OFFICE.
CO-WORKING.
DROP-IN.

Det vildeste iværksættermiljø i Aalborg city med kontorer, coworking og drop-in-arbejdspladser - du vælger selv!

Få et uforpligtende tilbud

GROWAALScroll

"Som eneste Aalborg-baseret systemudvikler i vores virksomhed, kan det blive trivielt at sidde alene på et kontor. Coworking har givet mig nogle flinke kollegaer at møde ind sammen med – samtidig med at vi forstår hinandens behov for at koncentrere os om arbejdet."

Henrik · GrowAAL Coworking

DE FEDESTE ARBEJDSPLADSER

I GrowAAL CITY kan du starte på en coworking plads, få et kontor til en enkelt person, eller til 10 eller 50! Vi har fleksible rammer, der kan tilpasses dig og dit behov. Derfor har vi også mange forskellige priser. Her er et par eksempler:

GROW CITY kontor

  • Eget kontor 15 m2 (eks.)
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til printer
  • Adgang til køkken
  • Adgang til kantine
  • Rengøring

3.350 KR./MDR ex. Moms

GROW CITY Kontor

  • Eget kontor 64 m2 (eks.)
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til printer
  • Adgang til køkken
  • Adgang til kantine
  • Rengøring

13.500 KR./MDR ex. Moms

GROW CITY coworking

  • Workstation, coworking
  • Fri trådløs internet
  • Fri adgang til mødelokaler
  • Adgang til printer
  • Adgang til køkken
  • Adgang til kantine
  • Rengøring

2.300 KR./MDR ex. MOMS

Drop-in-office

  • Fri adgang til loungen på 4. etage
  • Rig mulighed for at arbejde
  • Netværke med andre iværksættere
  • Gratis internet
  • Adgang til kaffemaskine
  • Adgang til roof-top tagterrasse

600 KR./MDR ex. Moms

Drop-in-office PLUS

  • Fri adgang til loungen på 4. etage
  • Rig mulighed for at arbejde
  • Netværke med andre iværksættere
  • Gratis internet
  • Adgang til kaffemaskine
  • Adgang til roof-top tagterrasse
  • Fri adgang til mødelokaler

1.350 KR./MDR ex. MOMS


SE NÆRMERE PÅ GrowAAL CITY

Flyt på kortet med finger/mus for 360 grader effekt

 

JOIN US NOW!

Udfyld formularen, så kontakter vi dig for en uforpligtende snak, fremvisning af lokale og pris.

Må bare sige, at GrowAAL er et fantastisk sted at starte og drive virksomhed !!! Det her sted er fyldt med skønne iværksættere/dejlige mennesker - en stor fornøjelse, at være en del af!"

Rikke · GrowAAL City kontor

ALLE VIRKSOMHEDER I GrowAAL CITY

INNOFOUNDER GRADUATES
HOS GrowAAL

GrowAAL er valgt som InnoFounder partner og vi har derfor en masse spændende iværksættere boende, mens de er i Innovationsfondens acceleratorprogram. Du kan læse meget mere om de forskellige virksomheder her:

 

GROWAALScroll

BEBOER INFORMATION

3D print

Se 3D print manual

 

 

Vilkår og betingelser for brug af 3D printere, stillet til rådighed af NOVI

Medmindre der udtrykkeligt indgås en anden skriftlig aftale med NOVI, er nedenstående vilkår og betingelser gældende for alle brugere af NOVIs 3D Printere, opstillet i GrowAAL East, Fredrik Bajers Vej 300, 9220 Aalborg Ø.

  1. Brugen af NOVIs 3D printere tilbydes NOVI lejere med tilhørende adgangskort.
  2. Brugen af NOVIs 3D printere sker udelukkende på brugerens eget ansvar.
  3. Ved brug af NOVIs 3D printere, må brugeren ikke overtræde Dansk lovgivning.

Herudover må brugere ikke:

  1. overtræde god moral ifbm. 3D printning.
  2. krænke nogen form for tredjeparts ret, herunder industriel beskyttelse, ophavsret, varemærker, patenter, eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder.
  1. NOVI fraskriver sig al ansvar i tilfælde af forsinkede eller mislykkede print pga evt. driftsnedbrud og lign. på NOVIs 3D printerne. Du får naturligvis en erstatningstid, hvis printeren får driftstop el. lign.
  2. NOVI fraskriver sig produktansvar, og/eller erstatningsansvar relateret til 3D produkter, produceret på NOVIs 3D printere.
  3. NOVI forbeholder sig retten til at ændre ovenstående vilkår og betingelser for brug til enhver tid.

Derudover skal der henvises til disse når man benytter sig af sliceren:

https://realvisiononline.com/terms-of-service/

ALARM OG BEREDSKAB

Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 20.00 - 06.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 20.00 - mandag kl. 06.00), må vinduer og døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaalcity.dk

Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

  • Ring til G4S: 72 14 66 18
  • Oplys GrowAALs adresse (C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg) navn, firma og kodeord og bed om at komme til at tale med vagten på NOVI, for at få hjælp til at afstille alarmen.
  • Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
  • Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

 

Problemer med adgangskontrol?

Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til G4S tel. 72 14 66 18 og bede om en vægter.

Hvis det er en brugerfejl får tilkalder faktura på opgaven efterfølgende.

 

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til CW. Obels Vagttelefon hos Aalborg vagtselskab på 70 22 63 22. Alternativt kan vicevært også kontaktes på tel. 25 25 67 03

 

Rundering/Vægter

På GrowAALs adresse foretages der løbende runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.

ELFORBRUG - HJÆLP MED AT SPARE

GrowAAL har et højt elforbrug, som vi meget gerne vil nedbringe. Du kan gøre en indsats ved at:

• Slukke PC’er og skærm, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke lamper og loftslys, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke printere og kopimaskiner uden for arbejdstiden.

• Lukke låget på kopimaskiner.

• Slukke lyset, når der er tilstrækkeligt sollys.

• Bruge lavenergipærer.

• Udnytte standbyfunktioner og sluk maskiner uden for arbejdstiden.

• Vælge lavenergikontormaskiner når du køber nyt.

KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL

Her i GrowAAL og NOVI bor vi ca. 250 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i GrowAAL. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i GrowAAL, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra GrowAALs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne. Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.


Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL RESIDENTS"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL, så meld dig ind i gruppen med det samme.

Rabatter - kun for beboere i NOVI og GrowAAL

Alle rabatter og rabatkoder kan findes i bunden af de fleste interne nyhedsmails fra NOVI. Tilmeld dig på https://novi.dk/nyhedsbrev 


 

Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10. 

Massage 

Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
 

Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching

v. fysioterapeut  Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/   (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her:  https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.

Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica Sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan refunderet det som man normakt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270 kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172 kr. refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr. og 78 kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid.

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eskterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværende direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar. 
 



DGI Huset - motion

Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.


Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 189,-*(normalpris kr. 239*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)

10 klips klippekort for kr. 389,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)

Online Holdplan:

Svømmebilletter - gælder 2 år frem


Gigantium svømmebilletter

Billetter med rabat købes med Mobile Pay i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.

Priser:
Barn  kr. 25,00             Voksen kr. 33,00

Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen. Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.

Haraldslund Svømmehal og Motionscenter

NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.

Svømning 31,-        Svømning & motion 46,- Svømning/børn 21,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.


Svømmeland, Nørresundby

NOVI har indgået en aftale med Svømmeland i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes med Mobile Pay i NOVIs reception.

Svømning - voksen 44,-
Svømning - barn 3-14 år 32,-

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.

Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv. 

 


Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)

Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes gratis i receptionen, receptionen@novi.dk
Der kan lånes et kort af gangen.

Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).
 


Daarbak Design - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.

Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Daarbak Design, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Gugvej. Jacob Vester, jve@daarbakdesign.dk, tlf: 20 75 54 33

 

FTW Gulvafslibning


Gulvafslibning og behandling til samme priser som boligforeninger og boligselskaber der er kunder hos os. Kode fåes ved henvendelse til receptionen
Hos FTW gulvafslibning er en aftale en aftale. Vi kommer til den aftalt tid (hver gang) og jobbet bliver udført indenfor aftalt tid, uanset om det er afslibning, let slibning eller reparationer at skader i gulvet.
Vi bruger kun kvalitetsmaterialer som er godkendt og miljøvenlige. Vi står altid til disposition for kvalificerede råd og vejledning vedr. pleje eller behandling af dine gulve. Vi sætter en ære i, at du har dine gulve længst muligt.
Ring 60 76 07 96 og tal med vores fagmand, eller gå ind på vores hjemme side www.ftwgulvafslibning.dk og se mere. Prøv evt. vores prisberegner. Men husk der er rabat.

 

Synoptik:

25% på glas stel og solbriller. Følg vejledningen her https://www.synoptik.dk/erhverv/medarbejderfordele 

 

Nilroy Emhætter:

NILROY giver 15% i rabat på deres håndbyggede emhætter. NILROY er en dansk virksomhed, der producerer emhætter, alle designet og håndlavet i Danmark. 

Vi skræddersyr din emhætte efter dine mål, materialevalg også i ædelmetaller!

NILROY er baseret på mere end 35 års erfaring indenfor branchen og med vores store ekspertise, sætter vi stor stolthed og ære i vores værdisæt. 100% dansk designm, udvikling og produktion. Fremstilling efter tidens krav om funktionalitet og innovativt design. Leverer produkter af højeste kvalitet og finish, uden kompromiser. 

Markedets korteste leveringstid for specialemhætter.

Rådgivning og serviceniveau i top.

Skriv til Karsten på kn@nilroy.dk

Rabatkoden fås på receptionen@novi.dk

https://nilroy.dk

 

Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen

www.dolomite.dk 

Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk

 


Northern Hunting

Rabataftale på 10% på jagttøj mm. Link: northernhunting.com

Rabatkoden fåes ved at skrive til receptionen@novi.dk. Rabatten gælder ikke nedsatte varer.

 

Flügger, Hobrovej

Maling. Generel rabat. 

Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk

Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.

Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Meny)

Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11

 

Stark, Brdr. Bendtzen

Byggematerialer mm.

Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.

Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk Der skal altid betales kontant.

Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg

 

 

S.Eriksen dækcenter

Skift af dæk 325,-
Opbevaring 125,-
Prisblad fåes ved henvendelse i receptionen på receptionen@novi.dk

 

Firmaaftaler

Arbejdsmiljø

Vi har en firmaaftale med ArbejdsmiljøCentret A/S, Engelsholmvej 26 8940 SV, som tilbyder en nem måde at få igangsat og vedligeholdt arbejdsmiljøearbejdet, og overholde de krav som arbejdstilsynet stiller.

Firmaaftalen abonnementsaftale som indgåes med ArbejdsmiljøCentret, og giver adgang til abonnementspakke med følgende indhold:

• Arbejdsmiljøhåndbogen, et samlet redskab til dokumentation og styring af arbejdsmiljøet

• Afholdelse af et fælles årligt møde på NOVI, mhp. opdatering af arbejdsmiljøhåndbogen

• Rådgivning - telefonisk samt via e-mail - ved mindre problemstillinger, der kan besvares umiddelbart

• Adgang til psykologisk krisehjælp døgnet rundt (der betales efter forbrug.)

• 6% rabat på alle AMCs egne uddannelser

• 6% rabat på alle konsulentydelser

Abonnementsprisen årligt kr. 2.000,- excl. moms. Aftalen er en særaftale – normal pris for basis abonnement er 3.000,- kr/år.

Du indgår selv aftalen med ArbejdsmiljøCentret ved at kontakte:

Kirsten Marie Jensen
kmj@amcentret.dk  Mobil 31762122
Telefon 87 10 89 00 · Engelsholmvej 26 · 8940 Randers SV
www.amcentret.dk · www.bst-nord.dk

FLUGTPLANER

Fremgår af oversigter, som er ophængt på hver etage.

HJERTESTARTERE

Der henvises til hjertestarter i GrowAAL's bygning (C. A. Olesensgade 4) i stueetagen overfor postkasserne.

Der henvises ligeledes til Hjertestarter i Porthusgade 6-24, hvor Hjertestarter er placeret i porten.

 

KANTINEN I C. W. OBEL HUSET

KANTINENS ÅBNINGSTIDER:

ALLE HVERDAGE FRA KL. 7:00 – 14:00.
Du kan købe morgenmad mellem kl. 08:00 til kl. 10:00
Frokost serveres mellem kl. 12:00 til kl. 13:00
I hele åbningstiden tilbyder de et udvalg af kolde drikke, sunde samt søde snacks og chokoladebar og kaffe.

 

FROKOSTEN BESTÅR AF (madplan lægges ud på "GrowAAL CITY Residents" ugen forinden):

  • Et udvalg af lune og varme måltider
  • Et udvalg af kolde anretninger
  • Stor salatbuffet bestående af både af måltidssalater og single komponenter
  • samt en variation af grove spreads og dressinger.
  • Brødbuffet med en variation af grove og fine brød samt rugbrød samt fredagskage

 

BETALING HVER DAG ELLER FAST FROKOSTORDNING

Du kan både blive tilmeldt på en fast frokostordning, hvor du betaler pr. måned, eller du betaler pr. dag via mobilepay.
Morgenmad, drikke, snacks o.s.v. betales via mobilepay.

 

MØDEFORPLEJNING

C. W. Obel kantinen kan også hjælpe med forplejningen til møder, receptioner, jubilæum m.m. 

 

FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT KANTINEN:

  • Køkkenchef: Line Buus Jensen
  • Telefon: 2086 2708
  • E-mail: dk35@eurest.dk

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.

MØBLER OG INVENTAR

Som lejer i GrowAAL har du mulighed for at leje inventar efter behov. Vores katalog kan ses her

Der er også andre varianter på lager. Forhør dig om mulighederne på service@growaalcity.dk

MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL

Mødelokaler i GrowAAL

I GrowAAL er der 5 mødelokaler:

  • Event Floor - 4. sal: 149 personer.
    Kan bookes hver dag fra kl 15.00-20.00 til iværksætter-relevante arrangementer. Særligt for Eventfloor er, at booking skal foregå ved at kontakte Janni Preisler Hedegaard på jh@novi.dk.
  • Executive Conference Room - 3. sal: 12 personer
  • Creative Conference Room - 3. sal: 8 personer
  • Skype 1 - 3. sal: 2-3 personer
  • Skype 2 - 3. sal: 2-3 personer

Alle mødelokaler er udstyret med stor LED-skærm eller Full HD Projektor. I alle mødelokaler er der også udstyr til videokonference. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport.

Regler i mødelokaler

  1. Mødelokale er ikke beregnet til at en medarbejder kan sidde og arbejde. Benyt evt. fællesarealerne
  2. Du må gerne tage egne drikkevarer med i mødelokalerne - men ryd op efter dig og tag flasker, kander og krus med ud igen. 
  3. Efterlad rummet som du gerne selv vil modtage det.
  4. Overvej om dit møde kan ligge i et fællesareal og dermed lette trykket på mødelokalerne. 
  5. Eksterne personer der ikke er lejere i GrowAAL kan ikke benytte/leje mødelokaler på egen hånd. 
  6. oplever du fejl eller mangler i mødelokalet så meld disse med det samme. Info findes i mødelokalerne.

Booking af mødelokaler

Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale til mødet.

For at blive oprettet som bruger (1 licens pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk

 

Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor, co-working plads eller Drop-in PLUS. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler.

NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.

 

Forplejning til møder

Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst C. W. Obel Kantinen på dk35@eurest.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.

INTERNET OG WIFI:

Alle beboere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med telefonnummer, hvorefter man kan logge på med den kode, der bliver tilsendt på SMS. 

Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.

 

NOVInet:

Alle i GrowAAL har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.

En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i GrowAAL man befinder dig. 

MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

 

Gæste WiFi:

I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "GrowAAL" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword. 

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk  for en drøftelse af den konkrete sag. 

Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 7777 0999.

GrowAALs Nyhedsbrev

Nyhedsbreve fra GrowAAL kan indeholde vigtig information om dit lejemål, og derfor opfordrer vi alle virksomheder i GrowAAL til at tilmelde sig vores nyhedsbrev

TILMELD HER

OVERVÅGNING

C.W. Obel Ejendomme A/S forestår videoovervågning i tilknytning til ejendommen. Der findes overvågningskamera, som registerer færdsel  gennem porten fra Skibbrogade. Der er endvidere opsat overvågninskamera ved hovedtrappen i C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg.

POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE

Som lejer hos GrowAAL kan du modtage pakker og breve. Postkasser forefindes i stueplan. Postkasse indgår i lejen, hvis du har eget kontor, Co-working plads eller Drop-In PLUS


For at modtage pakker korrekt skal du sørge for, at fragtmanden har dit telefonnummer, da de fleste fragtmænd ikke vil levere på etager, kun ved indgang eller i stueplan.


Vi anbefaler derfor, for en sikker levering af pakker, at du sender dine pakker til en pakkeudlevering i nærheden.


Postafsendelse

Du skal selv sørge for at afsende din post hos den udbyder du vælger.

PRINT OG KOPI

På 3. etage er der opstillet printer med kopi- og scanningsmuligheder. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen påservice@growaalcity.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.

Priserne er:

Sort/hvid:

  • A4 print pr. side 0,35 kr.
  • A3 print pr. side 0,70 kr.

Farve:

  • •A4 print pr. side 1,50 kr.
  • •A3 print pr. side 3,00 kr.


Alle priser tillægges moms.


Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.

Regnskabsservice

NOVIs regnskabsservice varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.

Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er vi 7 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.


NOVIs regnskabsservice hjælper dig med:

• Bogføring af bilag

• Momsregnskab

• Lønninger & gager

• Budgetopfølgning

• Årsregnskaber

• Skattebilag & selvangivelse

• Budgetter & likviditetsbudgetter

• Projektregnskab fx. Innobooster, EU m.v.

• Andre administrative opgaver

Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.

Vi hjælper dig gerne med et tilbud på de regnskabsservices du måtte have brug for - helt uforpligtende.
Kontakt Johnny Thorsted, jt@novi.dk, +45 9635 4504

REPERATION OG SERVICE

Serviceafdelingen i GrowAAL tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.

Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@growaalcity.dk

 

HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER

Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@growaalcity.dk

Rum for Rådgivning

Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.

Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:

 Design, foto, logo og layout: Kristin Dahlström, 
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk

• Tekstforfatter, Web, SEO og Social media: Kristin Dahlström, 
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk (kontaktperson for disse services)

 Advokat: Michael Møller Pedersen, Hovmøller & Thorup 
mmp@ht-law.dk tlf +45 21 84 92 04

• Revisor: Peter Nørrevang, Deloitte,
pnoerrevang@deloitte.dk, tlf +45 26 21 13 29

 Bestyrelseskonstruktion: Anders Dahl, Asenet
info@andersdahl.info, tlf +45 4016 9616 

 Søgning af EU-midler: Carsten Helmuth Pedersen
cah@ndeu.dk, tlf +45 4060 1039 

• Kapitalsøgning: Poul Kvist, LIVA Consult, 
pok@livaconsult.dk​, tlf +45 22 17 84 33

• Bankforretning: Rasmus Holm, Danske Bank, 
rhol@danskebank.dk tlf +45 70 13 30 00

• HR og rekruttering, Torben Abildgaard, Curia Aalborg, 
ta@curia.dk tlf +45 40 61 70 22

• UX-design, Signe Skelgaard, Duckwise, 
tlf +45 29 86 89 69, ssk@duckwise.dk

Se folder med præsentation af rådgiverne online

De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Første møde er som regel gratis.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter.  Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

RYGEPOLITIK

Det er ikke tilladt at ryge i GrowAALs bygning, hverken på fællesarealer, roof-top terrasse eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.

Der henvises til rygeskure i gården.

STUDENTERMEDARBEJDER, JOBOPSLAG MM. 

Søger du en studentermedarbejder til din virksomhed el.lign. er det oplagt at søge via AAU.

I AAU Jobbank kan du finde nye medarbejdere, praktikanter eller studerende til projektsamarbejde. Det er gratis at oprette opslag målrettet studerende, og der er mange muligheder for at øge eksponeringen af dit opslag. Jobbanken har ca. 6.300 besøgende og ca. 74.000 sidevisninger pr. måned. https://Jobbank.aau.dk

Direkte link til at se studerende der ligger i jobbanken https://jobbank.aau.dk/talenter/

Herunder finder du links til de tre oplagte samarbejdsmuligheder, men der findes flere, så tag gerne i kig rundt på siderne og brug det I mener giver mening for jeres beboervirksomheder. Håber at dette kan hjælpe jer videre.

Projektsamarbejde

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/projektsamarbejde/


Praktik (Projektorienteret forløb)

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/praktikant/


Studentermedarbejder

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/studentermedhj%C3%A6lp/

 

EKSPONERING AF DIT JOBOPSLAG 

Du er meget velkommen til at dele din virksomheds jobopslag i vores facebookgruppe ”GrowAAL Residents”. På denne måde kan andre i GrowAAL se dit opslag og dele det.

 

LAD OS HJÆLPE DIG

Hos GrowAAL by NOVI er vores fornemmeste opgave at hjælpe dig til at få din forretning til at blomstre. Har du brug for hjælp eller mangler du lige den brik der mangler i dit netværk så spørg os. Vi har hjulpet mange virksomheder gennem tiderne med større og mindre problemstillinger: fx.:

  • Kontaktpersoner inden for bestemte områder
  • Gode råd om finansiering og drift
  • Sparringspartnere til specifikke opgaver
  • Få nye øjne på forskellige situationer
  • Finde lige den kontaktperson du har brug for fx. på AAU
  • Rådgiverpanel der træder til i specielle situationer (fx. covid-19)

Så brug os endelig!

Kontakt: Kundechef Anne-Mette Vestergaard eller CEO Henrik Lundum 

 

Åbningstider

GrowAALs yderdøre åbnes kl. 7.30 om morgenen og låses igen kl. 16.00 alle hverdage ( fredag 15.30).

Lørdage, søndage og helligdage er GrowAALs døre låst. For at få adgang til huset uden for åbningstiderne og til egne kontorer bruges adgangskort og nøgle, som udleveres ved henvendelse til Serviceafdelingen service@growaalcity.dk

Receptionens åbningstider (på NOVI)

Mandag til torsdag 8.00-16.00

Fredag 8.00-15.30

3D print

Se 3D print manual

 

 

Vilkår og betingelser for brug af 3D printere, stillet til rådighed af NOVI

Medmindre der udtrykkeligt indgås en anden skriftlig aftale med NOVI, er nedenstående vilkår og betingelser gældende for alle brugere af NOVIs 3D Printere, opstillet i GrowAAL East, Fredrik Bajers Vej 300, 9220 Aalborg Ø.

  1. Brugen af NOVIs 3D printere tilbydes NOVI lejere med tilhørende adgangskort.
  2. Brugen af NOVIs 3D printere sker udelukkende på brugerens eget ansvar.
  3. Ved brug af NOVIs 3D printere, må brugeren ikke overtræde Dansk lovgivning.

Herudover må brugere ikke:

  1. overtræde god moral ifbm. 3D printning.
  2. krænke nogen form for tredjeparts ret, herunder industriel beskyttelse, ophavsret, varemærker, patenter, eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder.
  1. NOVI fraskriver sig al ansvar i tilfælde af forsinkede eller mislykkede print pga evt. driftsnedbrud og lign. på NOVIs 3D printerne. Du får naturligvis en erstatningstid, hvis printeren får driftstop el. lign.
  2. NOVI fraskriver sig produktansvar, og/eller erstatningsansvar relateret til 3D produkter, produceret på NOVIs 3D printere.
  3. NOVI forbeholder sig retten til at ændre ovenstående vilkår og betingelser for brug til enhver tid.

Derudover skal der henvises til disse når man benytter sig af sliceren:

https://realvisiononline.com/terms-of-service/

KLUB FOR ALLE DIREKTØRER OG DAGLIGE LEDERE I GrowAAL

Her i GrowAAL og NOVI bor vi ca. 250 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i GrowAAL. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at du vil kunne udvide dit hverdagsnetværk i GrowAAL, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra GrowAALs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Jeg håber, du vil have lyst til at deltage i netværket. Du vil automatisk komme på vores mailingliste og modtage invitationer til arrangementerne. Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.


Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

LUKKET FACEBOOKGRUPPE "GrowAAL RESIDENTS"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i GrowAAL, så meld dig ind i gruppen med det samme.

KANTINEN I C. W. OBEL HUSET

KANTINENS ÅBNINGSTIDER:

ALLE HVERDAGE FRA KL. 7:00 – 14:00.
Du kan købe morgenmad mellem kl. 08:00 til kl. 10:00
Frokost serveres mellem kl. 12:00 til kl. 13:00
I hele åbningstiden tilbyder de et udvalg af kolde drikke, sunde samt søde snacks og chokoladebar og kaffe.

 

FROKOSTEN BESTÅR AF (madplan lægges ud på "GrowAAL CITY Residents" ugen forinden):

  • Et udvalg af lune og varme måltider
  • Et udvalg af kolde anretninger
  • Stor salatbuffet bestående af både af måltidssalater og single komponenter
  • samt en variation af grove spreads og dressinger.
  • Brødbuffet med en variation af grove og fine brød samt rugbrød samt fredagskage

 

BETALING HVER DAG ELLER FAST FROKOSTORDNING

Du kan både blive tilmeldt på en fast frokostordning, hvor du betaler pr. måned, eller du betaler pr. dag via mobilepay.
Morgenmad, drikke, snacks o.s.v. betales via mobilepay.

 

MØDEFORPLEJNING

C. W. Obel kantinen kan også hjælpe med forplejningen til møder, receptioner, jubilæum m.m. 

 

FOR NÆRMERE INFORMATION KONTAKT KANTINEN:

  • Køkkenchef: Line Buus Jensen
  • Telefon: 2086 2708
  • E-mail: dk35@eurest.dk

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i GrowAALs bygning.

MØBLER OG INVENTAR

Som lejer i GrowAAL har du mulighed for at leje inventar efter behov. Vores katalog kan ses her

Der er også andre varianter på lager. Forhør dig om mulighederne på service@growaalcity.dk

MØDELOKALER OG BOOKING I GrowAAL

Mødelokaler i GrowAAL

I GrowAAL er der 5 mødelokaler:

  • Event Floor - 4. sal: 149 personer.
    Kan bookes hver dag fra kl 15.00-20.00 til iværksætter-relevante arrangementer. Særligt for Eventfloor er, at booking skal foregå ved at kontakte Janni Preisler Hedegaard på jh@novi.dk.
  • Executive Conference Room - 3. sal: 12 personer
  • Creative Conference Room - 3. sal: 8 personer
  • Skype 1 - 3. sal: 2-3 personer
  • Skype 2 - 3. sal: 2-3 personer

Alle mødelokaler er udstyret med stor LED-skærm eller Full HD Projektor. I alle mødelokaler er der også udstyr til videokonference. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport.

Regler i mødelokaler

  1. Mødelokale er ikke beregnet til at en medarbejder kan sidde og arbejde. Benyt evt. fællesarealerne
  2. Du må gerne tage egne drikkevarer med i mødelokalerne - men ryd op efter dig og tag flasker, kander og krus med ud igen. 
  3. Efterlad rummet som du gerne selv vil modtage det.
  4. Overvej om dit møde kan ligge i et fællesareal og dermed lette trykket på mødelokalerne. 
  5. Eksterne personer der ikke er lejere i GrowAAL kan ikke benytte/leje mødelokaler på egen hånd. 
  6. oplever du fejl eller mangler i mødelokalet så meld disse med det samme. Info findes i mødelokalerne.

Booking af mødelokaler

Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale til mødet.

For at blive oprettet som bruger (1 licens pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk

 

Mødelokaler kan bookes af GrowAAL-beboere med kontor, co-working plads eller Drop-in PLUS. Virksomheden som booker mødet skal selv deltage. Derudover får GrowAAL's sponsorer også mulighed for at booke mødelokaler.

NB! Det er muligt at booke lokalerne om aftenen til aftenmøder, men det er ikke tilladt at holde fest/opholde sig i lokalerne om aftenen, hvis det er af privat karakter.

 

Forplejning til møder

Har du behov for forplejning til mødet, kontakt venligst C. W. Obel Kantinen på dk35@eurest.dk og hør om mulighederne. Forplejning skal bookes 2 dage i forvejen.

INTERNET OG WIFI:

Alle beboere har adgang til gratis WIFI ved at tilgå netværket ”GrowAAL” og registrere sig med telefonnummer, hvorefter man kan logge på med den kode, der bliver tilsendt på SMS. 

Hvis der ønskes anden løsning kan der tilkøbes adgang til NOVInet gennem Netic.

 

NOVInet:

Alle i GrowAAL har mulighed for at købe en internetforbindelse gennem Netic. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen.

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte lejers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall.

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver lejer. I praksis betyder det, at en lejer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andre lejeres VLAN.

En VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i GrowAAL man befinder dig. 

MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

 

Gæste WiFi:

I mødelokaler er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "GrowAAL" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword. 

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk  for en drøftelse af den konkrete sag. 

Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 7777 0999.

GrowAALs Nyhedsbrev

Nyhedsbreve fra GrowAAL kan indeholde vigtig information om dit lejemål, og derfor opfordrer vi alle virksomheder i GrowAAL til at tilmelde sig vores nyhedsbrev

TILMELD HER

POST MODTAGELSE OG AFSENDELSE

Som lejer hos GrowAAL kan du modtage pakker og breve. Postkasser forefindes i stueplan. Postkasse indgår i lejen, hvis du har eget kontor, Co-working plads eller Drop-In PLUS


For at modtage pakker korrekt skal du sørge for, at fragtmanden har dit telefonnummer, da de fleste fragtmænd ikke vil levere på etager, kun ved indgang eller i stueplan.


Vi anbefaler derfor, for en sikker levering af pakker, at du sender dine pakker til en pakkeudlevering i nærheden.


Postafsendelse

Du skal selv sørge for at afsende din post hos den udbyder du vælger.

PRINT OG KOPI

På 3. etage er der opstillet printer med kopi- og scanningsmuligheder. Du kan få adgang til kopimaskine/scanner ved at kontakte driftsafdelingen påservice@growaalcity.dk, hvorefter vi sender en vejledning til installation af printerdriver retur.

Priserne er:

Sort/hvid:

  • A4 print pr. side 0,35 kr.
  • A3 print pr. side 0,70 kr.

Farve:

  • •A4 print pr. side 1,50 kr.
  • •A3 print pr. side 3,00 kr.


Alle priser tillægges moms.


Afregning af forbrug i tilknytning til printer, sker én gang i kvartalet. NOVI fremsender faktura direkte til lejer.

Regnskabsservice

NOVIs regnskabsservice varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.

Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er vi 7 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.


NOVIs regnskabsservice hjælper dig med:

• Bogføring af bilag

• Momsregnskab

• Lønninger & gager

• Budgetopfølgning

• Årsregnskaber

• Skattebilag & selvangivelse

• Budgetter & likviditetsbudgetter

• Projektregnskab fx. Innobooster, EU m.v.

• Andre administrative opgaver

Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.

Vi hjælper dig gerne med et tilbud på de regnskabsservices du måtte have brug for - helt uforpligtende.
Kontakt Johnny Thorsted, jt@novi.dk, +45 9635 4504

REPERATION OG SERVICE

Serviceafdelingen i GrowAAL tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.

Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@growaalcity.dk

 

HJÆLP TIL SERVICEOPGAVER

Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@growaalcity.dk

Rum for Rådgivning

Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.

Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:

 Design, foto, logo og layout: Kristin Dahlström, 
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk

• Tekstforfatter, Web, SEO og Social media: Kristin Dahlström, 
tlf + 45 26 25 57 31, kristin@unikness.dk (kontaktperson for disse services)

 Advokat: Michael Møller Pedersen, Hovmøller & Thorup 
mmp@ht-law.dk tlf +45 21 84 92 04

• Revisor: Peter Nørrevang, Deloitte,
pnoerrevang@deloitte.dk, tlf +45 26 21 13 29

 Bestyrelseskonstruktion: Anders Dahl, Asenet
info@andersdahl.info, tlf +45 4016 9616 

 Søgning af EU-midler: Carsten Helmuth Pedersen
cah@ndeu.dk, tlf +45 4060 1039 

• Kapitalsøgning: Poul Kvist, LIVA Consult, 
pok@livaconsult.dk​, tlf +45 22 17 84 33

• Bankforretning: Rasmus Holm, Danske Bank, 
rhol@danskebank.dk tlf +45 70 13 30 00

• HR og rekruttering, Torben Abildgaard, Curia Aalborg, 
ta@curia.dk tlf +45 40 61 70 22

• UX-design, Signe Skelgaard, Duckwise, 
tlf +45 29 86 89 69, ssk@duckwise.dk

Se folder med præsentation af rådgiverne online

De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Første møde er som regel gratis.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter.  Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

RYGEPOLITIK

Det er ikke tilladt at ryge i GrowAALs bygning, hverken på fællesarealer, roof-top terrasse eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter.

Der henvises til rygeskure i gården.

 

LAD OS HJÆLPE DIG

Hos GrowAAL by NOVI er vores fornemmeste opgave at hjælpe dig til at få din forretning til at blomstre. Har du brug for hjælp eller mangler du lige den brik der mangler i dit netværk så spørg os. Vi har hjulpet mange virksomheder gennem tiderne med større og mindre problemstillinger: fx.:

  • Kontaktpersoner inden for bestemte områder
  • Gode råd om finansiering og drift
  • Sparringspartnere til specifikke opgaver
  • Få nye øjne på forskellige situationer
  • Finde lige den kontaktperson du har brug for fx. på AAU
  • Rådgiverpanel der træder til i specielle situationer (fx. covid-19)

Så brug os endelig!

Kontakt: Kundechef Anne-Mette Vestergaard eller CEO Henrik Lundum 

 

Rabatter - kun for beboere i NOVI og GrowAAL

Alle rabatter og rabatkoder kan findes i bunden af de fleste interne nyhedsmails fra NOVI. Tilmeld dig på https://novi.dk/nyhedsbrev 


 

Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10. 

Massage 

Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
 

Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching

v. fysioterapeut  Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/   (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her:  https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.

Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica Sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan refunderet det som man normakt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270 kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172 kr. refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr. og 78 kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid.

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eskterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværende direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar. 
 



DGI Huset - motion

Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.


Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 189,-*(normalpris kr. 239*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)

10 klips klippekort for kr. 389,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)

Online Holdplan:

Svømmebilletter - gælder 2 år frem


Gigantium svømmebilletter

Billetter med rabat købes med Mobile Pay i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.

Priser:
Barn  kr. 25,00             Voksen kr. 33,00

Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen. Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.

Haraldslund Svømmehal og Motionscenter

NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes med Mobile Pay NOVIs reception.

Svømning 31,-        Svømning & motion 46,- Svømning/børn 21,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.


Svømmeland, Nørresundby

NOVI har indgået en aftale med Svømmeland i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes med Mobile Pay i NOVIs reception.

Svømning - voksen 44,-
Svømning - barn 3-14 år 32,-

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.

Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv. 

 


Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)

Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes gratis i receptionen, receptionen@novi.dk
Der kan lånes et kort af gangen.

Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).
 


Daarbak Design - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.

Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Daarbak Design, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Gugvej. Jacob Vester, jve@daarbakdesign.dk, tlf: 20 75 54 33

 

FTW Gulvafslibning


Gulvafslibning og behandling til samme priser som boligforeninger og boligselskaber der er kunder hos os. Kode fåes ved henvendelse til receptionen
Hos FTW gulvafslibning er en aftale en aftale. Vi kommer til den aftalt tid (hver gang) og jobbet bliver udført indenfor aftalt tid, uanset om det er afslibning, let slibning eller reparationer at skader i gulvet.
Vi bruger kun kvalitetsmaterialer som er godkendt og miljøvenlige. Vi står altid til disposition for kvalificerede råd og vejledning vedr. pleje eller behandling af dine gulve. Vi sætter en ære i, at du har dine gulve længst muligt.
Ring 60 76 07 96 og tal med vores fagmand, eller gå ind på vores hjemme side www.ftwgulvafslibning.dk og se mere. Prøv evt. vores prisberegner. Men husk der er rabat.

 

Synoptik:

25% på glas stel og solbriller. Følg vejledningen her https://www.synoptik.dk/erhverv/medarbejderfordele 

 

Nilroy Emhætter:

NILROY giver 15% i rabat på deres håndbyggede emhætter. NILROY er en dansk virksomhed, der producerer emhætter, alle designet og håndlavet i Danmark. 

Vi skræddersyr din emhætte efter dine mål, materialevalg også i ædelmetaller!

NILROY er baseret på mere end 35 års erfaring indenfor branchen og med vores store ekspertise, sætter vi stor stolthed og ære i vores værdisæt. 100% dansk designm, udvikling og produktion. Fremstilling efter tidens krav om funktionalitet og innovativt design. Leverer produkter af højeste kvalitet og finish, uden kompromiser. 

Markedets korteste leveringstid for specialemhætter.

Rådgivning og serviceniveau i top.

Skriv til Karsten på kn@nilroy.dk

Rabatkoden fås på receptionen@novi.dk

https://nilroy.dk

 

Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen

www.dolomite.dk 

Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk

 


Northern Hunting

Rabataftale på 10% på jagttøj mm. Link: northernhunting.com

Rabatkoden fåes ved at skrive til receptionen@novi.dk. Rabatten gælder ikke nedsatte varer.

 

Flügger, Hobrovej

Maling. Generel rabat. 

Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk

Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.

Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Meny)

Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11

 

Stark, Brdr. Bendtzen

Byggematerialer mm.

Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.

Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til reception@novi.dk Der skal altid betales kontant.

Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg

 

 

S.Eriksen dækcenter

Skift af dæk 325,-
Opbevaring 125,-
Prisblad fåes ved henvendelse i receptionen på receptionen@novi.dk

 

Firmaaftaler

Arbejdsmiljø

Vi har en firmaaftale med ArbejdsmiljøCentret A/S, Engelsholmvej 26 8940 SV, som tilbyder en nem måde at få igangsat og vedligeholdt arbejdsmiljøearbejdet, og overholde de krav som arbejdstilsynet stiller.

Firmaaftalen abonnementsaftale som indgåes med ArbejdsmiljøCentret, og giver adgang til abonnementspakke med følgende indhold:

• Arbejdsmiljøhåndbogen, et samlet redskab til dokumentation og styring af arbejdsmiljøet

• Afholdelse af et fælles årligt møde på NOVI, mhp. opdatering af arbejdsmiljøhåndbogen

• Rådgivning - telefonisk samt via e-mail - ved mindre problemstillinger, der kan besvares umiddelbart

• Adgang til psykologisk krisehjælp døgnet rundt (der betales efter forbrug.)

• 6% rabat på alle AMCs egne uddannelser

• 6% rabat på alle konsulentydelser

Abonnementsprisen årligt kr. 2.000,- excl. moms. Aftalen er en særaftale – normal pris for basis abonnement er 3.000,- kr/år.

Du indgår selv aftalen med ArbejdsmiljøCentret ved at kontakte:

Kirsten Marie Jensen
kmj@amcentret.dk  Mobil 31762122
Telefon 87 10 89 00 · Engelsholmvej 26 · 8940 Randers SV
www.amcentret.dk · www.bst-nord.dk

ALARM OG BEREDSKAB

Når GrowAALs alarm er koblet til kl. 20.00 - 06.00 på hverdage (weekend: fredag kl. 20.00 - mandag kl. 06.00), må vinduer og døre ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen. Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm, hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen på service@growaalcity.dk

Kommer du ved et uheld til at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

  • Ring til G4S: 72 14 66 18
  • Oplys GrowAALs adresse (C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg) navn, firma og kodeord og bed om at komme til at tale med vagten på NOVI, for at få hjælp til at afstille alarmen.
  • Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.
  • Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

 

Problemer med adgangskontrol?

Ved problemer med adgangskontrollen skal du ringe til G4S tel. 72 14 66 18 og bede om en vægter.

Hvis det er en brugerfejl får tilkalder faktura på opgaven efterfølgende.

 

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til CW. Obels Vagttelefon hos Aalborg vagtselskab på 70 22 63 22. Alternativt kan vicevært også kontaktes på tel. 25 25 67 03

 

Rundering/Vægter

På GrowAALs adresse foretages der løbende runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.

FLUGTPLANER

Fremgår af oversigter, som er ophængt på hver etage.

HJERTESTARTERE

Der henvises til hjertestarter i GrowAAL's bygning (C. A. Olesensgade 4) i stueetagen overfor postkasserne.

Der henvises ligeledes til Hjertestarter i Porthusgade 6-24, hvor Hjertestarter er placeret i porten.

 

OVERVÅGNING

C.W. Obel Ejendomme A/S forestår videoovervågning i tilknytning til ejendommen. Der findes overvågningskamera, som registerer færdsel  gennem porten fra Skibbrogade. Der er endvidere opsat overvågninskamera ved hovedtrappen i C. A. Olesensgade 4, 9000 Aalborg.