OFFICE.
CO-WORKING.
DROP-IN.
Det vildeste iværksættermiljø i Aalborg city med kontorer, coworking og drop-in-arbejdspladser - du vælger selv!
Events i GrowAAL
"Som eneste Aalborg-baseret systemudvikler i vores virksomhed, kan det blive trivielt at sidde alene på et kontor. Coworking har givet mig nogle flinke kollegaer at møde ind sammen med – samtidig med at vi forstår hinandens behov for at koncentrere os om arbejdet."
Henrik · GrowAAL Coworking
DE FEDESTE ARBEJDSPLADSER
I GrowAAL CITY kan du starte på en coworking plads, få et kontor til en enkelt person, eller til 10 eller 50! Vi har fleksible rammer, der kan tilpasses dig og dit behov. Derfor har vi også mange forskellige priser. Her er et par eksempler:
- Eget kontor 15 m2 (eks.)
- Fri trådløs internet
- Fri adgang til mødelokaler
- Adgang til printer
- Adgang til køkken
- Adgang til kantine
- Rengøring
3.350 KR./MDR ex. Moms
- Eget kontor 64 m2 (eks.)
- Fri trådløs internet
- Fri adgang til mødelokaler
- Adgang til printer
- Adgang til køkken
- Adgang til kantine
- Rengøring
13.500 KR./MDR ex. Moms
- Workstation, coworking
- Fri trådløs internet
- Fri adgang til mødelokaler
- Adgang til printer
- Adgang til køkken
- Adgang til kantine
- Rengøring
2.300 KR./MDR ex. MOMS
- Fri adgang til loungen på 4. etage
- Rig mulighed for at arbejde
- Netværke med andre iværksættere
- Gratis internet
- Adgang til kaffemaskine
- Adgang til roof-top tagterrasse
600 KR./MDR ex. Moms
- Fri adgang til loungen på 4. etage
- Rig mulighed for at arbejde
- Netværke med andre iværksættere
- Gratis internet
- Adgang til kaffemaskine
- Adgang til roof-top tagterrasse
- Fri adgang til mødelokaler
1.350 KR./MDR ex. MOMS
SE NÆRMERE PÅ GrowAAL CITY
Flyt på kortet med finger/mus for 360 grader effekt
JOIN US NOW!
Udfyld formularen, så kontakter vi dig for en uforpligtende snak, fremvisning af lokale og pris.
Må bare sige, at GrowAAL er et fantastisk sted at starte og drive virksomhed !!! Det her sted er fyldt med skønne iværksættere/dejlige mennesker - en stor fornøjelse, at være en del af!"
Rikke · GrowAAL City kontor
ALLE VIRKSOMHEDER I GrowAAL CITY
BEBOER INFORMATION
3D print
Vilkår og betingelser for brug af 3D printere, stillet til rådighed af NOVI
Medmindre der udtrykkeligt indgås en anden skriftlig aftale med NOVI, er nedenstående vilkår og betingelser gældende for alle brugere af NOVIs 3D Printere, opstillet i GrowAAL East, Fredrik Bajers Vej 300, 9220 Aalborg Ø.
- Brugen af NOVIs 3D printere tilbydes NOVI lejere med tilhørende adgangskort.
- Brugen af NOVIs 3D printere sker udelukkende på brugerens eget ansvar.
- Ved brug af NOVIs 3D printere, må brugeren ikke overtræde Dansk lovgivning.
Herudover må brugere ikke:
- overtræde god moral ifbm. 3D printning.
- krænke nogen form for tredjeparts ret, herunder industriel beskyttelse, ophavsret, varemærker, patenter, eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder.
- NOVI fraskriver sig al ansvar i tilfælde af forsinkede eller mislykkede print pga evt. driftsnedbrud og lign. på NOVIs 3D printerne. Du får naturligvis en erstatningstid, hvis printeren får driftstop el. lign.
- NOVI fraskriver sig produktansvar, og/eller erstatningsansvar relateret til 3D produkter, produceret på NOVIs 3D printere.
- NOVI forbeholder sig retten til at ændre ovenstående vilkår og betingelser for brug til enhver tid.
Derudover skal der henvises til disse når man benytter sig af sliceren:
ALARM OG BEREDSKAB
Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 20.00 - 06.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 20.00 - mandag kl. 06.00), må vinduer og døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaalcity.dk
Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:
- Ring til Actas/Kontrolcentralen: 70 70 23 26
- Oplys GrowAALs adresse (C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg) navn, firma og kodeord og bed om at få hjælp til at afstille alarmen.
- Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
- Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.
Problemer med adgangskontrol?
Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Actas/Kontrolcentralen på 70 70 23 26 og bede om en vægter.
Hvis det er en brugerfejl får tilkalder faktura på opgaven efterfølgende.
Rundering/Vægter
På GrowAALs adresse foretages der løbende runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.
ELFORBRUG - HJÆLP MED AT SPARE
GrowAAL har et højt elforbrug, som vi meget gerne vil nedbringe. Du kan gøre en indsats ved at:
• Slukke PC’er og skærm, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.
• Slukke lamper og loftslys, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.
• Slukke printere og kopimaskiner uden for arbejdstiden.
• Lukke låget på kopimaskiner.
• Slukke lyset, når der er tilstrækkeligt sollys.
• Bruge lavenergipærer.
• Udnytte standbyfunktioner og sluk maskiner uden for arbejdstiden.
• Vælge lavenergikontormaskiner når du køber nyt.
KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL
Her i GrowAAL og NOVI bor vi ca. 250 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.
Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i GrowAAL. Det er gratis at deltage.
Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i GrowAAL, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra GrowAALs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.
Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne. Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.
Henrik Lundum
Adm. direktør, NOVI
LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL RESIDENTS"
Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL, så meld dig ind i gruppen med det samme.
Rabatter - kun for beboere i NOVI & GrowAAL
Alle rabatter og rabatkoder kan findes i bunden af de fleste interne nyhedsmails fra NOVI. Tilmeld dig på https://novi.dk/nyhedsbrev
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching
v. fysioterapeut Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/ (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her: https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.
Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan få refunderet det som man normalt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172kr. refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr og 78kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid. Husk du kan spare kørsel og tid ved at Marianne er her i huset.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

DGI Huset - motion
Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.
Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 189,-*(normalpris kr. 239*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)
10 klips klippekort for kr. 389,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)
Svømmebilletter - gælder 2 år frem

Gigantium svømmebilletter
Billetter med rabat købes med Mobile Pay i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.
Priser:
Barn kr. 26,00 Voksen kr. 34,00
Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen. Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Haraldslund Svømmehal og Motionscenter
NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Svømning 31,- Svømning & motion 46,- Svømning/børn 21,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Skansen, Svømmeland, Nørresundby
NOVI har indgået en aftale med Skansen i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay i NOVIs reception.
Svømning - voksen 44,-
Svømning - barn 3-14 år 32,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv.
Skansen Fitness (v Dansk Firmaidræt)
Medlemsskab til firmapris 199,- pr. måned
Du opretter dit firmamedlemskab ved at gå ind på dette link:
1. opret en gratis profil.
2. Når du har oprettet en profil, så skal du vælge medlemskab – her vælger du ”Firmamedlemskab” og indtaster det ønskede betalingskort i betalingsoplysningerne.
Hvis det fx er firmaets betalingskort som skal betale for medarbejderen – så bruger du blot samme betalingskort på flere af profilerne. Dette kan man sagtens.
Der er ingen bindingsperiode – så man kan opsige sit medlemskab fra dag til dag.

Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)
Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes gratis i receptionen, receptionen@novi.dk
Der kan lånes et kort af gangen.
Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).
Lasertryk - 10 % rabat på alle produkter, tryksager og reklamegaver.
Rabatkoden fåes ved at skrive til receptionen@novi.dk

Daarbak Design - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.
Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Daarbak Design, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Gugvej. Jacob Vester, jve@scanoffice.dk, tlf: 20 75 54 33
Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen
Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Flügger, Hobrovej
Maling. Generel rabat.
Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.
Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Meny)
Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11
Stark, Brdr. Bendtzen
Byggematerialer mm.
Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.
Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk Der skal altid betales kontant.
Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg
FLUGTPLANER
Fremgår af oversigter, som er ophængt på hver etage.
HJERTESTARTERE
Der henvises til hjertestarter i GrowAAL's bygning (C. A. Olesensgade 4) i stueetagen overfor postkasserne.
Der henvises ligeledes til Hjertestarter i Porthusgade 6-24, hvor Hjertestarter er placeret i porten.
KANTINEN I C. W. OBEL HUSET
KANTINENS ÅBNINGSTIDER:
ALLE HVERDAGE FRA KL. 7:00 – 14:00.
Du kan købe morgenmad mellem kl. 08:00 til kl. 10:00
Frokost serveres mellem kl. 12:00 til kl. 13:00
I hele åbningstiden tilbyder de et udvalg af kolde drikke, sunde samt søde snacks og chokoladebar og kaffe.
FROKOSTEN BESTÅR AF (madplan lægges ud på "GrowAAL CITY Residents" ugen forinden):
- Et udvalg af lune og varme måltider
- Et udvalg af kolde anretninger
- Stor salatbuffet bestående af både af måltidssalater og single komponenter
- samt en variation af grove spreads og dressinger.
- Brødbuffet med en variation af grove og fine brød samt rugbrød samt fredagskage
BETALING HVER DAG ELLER FAST FROKOSTORDNING
Du kan både blive tilmeldt på en fast frokostordning, hvor du betaler pr. måned, eller du betaler pr. dag via mobilepay.
Morgenmad, drikke, snacks o.s.v. betales via mobilepay.
MØDEFORPLEJNING
C. W. Obel kantinen kan også hjælpe med forplejningen til møder, receptioner, jubilæum m.m.
FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT KANTINEN:
- Køkkenchef: Line Buus Jensen
- Telefon: 2086 2708
- E-mail: dk35@eurest.dk
Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.
MØBLER OG INVENTAR
Som lejer i GrowAAL har du mulighed for at leje inventar efter behov. Vores katalog kan ses her
Der er også andre varianter på lager. Forhør dig om mulighederne på service@growaalcity.dk
MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL
Mødelokaler i GrowAAL
I GrowAAL er der 5 mødelokaler:
- Event Floor - 4. sal: 149 personer.
Kan bookes hver dag fra kl 15.00-20.00 til iværksætter-relevante arrangementer. Særligt for Eventfloor er, at booking skal foregå ved at kontakte Janni Preisler Hedegaard på jh@novi.dk. - Executive Conference Room - 3. sal: 12 personer
- Creative Conference Room - 3. sal: 8 personer
- Skype 1 - 3. sal: 2-3 personer
- Skype 2 - 3. sal: 2-3 personer
Alle mødelokaler er udstyret med stor LED-skærm eller Full HD Projektor. I alle mødelokaler er der også udstyr til videokonference. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport.
Regler i mødelokaler
- Mødelokale er ikke beregnet til at en medarbejder kan sidde og arbejde. Benyt evt. fællesarealerne
- Du må gerne tage egne drikkevarer med i mødelokalerne - men ryd op efter dig og tag flasker, kander og krus med ud igen.
- Efterlad rummet som du gerne selv vil modtage det.
- Overvej om dit møde kan ligge i et fællesareal og dermed lette trykket på mødelokalerne.
- Eksterne personer der ikke er lejere i GrowAAL kan ikke benytte/leje mødelokaler på egen hånd.
- oplever du fejl eller mangler i mødelokalet så meld disse med det samme. Info findes i mødelokalerne.
Booking af mødelokaler
Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale til mødet.
For at blive oprettet som bruger (1 licens pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk
Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor, co-working plads eller Drop-in PLUS. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler.
NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.
Forplejning til møder
Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst C. W. Obel Kantinen på dk35@eurest.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.
INTERNET OG WIFI:
Alle beboere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med telefonnummer, hvorefter man kan logge på med den kode, der bliver tilsendt på SMS.
Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.
NOVInet:
Alle i GrowAAL har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.
NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.
Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.
En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.
Tilføj MAC-adresse:
Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.
Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i GrowAAL man befinder dig.
MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.
Gæste WiFi:
I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "GrowAAL" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword.
Tilkøb:
Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.
Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk for en drøftelse af den konkrete sag.
Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 7777 0999.
GrowAALs Nyhedsbrev
Nyhedsbreve fra GrowAAL kan indeholde vigtig information om dit lejemål, og derfor opfordrer vi alle virksomheder i GrowAAL til at tilmelde sig vores nyhedsbrev
OVERVÅGNING
C.W. Obel Ejendomme A/S forestår videoovervågning i tilknytning til ejendommen. Der findes overvågningskamera, som registerer færdsel gennem porten fra Skibbrogade. Der er endvidere opsat overvågninskamera ved hovedtrappen i C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg.
Pensionsaftale
Tilbud til virksomhederne i GrowAAL
GrowAAL og NOVI samarbejder med Pensionsmægler RTM A/S, for at give virksomhederne i GrowAAL/NOVI en god og uvildig sparring om firmapension til medarbejderne i virksomhederne.
RTM A/S kan skabe den helt rigtige løsning til langt de fleste virksomheder i GrowAAL/NOVI. Dermed sikres en medarbejder en god pensionsopsparing og de helt rigtige forsikringer, til sikring af indkomsten ved sygdom, ulykke og dødsfald.
Virksomheden kan tiltrække og fastholde medarbejdere, der efterspørger gode personaleforhold og fordele. Vil du høre mere om netop jeres virksomheds muligheder, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til mig, så aftaler vi et godt tidspunkt, der passer dig.
Michael Broeng, RTM.
tlf: 3018 1177
mb@rtm.dk
POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE
Som lejer hos GrowAAL kan du modtage pakker og breve. Postkasser forefindes i stueplan. Postkasse indgår i lejen, hvis du har eget kontor, Co-working plads eller Drop-In PLUS
For at modtage pakker korrekt skal du sørge for, at fragtmanden har dit telefonnummer, da de fleste fragtmænd ikke vil levere på etager, kun ved indgang eller i stueplan.
Vi anbefaler derfor, for en sikker levering af pakker, at du sender dine pakker til en pakkeudlevering i nærheden.
Postafsendelse
Du skal selv sørge for at afsende din post hos den udbyder du vælger.
PRINT OG KOPI
På 3. etage er der opstillet printer med kopi- og scanningsmuligheder. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen påservice@growaalcity.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.
Priserne er:
Sort/hvid:
- A4 print pr. side 0,35 kr.
- A3 print pr. side 0,70 kr.
Farve:
- •A4 print pr. side 1,50 kr.
- •A3 print pr. side 3,00 kr.
Alle priser tillægges moms.
Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.
Regnskabsservice
NOVIs regnskabsservice varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.
Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er vi 7 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.
NOVIs regnskabsservice hjælper dig med:
• Bogføring af bilag
• Momsregnskab
• Lønninger & gager
• Budgetopfølgning
• Årsregnskaber
• Skattebilag & selvangivelse
• Budgetter & likviditetsbudgetter
• Projektregnskab fx. Innobooster, EU m.v.
• Andre administrative opgaver
Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.
Vi hjælper dig gerne med et tilbud på de regnskabsservices du måtte have brug for - helt uforpligtende.
Kontakt Johnny Thorsted, jt@novi.dk, +45 9635 4504
REPERATION OG SERVICE
Serviceafdelingen i GrowAAL tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.
Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@growaalcity.dk
HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER
Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@growaalcity.dk
Rum for Rådgivning
Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.
Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:
• Design, foto, logo og layout: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk
• Tekstforfatter, Web, SEO og Social media: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk (kontaktperson for disse services)
• Advokat: Michael Møller Pedersen, Hovmøller & Thorup
mmp@ht-law.dk tlf +45 21 84 92 04
• Revisor: Peter Nørrevang, Deloitte,
pnoerrevang@deloitte.dk, tlf +45 26 21 13 29
• Bestyrelseskonstruktion: Anders Dahl, Asenet
info@andersdahl.info, tlf +45 4016 9616
• Søgning af EU-midler: Carsten Helmuth Pedersen
cah@ndeu.dk, tlf +45 4060 1039
• Kapitalsøgning: Poul Kvist, LIVA Consult,
pok@livaconsult.dk, tlf +45 22 17 84 33
• Bankforretning: Rasmus Holm, Danske Bank,
rhol@danskebank.dk tlf +45 70 13 30 00
• HR og rekruttering, Torben Abildgaard, Curia Aalborg,
ta@curia.dk tlf +45 40 61 70 22
• UX-design, Signe Skelgaard, Duckwise,
tlf +45 29 86 89 69, ssk@duckwise.dk
Se folder med præsentation af rådgiverne online
De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Første møde er som regel gratis.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
RYGEPOLITIK
Det er ikke tilladt at ryge i GrowAALs bygning, hverken på fællesarealer, roof-top terrasse eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.
Der henvises til rygeskure i gården.
STUDENTERMEDARBEJDER, JOBOPSLAG MM.
Søger du en studentermedarbejder til din virksomhed el.lign. er det oplagt at søge via AAU.
I AAU Jobbank kan du finde nye medarbejdere, praktikanter eller studerende til projektsamarbejde. Det er gratis at oprette opslag målrettet studerende, og der er mange muligheder for at øge eksponeringen af dit opslag. Jobbanken har ca. 6.300 besøgende og ca. 74.000 sidevisninger pr. måned. https://Jobbank.aau.dk
Direkte link til at se studerende der ligger i jobbanken https://jobbank.aau.dk/talenter/
Herunder finder du links til de tre oplagte samarbejdsmuligheder, men der findes flere, så tag gerne i kig rundt på siderne og brug det I mener giver mening for jeres beboervirksomheder. Håber at dette kan hjælpe jer videre.
Projektsamarbejde
http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/projektsamarbejde/
Praktik (Projektorienteret forløb)
http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/praktikant/
Studentermedarbejder
http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/studentermedhj%C3%A6lp/
EKSPONERING AF DIT JOBOPSLAG
Du er meget velkommen til at dele din virksomheds jobopslag i vores facebookgruppe ”GrowAAL Residents”. På denne måde kan andre i GrowAAL se dit opslag og dele det.
LAD OS HJÆLPE DIG
Hos GrowAAL by NOVI er vores fornemmeste opgave at hjælpe dig til at få din forretning til at blomstre. Har du brug for hjælp eller mangler du lige den brik der mangler i dit netværk så spørg os. Vi har hjulpet mange virksomheder gennem tiderne med større og mindre problemstillinger: fx.:
- Kontaktpersoner inden for bestemte områder
- Gode råd om finansiering og drift
- Sparringspartnere til specifikke opgaver
- Få nye øjne på forskellige situationer
- Finde lige den kontaktperson du har brug for fx. på AAU
- Rådgiverpanel der træder til i specielle situationer (fx. covid-19)
Så brug os endelig!
Kontakt: Kundechef Anne-Mette Vestergaard eller CEO Henrik Lundum
Åbningstider
GrowAALs yderdøre åbnes kl. 7.30 om morgenen og låses igen kl. 16.00 alle hverdage ( fredag 15.30).
Lørdage, søndage og helligdage er GrowAALs døre låst. For at få adgang til huset uden for åbningstiderne og til egne kontorer bruges adgangskort og nøgle, som udleveres ved henvendelse til Serviceafdelingen service@growaalcity.dk
Receptionens åbningstider (på NOVI)
Mandag til torsdag 8.00-16.00
Fredag 8.00-15.30
3D print
Vilkår og betingelser for brug af 3D printere, stillet til rådighed af NOVI
Medmindre der udtrykkeligt indgås en anden skriftlig aftale med NOVI, er nedenstående vilkår og betingelser gældende for alle brugere af NOVIs 3D Printere, opstillet i GrowAAL East, Fredrik Bajers Vej 300, 9220 Aalborg Ø.
- Brugen af NOVIs 3D printere tilbydes NOVI lejere med tilhørende adgangskort.
- Brugen af NOVIs 3D printere sker udelukkende på brugerens eget ansvar.
- Ved brug af NOVIs 3D printere, må brugeren ikke overtræde Dansk lovgivning.
Herudover må brugere ikke:
- overtræde god moral ifbm. 3D printning.
- krænke nogen form for tredjeparts ret, herunder industriel beskyttelse, ophavsret, varemærker, patenter, eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder.
- NOVI fraskriver sig al ansvar i tilfælde af forsinkede eller mislykkede print pga evt. driftsnedbrud og lign. på NOVIs 3D printerne. Du får naturligvis en erstatningstid, hvis printeren får driftstop el. lign.
- NOVI fraskriver sig produktansvar, og/eller erstatningsansvar relateret til 3D produkter, produceret på NOVIs 3D printere.
- NOVI forbeholder sig retten til at ændre ovenstående vilkår og betingelser for brug til enhver tid.
Derudover skal der henvises til disse når man benytter sig af sliceren:
KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL
Her i GrowAAL og NOVI bor vi ca. 250 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.
Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i GrowAAL. Det er gratis at deltage.
Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i GrowAAL, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra GrowAALs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.
Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne. Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.
Henrik Lundum
Adm. direktør, NOVI
LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL RESIDENTS"
Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL, så meld dig ind i gruppen med det samme.
KANTINEN I C. W. OBEL HUSET
KANTINENS ÅBNINGSTIDER:
ALLE HVERDAGE FRA KL. 7:00 – 14:00.
Du kan købe morgenmad mellem kl. 08:00 til kl. 10:00
Frokost serveres mellem kl. 12:00 til kl. 13:00
I hele åbningstiden tilbyder de et udvalg af kolde drikke, sunde samt søde snacks og chokoladebar og kaffe.
FROKOSTEN BESTÅR AF (madplan lægges ud på "GrowAAL CITY Residents" ugen forinden):
- Et udvalg af lune og varme måltider
- Et udvalg af kolde anretninger
- Stor salatbuffet bestående af både af måltidssalater og single komponenter
- samt en variation af grove spreads og dressinger.
- Brødbuffet med en variation af grove og fine brød samt rugbrød samt fredagskage
BETALING HVER DAG ELLER FAST FROKOSTORDNING
Du kan både blive tilmeldt på en fast frokostordning, hvor du betaler pr. måned, eller du betaler pr. dag via mobilepay.
Morgenmad, drikke, snacks o.s.v. betales via mobilepay.
MØDEFORPLEJNING
C. W. Obel kantinen kan også hjælpe med forplejningen til møder, receptioner, jubilæum m.m.
FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT KANTINEN:
- Køkkenchef: Line Buus Jensen
- Telefon: 2086 2708
- E-mail: dk35@eurest.dk
Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.
MØBLER OG INVENTAR
Som lejer i GrowAAL har du mulighed for at leje inventar efter behov. Vores katalog kan ses her
Der er også andre varianter på lager. Forhør dig om mulighederne på service@growaalcity.dk
MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL
Mødelokaler i GrowAAL
I GrowAAL er der 5 mødelokaler:
- Event Floor - 4. sal: 149 personer.
Kan bookes hver dag fra kl 15.00-20.00 til iværksætter-relevante arrangementer. Særligt for Eventfloor er, at booking skal foregå ved at kontakte Janni Preisler Hedegaard på jh@novi.dk. - Executive Conference Room - 3. sal: 12 personer
- Creative Conference Room - 3. sal: 8 personer
- Skype 1 - 3. sal: 2-3 personer
- Skype 2 - 3. sal: 2-3 personer
Alle mødelokaler er udstyret med stor LED-skærm eller Full HD Projektor. I alle mødelokaler er der også udstyr til videokonference. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport.
Regler i mødelokaler
- Mødelokale er ikke beregnet til at en medarbejder kan sidde og arbejde. Benyt evt. fællesarealerne
- Du må gerne tage egne drikkevarer med i mødelokalerne - men ryd op efter dig og tag flasker, kander og krus med ud igen.
- Efterlad rummet som du gerne selv vil modtage det.
- Overvej om dit møde kan ligge i et fællesareal og dermed lette trykket på mødelokalerne.
- Eksterne personer der ikke er lejere i GrowAAL kan ikke benytte/leje mødelokaler på egen hånd.
- oplever du fejl eller mangler i mødelokalet så meld disse med det samme. Info findes i mødelokalerne.
Booking af mødelokaler
Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale til mødet.
For at blive oprettet som bruger (1 licens pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk
Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor, co-working plads eller Drop-in PLUS. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler.
NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.
Forplejning til møder
Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst C. W. Obel Kantinen på dk35@eurest.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.
INTERNET OG WIFI:
Alle beboere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med telefonnummer, hvorefter man kan logge på med den kode, der bliver tilsendt på SMS.
Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.
NOVInet:
Alle i GrowAAL har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.
NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.
Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.
En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.
Tilføj MAC-adresse:
Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.
Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i GrowAAL man befinder dig.
MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.
Gæste WiFi:
I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "GrowAAL" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword.
Tilkøb:
Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.
Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk for en drøftelse af den konkrete sag.
Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 7777 0999.
GrowAALs Nyhedsbrev
Nyhedsbreve fra GrowAAL kan indeholde vigtig information om dit lejemål, og derfor opfordrer vi alle virksomheder i GrowAAL til at tilmelde sig vores nyhedsbrev
Pensionsaftale
Tilbud til virksomhederne i GrowAAL
GrowAAL og NOVI samarbejder med Pensionsmægler RTM A/S, for at give virksomhederne i GrowAAL/NOVI en god og uvildig sparring om firmapension til medarbejderne i virksomhederne.
RTM A/S kan skabe den helt rigtige løsning til langt de fleste virksomheder i GrowAAL/NOVI. Dermed sikres en medarbejder en god pensionsopsparing og de helt rigtige forsikringer, til sikring af indkomsten ved sygdom, ulykke og dødsfald.
Virksomheden kan tiltrække og fastholde medarbejdere, der efterspørger gode personaleforhold og fordele. Vil du høre mere om netop jeres virksomheds muligheder, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til mig, så aftaler vi et godt tidspunkt, der passer dig.
Michael Broeng, RTM.
tlf: 3018 1177
mb@rtm.dk
POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE
Som lejer hos GrowAAL kan du modtage pakker og breve. Postkasser forefindes i stueplan. Postkasse indgår i lejen, hvis du har eget kontor, Co-working plads eller Drop-In PLUS
For at modtage pakker korrekt skal du sørge for, at fragtmanden har dit telefonnummer, da de fleste fragtmænd ikke vil levere på etager, kun ved indgang eller i stueplan.
Vi anbefaler derfor, for en sikker levering af pakker, at du sender dine pakker til en pakkeudlevering i nærheden.
Postafsendelse
Du skal selv sørge for at afsende din post hos den udbyder du vælger.
PRINT OG KOPI
På 3. etage er der opstillet printer med kopi- og scanningsmuligheder. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen påservice@growaalcity.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.
Priserne er:
Sort/hvid:
- A4 print pr. side 0,35 kr.
- A3 print pr. side 0,70 kr.
Farve:
- •A4 print pr. side 1,50 kr.
- •A3 print pr. side 3,00 kr.
Alle priser tillægges moms.
Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.
Regnskabsservice
NOVIs regnskabsservice varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.
Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er vi 7 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.
NOVIs regnskabsservice hjælper dig med:
• Bogføring af bilag
• Momsregnskab
• Lønninger & gager
• Budgetopfølgning
• Årsregnskaber
• Skattebilag & selvangivelse
• Budgetter & likviditetsbudgetter
• Projektregnskab fx. Innobooster, EU m.v.
• Andre administrative opgaver
Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.
Vi hjælper dig gerne med et tilbud på de regnskabsservices du måtte have brug for - helt uforpligtende.
Kontakt Johnny Thorsted, jt@novi.dk, +45 9635 4504
REPERATION OG SERVICE
Serviceafdelingen i GrowAAL tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.
Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@growaalcity.dk
HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER
Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@growaalcity.dk
Rum for Rådgivning
Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.
Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:
• Design, foto, logo og layout: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk
• Tekstforfatter, Web, SEO og Social media: Kristin Dahlström,
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk (kontaktperson for disse services)
• Advokat: Michael Møller Pedersen, Hovmøller & Thorup
mmp@ht-law.dk tlf +45 21 84 92 04
• Revisor: Peter Nørrevang, Deloitte,
pnoerrevang@deloitte.dk, tlf +45 26 21 13 29
• Bestyrelseskonstruktion: Anders Dahl, Asenet
info@andersdahl.info, tlf +45 4016 9616
• Søgning af EU-midler: Carsten Helmuth Pedersen
cah@ndeu.dk, tlf +45 4060 1039
• Kapitalsøgning: Poul Kvist, LIVA Consult,
pok@livaconsult.dk, tlf +45 22 17 84 33
• Bankforretning: Rasmus Holm, Danske Bank,
rhol@danskebank.dk tlf +45 70 13 30 00
• HR og rekruttering, Torben Abildgaard, Curia Aalborg,
ta@curia.dk tlf +45 40 61 70 22
• UX-design, Signe Skelgaard, Duckwise,
tlf +45 29 86 89 69, ssk@duckwise.dk
Se folder med præsentation af rådgiverne online
De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Første møde er som regel gratis.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.
RYGEPOLITIK
Det er ikke tilladt at ryge i GrowAALs bygning, hverken på fællesarealer, roof-top terrasse eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.
Der henvises til rygeskure i gården.
LAD OS HJÆLPE DIG
Hos GrowAAL by NOVI er vores fornemmeste opgave at hjælpe dig til at få din forretning til at blomstre. Har du brug for hjælp eller mangler du lige den brik der mangler i dit netværk så spørg os. Vi har hjulpet mange virksomheder gennem tiderne med større og mindre problemstillinger: fx.:
- Kontaktpersoner inden for bestemte områder
- Gode råd om finansiering og drift
- Sparringspartnere til specifikke opgaver
- Få nye øjne på forskellige situationer
- Finde lige den kontaktperson du har brug for fx. på AAU
- Rådgiverpanel der træder til i specielle situationer (fx. covid-19)
Så brug os endelig!
Kontakt: Kundechef Anne-Mette Vestergaard eller CEO Henrik Lundum
Rabatter - kun for beboere i NOVI & GrowAAL
Alle rabatter og rabatkoder kan findes i bunden af de fleste interne nyhedsmails fra NOVI. Tilmeld dig på https://novi.dk/nyhedsbrev
Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10.
Massage
Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching
v. fysioterapeut Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/ (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her: https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.
Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan få refunderet det som man normalt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172kr. refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr og 78kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid. Husk du kan spare kørsel og tid ved at Marianne er her i huset.
NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

DGI Huset - motion
Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.
Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 189,-*(normalpris kr. 239*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)
10 klips klippekort for kr. 389,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)
Svømmebilletter - gælder 2 år frem

Gigantium svømmebilletter
Billetter med rabat købes med Mobile Pay i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.
Priser:
Barn kr. 26,00 Voksen kr. 34,00
Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen. Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Haraldslund Svømmehal og Motionscenter
NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.
Svømning 31,- Svømning & motion 46,- Svømning/børn 21,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Skansen, Svømmeland, Nørresundby
NOVI har indgået en aftale med Skansen i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.
Billetterne købes med Mobile Pay i NOVIs reception.
Svømning - voksen 44,-
Svømning - barn 3-14 år 32,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.
Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv.
Skansen Fitness (v Dansk Firmaidræt)
Medlemsskab til firmapris 199,- pr. måned
Du opretter dit firmamedlemskab ved at gå ind på dette link:
1. opret en gratis profil.
2. Når du har oprettet en profil, så skal du vælge medlemskab – her vælger du ”Firmamedlemskab” og indtaster det ønskede betalingskort i betalingsoplysningerne.
Hvis det fx er firmaets betalingskort som skal betale for medarbejderen – så bruger du blot samme betalingskort på flere af profilerne. Dette kan man sagtens.
Der er ingen bindingsperiode – så man kan opsige sit medlemskab fra dag til dag.

Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)
Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes gratis i receptionen, receptionen@novi.dk
Der kan lånes et kort af gangen.
Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).
Lasertryk - 10 % rabat på alle produkter, tryksager og reklamegaver.
Rabatkoden fåes ved at skrive til receptionen@novi.dk

Daarbak Design - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.
Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Daarbak Design, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Gugvej. Jacob Vester, jve@scanoffice.dk, tlf: 20 75 54 33
Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen
Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Flügger, Hobrovej
Maling. Generel rabat.
Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk
Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.
Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Meny)
Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11
Stark, Brdr. Bendtzen
Byggematerialer mm.
Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.
Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk Der skal altid betales kontant.
Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg
ALARM OG BEREDSKAB
Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 20.00 - 06.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 20.00 - mandag kl. 06.00), må vinduer og døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaalcity.dk
Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:
- Ring til Actas/Kontrolcentralen: 70 70 23 26
- Oplys GrowAALs adresse (C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg) navn, firma og kodeord og bed om at få hjælp til at afstille alarmen.
- Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
- Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.
Problemer med adgangskontrol?
Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Actas/Kontrolcentralen på 70 70 23 26 og bede om en vægter.
Hvis det er en brugerfejl får tilkalder faktura på opgaven efterfølgende.
Rundering/Vægter
På GrowAALs adresse foretages der løbende runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.
FLUGTPLANER
Fremgår af oversigter, som er ophængt på hver etage.
HJERTESTARTERE
Der henvises til hjertestarter i GrowAAL's bygning (C. A. Olesensgade 4) i stueetagen overfor postkasserne.
Der henvises ligeledes til Hjertestarter i Porthusgade 6-24, hvor Hjertestarter er placeret i porten.
OVERVÅGNING
C.W. Obel Ejendomme A/S forestår videoovervågning i tilknytning til ejendommen. Der findes overvågningskamera, som registerer færdsel gennem porten fra Skibbrogade. Der er endvidere opsat overvågninskamera ved hovedtrappen i C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg.