Reception og telefonpasning

Receptionspersonalet vejleder dine gæster og kan modtage dine telefonopkald, hvis du ikke er til stede.

Er du tilkoblet NOVIs telefonsystem, kan du bruge følgende for at forbedre kommunikationen til dine kunder:

Viderestilling af telefonen

Du viderestiller dine telefonopkald til receptionen, evt. med en besked som receptionisten kan videregive eller viderestille til f.eks din mobiltelefon på et i forvejen defineret tidspunkt.

Hvis der ønskes fast receptionsservice af opkald ind til din virksomhed, kan pris på denne service indhentes hos driftsafdelingen.

Åbningstider

NOVIs yderdøre åbnes kl. 7.00 om morgenen og låses igen kl. 16.00 alle hverdage ( fredag 15.30).

Lørdage, søndage og helligdage er NOVIs døre låst. For at få adgang til huset uden for åbningstiderne og til egne kontorer bruges adgangskort, som udleveres ved henvendelse til Serviceafdelingen.

Receptionens åbningstider

Mandag til torsdag 8.00-16.00

Fredag 8.00-15.30

Lukkedage 2018

Torsdag d. 10 maj - Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Fredag d. 11. maj - dagen efter Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Mandag d. 4. juni - dagen før Grundlovsdag - kantinen i NOVI6 er lukket. Brugere af kantinen i NOVI6 er velkomne til at benytte kantinen i NOVI 1, Niels Jernes Vej 10. Der vil blive serveret sandwich i NOVI 1 og NOVI 8 kantinerne. 

Tirsdag d. 5. juni - Grundlovsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Sommerferien: NOVI er åben hele sommerferien, kantinerne i NOVI1, 6 og 8 er lukket uge 29 og 30 hvor der i stedet tilbydes sandwichbestilling. 

Regnskabsafdelingen i NOVI er lukket uge 29.

Mellem. jul og nytår - Torsdag d. 27. til fredag d. 28. december, begge dage inklusive - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort.

Oversigtskort

Se stor version

Bygningsoversigt

Se stor version

Postmodtagelse og -afsendelse

Modtaget post sorteres og fordeles hver morgen i beboernes egne postkasser, der er placeret i postrummet ved receptionen. 

Får du pakker, vil du blive kontaktet direkte af receptionen.

Postafsendelse

Når du skal sende brevpost, skal du bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til receptionen, Niels Jernes Vej 10. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker og lægge dem til afsendelse i postrummet. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis.

Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.

Bruger du Pacsoft eller anden PostNord labelservice, kan du lægge dine frankerede pakker til afsendelse i postrummet.

PostNord afhenter post man-tor kl. 15.30 og fredag kl 15.00

Geodis afhenter pakker hver dag kl 15.00

SOMMER 2018

Kantinerne i NOVI1, NOVI6 og NOVI8 holder ferielukket uge 29-30.

FROKOSTBESTILLING UGE 29-30

Der kan bestilles sandwich eller salat. Bestillingssedlen findes som wordfil her eller som pdf her

Print og udfyld sedlen og aflevér den i receptionen, Niels Jernes Vej 10 eller send pr. mail til hl@novi.dk senest kl 13.00 dagen før.
Husk bestilling til mandag sker fredagen før.

Bestillingerne kan afhentes i receptionen kl. 11.30 - 12.30.

NOVI regnskabsafdeling

Uge 29 holder regnskabsafdelingen lukket.

Receptionen

Vi er her hele sommeren!

Hilsen Martin og Helle.

 

GOD SOMMER TIL ALLE !

Kontakt os på tlf. 96 35 45 00
eller find os her:

HOVEDKONTOR
Vis på kort

Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg

Fører  også til
Niels Jernes Vej
12 og 14

NOVI 6
Vis på kort

Alfred Nobels Vej 21
9220 Aalborg

NOVI 8
Vis på kort

Alfred Nobels Vej 27
9220 Aalborg

Tilmeld dig NOVIs
nyhedsbrev:

Og følg os online: