser:

  • Niels Jernes Vej 10

Fordele ved denne løsning er:

  • Faste p-licenser til medarbejdere i GrowAAL EASTs virksomheder
  • Fri gæsteparkering (registrering i receptionen)
  • Registrering af nummerplader, ingen papir i forruden
  • Ingen uvedkommende parkering på arealerne
  • Ingen parkering på brand- og flugtveje

Der er parkeringskontrol på arealerne, hvorfor I ved indflytning tilbydes max 2 nummerplader pr. medarbejder som registreres i Q-Parks løsning. Når du flytter ind klarer receptionen indtastningen af nummerplader for dig. Send blot dine nummerpladeoplysninger til receptionen på receptionen@novi.dk


Gæsteparkering
Der er 15. minutters fri parkering med brug af P-skive. P-skiven stilles altid for at dække perioden til du får lavet en gæstelicens.

På Niels Jernes Vej får gæster udstedt en parkeringslicens i receptionen. Al parkering foregår papirløst og ved hjælp af nummerpladeregistrering.

POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE

Som lejer hos GrowAAL EAST får du dit eget dueslag i postrummet ved NOVI receptionen, hvor posten bliver sorteret og delt ud hver morgen.

Får du post og pakker leveret, vil du blive kontaktet direkte af receptionen og pakkerne kan afhentes her.

Husk derfor at flytte jeres postadresse til denne adresse:

Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Øst


Postafsendelse (PostNord)

Når du skal sende brevpost skal du bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til NOVI receptionen, Niels Jernes Vej 10. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker/pakkelabels og lægge dem til afsendelse i postrummet. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis.
Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.

Vælger du Pacsoft (Postnord) kan du lægge dine pakker til afsendelse i postrummet.

Postnord afhenter post man-tor kl. ca. 8.00-8.30, dvs lægger du pakker i løbet af dagen vil disse blive afsendt dagen efter. Har du brug for at sende samme dag, er nærmeste postbutik Føtex, Niels Bohrs Vej, Aalborg Ø.


Kurérpost

Geodis afhenter pakker hver dag mellem kl. 13 og 14. (skal bestilles via receptionen)

PRINT OG KOPI

Printer- og kopimaskinen er placeret ved reposset i fællesområdet ved handikap-indgangen. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen på service@growaaleast.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.

Priserne er:

Sort/hvid:

  • A4 print pr. side 0,35 kr.
  • A3 print pr. side 0,70 kr.

Farve:

  • •A4 print pr. side 1,50 kr.
  • •A3 print pr. side 3,00 kr.


Alle priser tillægges moms.


Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.

REGNSKABSSERVICE - SKAL VI LAVE DINE REGNSKABER?

Let hverdagen - få hjælp til regnskabsopgaverne

Som en del af GrowAALs service tilbyder vi i NOVIs regnskabsafdeling vores hjælp til dig, der gerne vil spare tid på dine regnskabsopgaver, og fokusere fuldt ud på at drive din forretning. Vi hjælper med stort og småt alt efter dine ønsker.

Vi hjælper med regnskabsopgaverne, så du kan fokusere på, at drive din virksomhed:

  • Udarbejdelse af årsregnskaber
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Udarbejdelse af budgetter/likviditetsbudgetter
  • Budgetopfølgning
  • Bogføring af bilag
  • Momsregnskab
  • Årsafslutning
  • Lønninger/gager
  • Andre administrative opgaver
  • Betaling af kreditorer
  • Fakturering og debitoropfølgning
  • Projektregnskab, herunder InnoFond, EU m.v.
  • Rapportering til udenlandske moderselskaber
  • Anlægskartotek
  • Indberetning af selvangivelse
  • XBRL indberetning af årsrapport
  • Skattekreditordning

Pris for alle services:
400 kr. pr. time ekskl. moms

NOVIs regnskabskontor varetager regnskabsfunktionen for 50 selskaber med 1-50 ansatte i forskellige brancher. Vi varetager endvidere regnskabsopgaver for en række internationale virksomheders filialer i Danmark med rapportering til moderselskabet.

  • Vi har 20 års erfaring i at servicere alle virksomhedstyper.
  • Vi samarbejder med en række anerkendte revisionsfirmaer.
  • Fakturaer for udført arbejde udarbejdes på baggrund af udfyldte timesedler og udsendes kvartalsvis/månedsvis.

Er du interesseret i at høre, hvad vi kan hjælpe dig med, så kontakt Bent Jensen på tlf. 9635 4562 eller bj@novi.dk.

REPERATION OG SERVICE

Vore serviceteknikere kommer meget rundt i bygningerne, men det kan være svært at have overblik over alle pærer, installationer mv. Har du ting i dit lejemål eller fællesområder der kræver service, skal du derfor henvende dig til serviceafdelingen på service@growaaleast.dk


HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER

Hvis du har brug for en “handyman” til opsætning af inventar mm. i jeres kontor kan vi assistere. Hvis opgaven er større, vil vi også gerne hjælpe med at koordinere med vores egne tilknyttede håndværkere. Indhent pris og aftal nærmere på service@growaaleast.dk​

Rum for Rådgivning

Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI på 1. sal lige over receptionen, Niels Jernes Vej 10.

Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.
Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:

  • Design, foto, logo og layout, tekstforfatter
  • Web, SEO og Social media
  • Advokat og revisor
  • Finansiering og strategi
  • Bankforretning
  • HR og rekruttering

Rådgiverne vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor. Første møde er altid gratis.


Link til booking findes på: https://novi.dk/dk/til-beboere

 

NOVI og GrowAAL gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter.  Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

RYGEPOLITIK

Det er ikke tilladt at ryge i GrowAAL EASTs bygning, hverken på fællesarealer eller i det enkelte lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.

I GrowAAL EAST er der 2 køkkener placeret overfor rum 46 og rum 36. Alle beboere er velkomne til at benytte disse.

Brug af tekøkkener foregår i samspil med de andre firmaer tæt på dig. Brug af køleskab, skabe, skuffer mm. planlægger I selv. Spørg eventuelt dine nye naboer på gangen, hvordan de gør! Oprydning, opvask, indkøb af opvaskemiddel mm. sker for egen regning.

Det er også muligt at blive tilmeldt frokostordningen i NOVI 1. Spørg gerne kantinepersonalet for yderligere information.

Ved hovedindgangen til GrowAAL EAST er der kaffemaskine og salgsautomat med snacks og drikkevarer. Som standard kan adgangskort benyttes som betaling, der faktureres kvartalsvis. Der kan også betales med Mobilepay.

ALARM OG BEREDSKAB

Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 16.00 - 07.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 15.30 - mandag kl. 07.00), må vinduer og udvendige døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Vinduer kan dog åbnes i ”kip-funktion”.

Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaaleast.dk

Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

  • Ring til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18
  • Oplys navn, firma og kodeord og bed om at få hjælp til at afstille alarmen.
  • Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
  • Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

Problemer med adgangskontrol?

Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18.

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til Novi Vagttelefon: tel. 72 14 66 18

Flugtplaner

Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.

Hjertestartere

Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedingang.

FLUGTPLANER

Fremgår af oversigter, som er ophængt i ejendommen.

HJERTESTARTERE

Der henvises til hjertestarter placeret ved hovedindgangen til GrowAAL EAST.