OFFICE.
CO-WORKING.
DROP-IN.

Det vildeste iværksættermiljø i Aalborg city med kontorer, coworking og drop-in-arbejdspladser - du vælger selv!

Få et uforpligtende tilbud

GROWAALScroll

GrowAAL har sat de helt rette rammer for os hele vejen"

Mike · GrowAAL City kontor

DE FEDESTE ARBEJDSPLADSER

I GrowAAL CITY kan du starte på en coworking plads, få et kontor til en enkelt person, eller til 10 eller 50! Vi har fleksible rammer, der kan tilpasses dig og dit behov. Derfor har vi også mange forskellige priser. Her er et par eksempler:

GROW coworking
  • Workstation, coworking
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til printer
  • Adgang til køkken
  • Adgang til kantine
  • Rengøring

1.950 KR./MD

GROW kontor
  • Eget kontor 15 m2 (eks.)
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til printer
  • Adgang til køkken
  • Adgang til kantine
  • Rengøring

3.000 KR./MD

Drop-in-office
  • Fri adgang til loungen på 4. etage
  • Rig mulighed for at arbejde
  • Netværke med andre iværksættere
  • Gratis internet
  • Adgang til kaffemaskine
  • Adgang til roof-top tagterrasse

500 KR./MD

Drop-in-office PLUS
  • Fri adgang til loungen på 4. etage
  • Rig mulighed for at arbejde
  • Netværke med andre iværksættere
  • Gratis internet
  • Adgang til kaffemaskine
  • Adgang til roof-top tagterrasse
  • Adgang til at booke mødelokaler.
     

1.200 KR./MD

JOIN US NOW!

Udfyld formularen – så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud!

Må bare sige, at GrowAAL er et fantastisk sted at starte og drive virksomhed !!! Det her sted er fyldt med skønne iværksættere/dejlige mennesker - en stor fornøjelse, at være en del af!"

Rikke · GrowAAL City kontor

ALLE VIRKSOMHEDER I GrowAAL CITY

BEBOER INFORMATION

ALARM OG BEREDSKAB

Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 20.00 - 06.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 20.00 - mandag kl. 06.00), må vinduer og døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaalcity.dk

Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

  • Ring til Den Jyske kontrol Central: tel. 70 70 23 26
  • Oplys navn, firma og kodeord og bed om at få hjælp til at afstille alarmen.
  • Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
  • Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

 

Problemer med adgangskontrol?

Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Den Jyske kontrol Central: tel. 70 70 23 26 og bede om en vægter.
Den Jyske Kontrolcentral sender bud efter G4S som er vægter, og kan hjælpe med at låse op eller sende bud efter en tekniker fra Actas.
Hvis det er en brugerfejl får tilkalder faktura på opgaven efterfølgende.

 

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til CW. Obels Vagttelefon hos Aalborg vagtselskab på 40 26 03 80. Alternativt kan vicevært også kontaktes på tel. 25 25 67 03

 

Rundering/Vægter

På GrowAALs adresse foretages der løbende runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.

ELFORBRUG - HJÆLP MED AT SPARE

GrowAAL har et højt elforbrug, som vi meget gerne vil nedbringe. Du kan gøre en indsats ved at:

• Slukke PC’er og skærm, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke lamper og loftslys, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke printere og kopimaskiner uden for arbejdstiden.

• Lukke låget på kopimaskiner.

• Slukke lyset, når der er tilstrækkeligt sollys.

• Bruge lavenergipærer.

• Udnytte standbyfunktioner og sluk maskiner uden for arbejdstiden.

• Vælge lavenergikontormaskiner når du køber nyt.

KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL

Her i GrowAAL og NOVI bor vi ca. 200 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i GrowAAL. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i GrowAAL, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra GrowAALs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne. Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.


Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL RESIDENTS"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL, så meld dig ind i gruppen med det samme.

FLUGTPLANER

Fremgår af oversigter, som er ophængt på hver etage.

HJERTESTARTERE

Der henvises til hjertestarter i GrowAAL's bygning (C. A. Olesensgade 4) i stueetagen overfor postkasserne.

Der henvises ligeledes til Hjertestarter i Porthusgade 6-24, hvor Hjertestarter er placeret i porten.

 

KANTINEN I C. W. OBEL HUSET

KANTINENS ÅBNINGSTIDER:

ALLE HVERDAGE FRA KL. 7:00 – 14:00.
Du kan købe morgenmad mellem kl. 08:00 til kl. 10:00
Frokost serveres mellem kl. 12:00 til kl. 13:00
I hele åbningstiden tilbyder de et udvalg af kolde drikke, sunde samt søde snacks og chokoladebar og kaffe.

 

FROKOSTEN BESTÅR AF (madplan lægges ud på "GrowAAL-residents" ugen forinden):

  • Et udvalg af lune og varme måltider
  • Et udvalg af kolde anretninger
  • Stor salatbuffet bestående af både af måltidssalater og single komponenter
  • samt en variation af grove spreads og dressinger.
  • Brødbuffet med en variation af grove og fine brød samt rugbrød samt fredagskage

 

BETALING HVER DAG ELLER FAST FROKOSTORDNING

Du kan både blive tilmeldt på en fast frokostordning, hvor du betaler pr. måned,
eller du betaler pr. dag via mobilepay.
Morgenmad, drikke, snacks o.s.v. betales via mobilepay.

 

MØDEFORPLEJNING

C. W. Obel kantinen kan også hjælpe med forplejningen til møder, receptioner, jubilæum m.m. 

 

FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT PERSONALERESTAURANTEN:

  • Køkkenchef: Birgitte Godiksen
  • Telefon: 2086 2708
  • E-mail: dk35@eurest.dk

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.

MØBLER OG INVENTAR

Som lejer i GrowAAL har du mulighed for at leje inventar efter behov. Vores katalog kan ses her

Der er også andre varianter på lager. Forhør dig om mulighederne på service@growaalcity.dk

MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL

Mødelokaler i GrowAAL

I GrowAAL er der 5 mødelokaler:

  • Event Floor - 4. sal: 149 personer.
    Kan bookes hver dag fra kl 15.00-20.00 til iværksætter-relevante arrangementer. Særligt for Eventfloor er, at booking skal foregå ved at kontakte Janni Preisler Hedegaard på jh@novi.dk.
  • Executive Conference Room - 3. sal: 16 personer
  • Creative Conference Room - 3. sal: 8 personer
  • Skype 1 - 3. sal: 2 personer
  • Skype 2 - 3. sal: 2 personer

Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor, co-working plads eller Drop-in PLUS. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler. Alle mødelokaler er udstyret med TV-skærm til konferenceopkald. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport

NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.

 

Oprettelse i bookingsystem

Du bliver oprettet i systemet via receptionen i NOVI på receptionen@novi.dk eller 9635 4500. Herefter kan du booke mødelokaler i GrowAAL. Receptionen vil herefter fremsende bekræftelse. Får du brug for vejledning i booking, så kontakt receptionen i NOVI, receptionen@novi.dk eller 9635 4500.

 

Forplejning til møder

Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst C. W. Obel Kantinen på dk35@eurest.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.

INTERNET OG WIFI:

Alle beboere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med telefonnummer, hvorefter man kan logge på med den kode, der bliver tilsendt på SMS. 

Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.

 

NOVInet:

Alle i GrowAAL har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.

En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i GrowAAL man befinder dig. 

MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

 

Gæste WiFi:

I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "GrowAAL" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword. 

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk  for en drøftelse af den konkrete sag. 

Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 7777 0999.

OVERVÅGNING

C.W. Obel Ejendomme A/S forestår videoovervågning i tilknytning til ejendommen. Der findes overvågningskamera, som registerer færdsel  gennem porten fra Skibbrogade. Der er endvidere opsat overvågninskamera ved hovedtrappen i C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg.

POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE

Som lejer hos GrowAAL kan du modtage pakker og breve. Postkasser forefindes i stueplan. Postkasse indgår i lejen, hvis du har eget kontor, Co-working plads eller Drop-In PLUS


For at modtage pakker korrekt skal du sørge for, at fragtmanden har dit telefonnummer, da de fleste fragtmænd ikke vil levere på etager, kun ved indgang eller i stueplan.


Vi anbefaler derfor, for en sikker levering af pakker, at du sender dine pakker til en pakkeudlevering i nærheden.


Postafsendelse

Du skal selv sørge for at afsende din post hos den udbyder du vælger.

PRINT OG KOPI

På 3. etage er der opstillet printer med kopi- og scanningsmuligheder. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen påservice@growaalcity.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.

Priserne er:

Sort/hvid:

  • A4 print pr. side 0,35 kr.
  • A3 print pr. side 0,70 kr.

Farve:

  • •A4 print pr. side 1,50 kr.
  • •A3 print pr. side 3,00 kr.


Alle priser tillægges moms.


Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.

REGNSKABSSERVICE - SKAL VI LAVE DINE REGNSKABER?

Let hverdagen - få hjælp til regnskabsopgaverne

Som en del af GrowAALs service tilbyder vi i NOVIs regnskabsafdeling vores hjælp til dig, der gerne vil spare tid på dine regnskabsopgaver, og fokusere fuldt ud på at drive din forretning. Vi hjælper med stort og småt alt efter dine ønsker.

Vi hjælper med regnskabsopgaverne, så du kan fokusere på, at drive din virksomhed:

  • Udarbejdelse af årsregnskaber
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Udarbejdelse af budgetter/likviditetsbudgetter
  • Budgetopfølgning
  • Bogføring af bilag
  • Momsregnskab
  • Årsafslutning
  • Lønninger/gager
  • Andre administrative opgaver
  • Betaling af kreditorer
  • Fakturering og debitoropfølgning
  • Projektregnskab, herunder InnoFond, EU m.v.
  • Rapportering til udenlandske moderselskaber
  • Anlægskartotek
  • Indberetning af selvangivelse
  • XBRL indberetning af årsrapport
  • Skattekreditordning

Pris for alle services:
400 kr. pr. time ekskl. moms

NOVIs regnskabskontor varetager regnskabsfunktionen for 50 selskaber med 1-50 ansatte i forskellige brancher. Vi varetager endvidere regnskabsopgaver for en række internationale virksomheders filialer i Danmark med rapportering til moderselskabet.

  • Vi har 20 års erfaring i at servicere alle virksomhedstyper.
  • Vi samarbejder med en række anerkendte revisionsfirmaer.
  • Fakturaer for udført arbejde udarbejdes på baggrund af udfyldte timesedler og udsendes kvartalsvis/månedsvis.

Er du interesseret i at høre, hvad vi kan hjælpe dig med, så kontakt Bent Jensen på tlf. 9635 4562 eller bj@novi.dk.

REPERATION OG SERVICE

Serviceafdelingen i GrowAAL tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.

Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@growaalcity.dk

 

HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER

Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@growaalcity.dk

RYGEPOLITIK

Det er ikke tilladt at ryge i GrowAALs bygning, hverken på fællesarealer, roof-top terrasse eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.

Der henvises til rygeskure i gården.

STUDENTERMEDARBEJDER, JOBOPSLAG MM. 

Søger du en studentermedarbejder til din virksomhed el.lign. er det oplagt at søge via AAU.

I AAU Jobbank kan du finde nye medarbejdere, praktikanter eller studerende til projektsamarbejde. Det er gratis at oprette opslag målrettet studerende, og der er mange muligheder for at øge eksponeringen af dit opslag. Jobbanken har ca. 6.300 besøgende og ca. 74.000 sidevisninger pr. måned. https://Jobbank.aau.dk

Direkte link til at se studerende der ligger i jobbanken https://jobbank.aau.dk/talenter/

Herunder finder du links til de tre oplagte samarbejdsmuligheder, men der findes flere, så tag gerne i kig rundt på siderne og brug det I mener giver mening for jeres beboervirksomheder. Håber at dette kan hjælpe jer videre.

Projektsamarbejde

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/projektsamarbejde/


Praktik (Projektorienteret forløb)

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/praktikant/


Studentermedarbejder

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/studentermedhj%C3%A6lp/

 

EKSPONERING AF DIT JOBOPSLAG 

Du er meget velkommen til at dele din virksomheds jobopslag i vores facebookgruppe ”GrowAAL Residents”. På denne måde kan andre i GrowAAL se dit opslag og dele det.

Åbningstider

NOVIs yderdøre åbnes kl. 7.00 om morgenen og låses igen kl. 16.00 alle hverdage ( fredag 15.30).

Lørdage, søndage og helligdage er NOVIs døre låst. For at få adgang til huset uden for åbningstiderne og til egne kontorer bruges adgangskort, som udleveres ved henvendelse til Serviceafdelingen service@novi.dk

Receptionens åbningstider

Mandag til torsdag 8.00-16.00

Fredag 8.00-15.30

Lukkedage 2018

Torsdag d. 10 maj - Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Fredag d. 11. maj - dagen efter Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Mandag d. 4. juni - dagen før Grundlovsdag - kantinen i NOVI6 er lukket. Brugere af kantinen i NOVI6 er velkomne til at benytte kantinen i NOVI 1, Niels Jernes Vej 10. Der vil blive serveret sandwich i NOVI 1 og NOVI 8 kantinerne. 

Tirsdag d. 5. juni - Grundlovsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Sommerferien: NOVI er åben hele sommerferien, kantinerne i NOVI1, 6 og 8 er lukket uge 29 og 30 hvor der i stedet tilbydes sandwichbestilling. 

Regnskabsafdelingen i NOVI er lukket uge 29.

Mellem. jul og nytår - Torsdag d. 27. til fredag d. 28. december, begge dage inklusive - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort.

KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL

Her i GrowAAL og NOVI bor vi ca. 200 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i GrowAAL. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i GrowAAL, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra GrowAALs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne. Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.


Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL RESIDENTS"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL, så meld dig ind i gruppen med det samme.

KANTINEN I C. W. OBEL HUSET

KANTINENS ÅBNINGSTIDER:

ALLE HVERDAGE FRA KL. 7:00 – 14:00.
Du kan købe morgenmad mellem kl. 08:00 til kl. 10:00
Frokost serveres mellem kl. 12:00 til kl. 13:00
I hele åbningstiden tilbyder de et udvalg af kolde drikke, sunde samt søde snacks og chokoladebar og kaffe.

 

FROKOSTEN BESTÅR AF (madplan lægges ud på "GrowAAL-residents" ugen forinden):

  • Et udvalg af lune og varme måltider
  • Et udvalg af kolde anretninger
  • Stor salatbuffet bestående af både af måltidssalater og single komponenter
  • samt en variation af grove spreads og dressinger.
  • Brødbuffet med en variation af grove og fine brød samt rugbrød samt fredagskage

 

BETALING HVER DAG ELLER FAST FROKOSTORDNING

Du kan både blive tilmeldt på en fast frokostordning, hvor du betaler pr. måned,
eller du betaler pr. dag via mobilepay.
Morgenmad, drikke, snacks o.s.v. betales via mobilepay.

 

MØDEFORPLEJNING

C. W. Obel kantinen kan også hjælpe med forplejningen til møder, receptioner, jubilæum m.m. 

 

FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT PERSONALERESTAURANTEN:

  • Køkkenchef: Birgitte Godiksen
  • Telefon: 2086 2708
  • E-mail: dk35@eurest.dk

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.

MØBLER OG INVENTAR

Som lejer i GrowAAL har du mulighed for at leje inventar efter behov. Vores katalog kan ses her

Der er også andre varianter på lager. Forhør dig om mulighederne på service@growaalcity.dk

MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL

Mødelokaler i GrowAAL

I GrowAAL er der 5 mødelokaler:

  • Event Floor - 4. sal: 149 personer.
    Kan bookes hver dag fra kl 15.00-20.00 til iværksætter-relevante arrangementer. Særligt for Eventfloor er, at booking skal foregå ved at kontakte Janni Preisler Hedegaard på jh@novi.dk.
  • Executive Conference Room - 3. sal: 16 personer
  • Creative Conference Room - 3. sal: 8 personer
  • Skype 1 - 3. sal: 2 personer
  • Skype 2 - 3. sal: 2 personer

Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor, co-working plads eller Drop-in PLUS. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler. Alle mødelokaler er udstyret med TV-skærm til konferenceopkald. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport

NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.

 

Oprettelse i bookingsystem

Du bliver oprettet i systemet via receptionen i NOVI på receptionen@novi.dk eller 9635 4500. Herefter kan du booke mødelokaler i GrowAAL. Receptionen vil herefter fremsende bekræftelse. Får du brug for vejledning i booking, så kontakt receptionen i NOVI, receptionen@novi.dk eller 9635 4500.

 

Forplejning til møder

Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst C. W. Obel Kantinen på dk35@eurest.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.

INTERNET OG WIFI:

Alle beboere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med telefonnummer, hvorefter man kan logge på med den kode, der bliver tilsendt på SMS. 

Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.

 

NOVInet:

Alle i GrowAAL har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.

En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i GrowAAL man befinder dig. 

MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

 

Gæste WiFi:

I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "GrowAAL" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword. 

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk  for en drøftelse af den konkrete sag. 

Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 7777 0999.

POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE

Som lejer hos GrowAAL kan du modtage pakker og breve. Postkasser forefindes i stueplan. Postkasse indgår i lejen, hvis du har eget kontor, Co-working plads eller Drop-In PLUS


For at modtage pakker korrekt skal du sørge for, at fragtmanden har dit telefonnummer, da de fleste fragtmænd ikke vil levere på etager, kun ved indgang eller i stueplan.


Vi anbefaler derfor, for en sikker levering af pakker, at du sender dine pakker til en pakkeudlevering i nærheden.


Postafsendelse

Du skal selv sørge for at afsende din post hos den udbyder du vælger.

PRINT OG KOPI

På 3. etage er der opstillet printer med kopi- og scanningsmuligheder. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen påservice@growaalcity.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.

Priserne er:

Sort/hvid:

  • A4 print pr. side 0,35 kr.
  • A3 print pr. side 0,70 kr.

Farve:

  • •A4 print pr. side 1,50 kr.
  • •A3 print pr. side 3,00 kr.


Alle priser tillægges moms.


Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.

REGNSKABSSERVICE - SKAL VI LAVE DINE REGNSKABER?

Let hverdagen - få hjælp til regnskabsopgaverne

Som en del af GrowAALs service tilbyder vi i NOVIs regnskabsafdeling vores hjælp til dig, der gerne vil spare tid på dine regnskabsopgaver, og fokusere fuldt ud på at drive din forretning. Vi hjælper med stort og småt alt efter dine ønsker.

Vi hjælper med regnskabsopgaverne, så du kan fokusere på, at drive din virksomhed:

  • Udarbejdelse af årsregnskaber
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Udarbejdelse af budgetter/likviditetsbudgetter
  • Budgetopfølgning
  • Bogføring af bilag
  • Momsregnskab
  • Årsafslutning
  • Lønninger/gager
  • Andre administrative opgaver
  • Betaling af kreditorer
  • Fakturering og debitoropfølgning
  • Projektregnskab, herunder InnoFond, EU m.v.
  • Rapportering til udenlandske moderselskaber
  • Anlægskartotek
  • Indberetning af selvangivelse
  • XBRL indberetning af årsrapport
  • Skattekreditordning

Pris for alle services:
400 kr. pr. time ekskl. moms

NOVIs regnskabskontor varetager regnskabsfunktionen for 50 selskaber med 1-50 ansatte i forskellige brancher. Vi varetager endvidere regnskabsopgaver for en række internationale virksomheders filialer i Danmark med rapportering til moderselskabet.

  • Vi har 20 års erfaring i at servicere alle virksomhedstyper.
  • Vi samarbejder med en række anerkendte revisionsfirmaer.
  • Fakturaer for udført arbejde udarbejdes på baggrund af udfyldte timesedler og udsendes kvartalsvis/månedsvis.

Er du interesseret i at høre, hvad vi kan hjælpe dig med, så kontakt Bent Jensen på tlf. 9635 4562 eller bj@novi.dk.

REPERATION OG SERVICE

Serviceafdelingen i GrowAAL tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.

Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@growaalcity.dk

 

HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER

Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@growaalcity.dk

RYGEPOLITIK

Det er ikke tilladt at ryge i GrowAALs bygning, hverken på fællesarealer, roof-top terrasse eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.

Der henvises til rygeskure i gården.

ALARM OG BEREDSKAB

Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 20.00 - 06.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 20.00 - mandag kl. 06.00), må vinduer og døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaalcity.dk

Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

  • Ring til Den Jyske kontrol Central: tel. 70 70 23 26
  • Oplys navn, firma og kodeord og bed om at få hjælp til at afstille alarmen.
  • Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
  • Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

 

Problemer med adgangskontrol?

Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til Den Jyske kontrol Central: tel. 70 70 23 26 og bede om en vægter.
Den Jyske Kontrolcentral sender bud efter G4S som er vægter, og kan hjælpe med at låse op eller sende bud efter en tekniker fra Actas.
Hvis det er en brugerfejl får tilkalder faktura på opgaven efterfølgende.

 

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til CW. Obels Vagttelefon hos Aalborg vagtselskab på 40 26 03 80. Alternativt kan vicevært også kontaktes på tel. 25 25 67 03

 

Rundering/Vægter

På GrowAALs adresse foretages der løbende runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.

FLUGTPLANER

Fremgår af oversigter, som er ophængt på hver etage.

HJERTESTARTERE

Der henvises til hjertestarter i GrowAAL's bygning (C. A. Olesensgade 4) i stueetagen overfor postkasserne.

Der henvises ligeledes til Hjertestarter i Porthusgade 6-24, hvor Hjertestarter er placeret i porten.

 

OVERVÅGNING

C.W. Obel Ejendomme A/S forestår videoovervågning i tilknytning til ejendommen. Der findes overvågningskamera, som registerer færdsel  gennem porten fra Skibbrogade. Der er endvidere opsat overvågninskamera ved hovedtrappen i C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg.