Find den information du søger

Alarm og beredskab

Alarm

Når NOVIs alarm er koblet til kl. 16.00 - 07.00 (fredag kl. 15.30-mandag kl. 07.00) må vinduer og døre i stueetagen ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen.

Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen service@novi.dk

Kommer du til ved et uheld at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

Ring til G4S:  72 14 66 18 
Oplys navn, firma og evt. kodeord og  bed om at komme til at tale med vagten på NOVI, for at få hjælp til at afstille alarmen.

(hvis alarmen er fra en yderdør, kan du ikke afstille den fra alarmpanelet, men du kan bede G4S om at afstille alarmen via deres system, for at undgå udrykningsgebyr)

Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.

Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

​Vejledning i alarmen i NOVI

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til NOVIs vagttelefon 7214 6618, som svarer hele døgnet.

Skulle du ikke komme igennem på vagttelefonen, kan følgende nummer benyttes G4S 70 33 44 55.

Rundering/Vægter

På alle NOVIs adresser foretages runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.

Elforbrug - hjælp med at spare

NOVI har et højt elforbrug, som vi meget gerne vil nedbringe. Du kan gøre en indsats ved at:

• Slukke PC’er og skærm, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke lamper og loftslys, når kontoret forlades - også når kontoret forlades for korte møder.

• Slukke printere og kopimaskiner uden for arbejdstiden.

• Lukke låget på kopimaskiner.

• Slukke lyset, når der er tilstrækkeligt sollys.

• Bruge lavenergipærer.

• Udnytte standbyfunktioner og sluk maskiner uden for arbejdstiden.

• Vælge lavenergikontormaskiner når du køber nyt.

Klub for alle direktører og daglige ledere i NOVI

Her i NOVI bor vi ca. 100 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i NOVIs bygninger. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at medlemmerne vil kunne udvide deres hverdagsnetværk i NOVI, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra NOVIs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Som direktør/daglig leder vil du ved indflytning blive kontaktet af NOVI, og inviteret til årets møder.  Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.

Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

Lukket Facebookgruppe - "NOVI Beboer"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i NOVI, så meld dig ind i gruppen med det samme.

Firmaaftaler

Arbejdsmiljø

Vi har en firmaaftale med ArbejdsmiljøCentret A/S, Engelsholmvej 26 8940 SV, som tilbyder en nem måde at få igangsat og vedligeholdt arbejdsmiljøearbejdet, og overholde de krav som arbejdstilsynet stiller.

Firmaaftalen abonnementsaftale som indgåes med ArbejdsmiljøCentret, og giver adgang til abonnementspakke med følgende indhold:

• Arbejdsmiljøhåndbogen, et samlet redskab til dokumentation og styring af arbejdsmiljøet

• Afholdelse af et fælles årligt møde på NOVI, mhp. opdatering af arbejdsmiljøhåndbogen

• Rådgivning - telefonisk samt via e-mail - ved mindre problemstillinger, der kan besvares umiddelbart

• Adgang til psykologisk krisehjælp døgnet rundt (der betales efter forbrug.)

• 6% rabat på alle AMCs egne uddannelser

• 6% rabat på alle konsulentydelser

Abonnementsprisen årligt kr. 2.000,- excl. moms. Aftalen er en særaftale – normal pris for basis abonnement er 3.000,- kr/år.

Du indgår selv aftalen med ArbejdsmiljøCentret ved at kontakte:

Kisten Marie Jensen
kmj@amcentret.dk  Mobil 31762122
Telefon 87 10 89 00 · Engelsholmvej 26 · 8940 Randers SV
www.amcentret.dk · www.bst-nord.dk

 

FÅ DET NYE SUPER-VÆRKTØJ "HUBSPOT" GENNEM NOVI 

I NOVI er vi de første i Danmark, der er blevet godkendt som Incubator Partner med marketing-platformen HubSpot. Det betyder blandt andet, at vore beboere kan få rabat på op til 90% på HubSpot

HubSpot er et værktøj, der er opbygget, så du samler al din ”inbound marketing” på én platform og du kan let lave statistik på, hvad der virker. Du kan for eksempel køre email-kampagner, SoMe kampagner og CRM på platformen.

Er du også blevet nysgerrig på, om HubSpot er noget for jer? Så tjek se her nedenfor (english)

NOVI Science Park is thrilled to announce its partnership with HubSpot for Startups. In our continued effort to provide founders with the essential tools for their success, we are now able to offer HubSpot’s Marketing and Sales software at a 90% scholarship for the first year -- an average savings of $17,000! HubSpot is the leader in inbound marketing and sales, and its world-renowned CRM, Sales, and Marketing toolset can now be leveraged by our current startups and alumni to grow.

To get started and take advantage of this scholarship, apply here.

http://hubspot.com/startups

To learn more about HubSpot, sign up for their Startup Group Demonstration here.

https://offers.hubspot.com/startups/group-demonstration

Har du spørgsmål, så kontakt gerne Mette Solskov ms@novi.dk 

 

Hoteller:

Vi anbefaler at du bruger en af de mange online tjenester til at booke værelser, eksempelvis www.hotels.com. Jo tidligere du bestiller, des lavere er prisen.

Vi har valgt at have en rabataftale med Scandic Aalborg, da hotellet ligger tæt på NOVI. Rabataftalen kan bruges ved at kontakte receptionen eller hl@novi.dk. Du vil derefter få udleveret et aftalenummer, der skal bruges ved booking. Det er en god idé at være i god tid, da hotellet ofte er fuldt booket.

 

Vin:

NOVI har en aftale med firmaet H.J.Hansen Vinhandel A/S, der giver rabat på vin og spiritus.
Følgende mail-adresser anvendes til bestillinger og forespørgsler:


Aalborg:
aalb-vin@hjhansen.dk
Århus:
aarhus-vin@hjhansen.dk
København:
hjh-kbh@hjhansen.dk
Odense:
salg-vin@hjhansen.dk

www.hjhansen-vin.dk

Falcks beredskabsplaner / flugtplaner

NOVI 1 - Niels Jernes Vej 10

NOVI 3-4 - Niels Jernes Vej 14

NOVI 5 - Niels Jernes Vej 10

NOVI 6 - Alfred Nobels Vej 21

NOVI 8 - Alfred Nobels Vej 27

3 hjertestartere sidder følgende steder

  1. Ved indgangsdøren i foyeren, Niels Jernes Vej 10
  2. Kantinen, NOVI 6, Alfred Nobels Vej 21 
  3. Indgangspartiet i NOVI 8, Alfred Nobels Vej 27

Der er også andre hjertestartere i området. Se evt. http://hjertestarter.dk eller brug appen "Hjertestart" fra TrygFonden.

Se hjertestartere på kortet: 
Se stort kort

”Hjertestartere”

Følgende personer har bestået kursus i førstehjælp og brug af hjertestarter (2016)

Niels Jernes Vej 10

Gitte Tipsmark, Væksthus Nordjylland, 31 10 23 91
Eva Thornberg, Væksthus Nordjylland, 20911900
Rikke Alexandra, Væksthus Nordjylland, 22100489
Lasse E Thomsen, Væksthus Nordjylland, 31535825
Louise L Rasmussen, Væksthus Nordjylland, 23300946
Martin Nicolajsen, Væksthus Nordjylland, 40782425
Helle Larsen, Væksthus Nordjylland, 22718716
Helle Lindblad, NOVI  Reception, 96 35 45 00
Jørn Aage Jørgensen, NOVI, 22 11 45 15
Sine Christensen, NOVI, 96 35 45 05 
Mette Solskov, NOVI, 96 35 42 51

Kontaktperson ved fejl, mangler mm.; Jørn Aage Jørgensen NOVI:  jaj@novi.dk          

Alfred Nobels Vej 21

        Morten J Mikkelsen, AET, 96 32 86 67
        Ejgil A Andersen, AET, 96 32 86 53
        Claus Johannesen, AET, 96 32 86 61
        Daniela Laselva, Nokia, 20612466
        Istvan Kovacs, Nokia, 20755524
        Anette Sand, Visma 42822621
        Birgitte Klemmensen, Visma 42822645
        Tina Heidemann, Visma 42822553

 

NOVI 8, Alfred Nobels Vej 27

        Karina Christensen, Netic, 61 26 87 78
        Jan W. Larsen, Netic, 22 72 88 78
        Karsten Thygesen, Netic, 40 80 61 94
        Lars Pedersen, Samsung, 99 32 41 40
        Rasmus Abildgren, Samsung, 99 32 41 04
        René Akkerman, Samsung, 99 32 41 15
        Lars B. Jakobsen, Samsung, 99 32 41 11

Kantinen i NOVI

Kantinernes åbningstider er

NOVI 1: hverdage 11.30-13.30

NOVI 6: hverdage 11.30-13.00

NOVI 8: hverdage 11.30-13.00

Kortordning

Kantinen tilbyder en madordning, så du/firmaet betaler via stregkode. Henvend dig i kantinen eller på tlf. 9635 4523 for at få oprettet ordningen.

Der betales med kontanter/kort hver dag for det, der spises.

Priseksempler:

Buffet (1 tallerken mad) 40,-

Sandwich 30,-

Vegetarisk salat 30,-

Vegetarisk salat + elementer fra buffeten 40,-

½ rugbrød med 2 skiver pålæg 12,-

Der er selvafrydning i kantinerne.  Afrydningslokalet er lige bag kassen.

​Hjælp kantinen og sæt din stol op efter brug.

Alle NOVIs kantiner drives af EK Caféen, som også leverer forplejning til NOVIs mødelokaler.

Konference/video-kald

Til brug i mødelokaler kan du låne et konferencekamera ”Logitech  Connect” til at håndtere video- og konferencekald via. Skype, Lync etc.

Enheden kan lånes i driftsafdelingen og kan bruges af alle NOVIs beboere.

Kort introduktion: https://www.youtube.com/watch?v=BUAokjT7xTI

Af hensyn til både brandsikkerhed og indeklima er det forbudt at anvende alle former for levende lys i NOVIs bygninger.

I forbindelse med særlige arrangementer kan der dog dispenseres fra dette forbud. Henvendelse herom med yderligere info. skal ske til NOVIs driftsafdeling service@novi.dk.

Markedsføring

Som beboer i NOVI kan du benytte dig af muligheden for at få din virksomhed præsenteret på www.novi.dk . Du vil ved indflytning modtage mail om dette samt om oprettelse af logo på elektronisk skilt i foyeren, Niels Jernes Vej 10. Denne service er gratis. Har du ændringer til din profil, kontakt Mette Solskov

Hjælp til markedsføring Nyt logo, Tekst, SEO, Website mm. (betalt service)

Designerfirmaet Unikness og 4 andre kompetencerer tilknyttet NOVI som servicepartner.

Skulle I have brug for hjælp, står Kristin fra Unikness og hendes kolleger klar til at hjælpe.

Læs mere i folderen her

Spørgsmål om denne service kontakt Mette Solskov

Motionscenter

NOVIs motionsrum har løbebånd, cykler, håndvægte, måtter og forskellige træningsmaskiner.

Alle med arbejdsplads i NOVIs bygninger kan tegne motionsabonnement og benytte motionsrummet.

For at tegne/forny abonnement skal du udfylde tilmeldingsformularen og aflevere den i receptionen sammen med betaling. Du vil derefter have adgang til motionscentret med dit adgangskort. Har du ikke adgangskort, vil du få et nyt kort til brug i motionscentret.

Priser og betingelser finder du i tilmeldingsformularen.

Møbler og inventar

Som lejer i NOVI har du mulighed for at leje inventar efter behov.

Der findes mange varianter. Forhør dig om mulighederne på service@novi.dk

Mødeforplejning

NOVIs kantine tilbyder mødeforplejning til alle NOVIs mødelokaler eller til afhentning i kantinen.

Du bestiller forplejning i forbindelse med booking af dit mødelokale. Link til booking her

Brugerguide til booking / forplejning (pdf)

Mødelokaler og gå-møderute

Møderum i NOVI

NOVI råder over en del mødelokaler. Placeringen af disse kan ses under emnet "Oversigtskort". Alle mødelokaler er udstyret med Full HD projektorer. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport. Hvis der er brug for tilslutning vha. den gamle standard” VGA” kan der lånes adapter i receptionen.

Booking af mødelokaler

Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale og eventuel forplejning til mødet.

For at blive oprettet som bruger (en pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk 
 

Konferenceudstyr

NOVI har et konferencekamera ”Logitech Connect” til at håndtere video- og konferencekald via. Skype, Lync etc. Enheden kan reserveres via receptionen hl@novi.dk . Kort introduktion til Logitech Connect: https://www.youtube.com/watch?v=BUAokjT7xTI

 

Gå-møderute fra NOVI - en del af en aktiv mødekultur.

I FORM Møderute - 1,38 km (ca. 20 min)

Har du spørgsmål, så kontakt receptionen på hl@novi.dk eller tlf. 9635 4500.

Netværksforbindelse

Beboere i NOVI har mulighed for at få virksomhedens computere tilsluttet det fælles netværk i NOVI. Netværket kaldes NOVInet og har en redundant 10G internetforbindelse til bygningen. 

NOVInet giver mulighed for at sammenkoble den enkelte beboers egne computere i et lokalt netværk bagved en firewall. 

Der oprettes et VLAN (Virtuelt LAN) til hver beboer. I praksis betyder det, at en beboer hos NOVI får sit eget private netværk. Det er ikke muligt at tilgå andres VLAN.

Din VLAN får op til 3 offentlige IP-adresser og har 251 private IP-adresser til lejerens egne computere.

 

Tilføj MAC-adresse:

Dit IT-udstyrs MAC-adresser skal registreres hos Netic A/S for at få adgang til det private VLAN og dermed internettet.

Når man tilslutter sig nettet via en kabelforbindelse, vil man altid være tilkoblet gennem lejerens private netværk uanset, hvor i NOVI man befinder dig. 

MAC-adresser som skal registreres sendes til support@netic.dk fra lejerens domæne.

 

WIFI:

Hvis man som beboer ønsker WIFI, skal man selv anskaffe trådløs router og opsætte denne. Routerens MAC-adresse skal tilføjes hos Netic A/S.

I mødelokaler og receptionen er der gæste-WIFI til rådighed. Vælg wifi nettet "NOVI" og åbn en browser og få tilsendt en sms med et engangspassword. 

 

Tilkøb:

Det er muligt at tilkøbe single faktor VPN eller 2 faktor VPN med Google Authentication.

Der kan tilkøbes aflåst gitterbur/rackplads i kælderen. Kontakt Novi for mere information på service@novi.dk

Hvis der er andre ønsker, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte Netic A/S på support@netic.dk  for en drøftelse af den konkrete sag. 

Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 9635 4445.

Oversigtskort

Se stor version

Bygningsoversigt

Se stor version

Overvågning

I alle NOVIs bygninger findes synlige overvågningskameraer. Udvalgte indgange og udgange er overvåget. Dette sker af hensyn til sikkerhed og tryghed. Optagelserne lagres og behandles fortroligt og bliver kun brugt i tilfælde af f. eks. tyveri.

Data opbevares efter datatilsynets bestemmelser

Parkering

Lejeren har ret til gratis benyttelse af parkeringsplads på NOVIs afmærkede p-områder.

Udlejer har indført parkeringskontrol, driftet af eksternt privat parkeringsselskab, på NOVIs områder. Denne løsning indebærer: 

•                         Faste digitale p-licenser til medarbejdere i NOVIs virksomheder (registrering i receptionen, eller v. egne enheder)
•                         Fri gæsteparkering (registrering i receptionen, eller v. egne enheder)
•                         Afgivelse af medarbejdernes registreringsnummer, samt kontaktdata

De indsamlede informationer opbevares udelukkende i det private parkeringsselskabs administrative system for at opnå en effektiv parkeringsadministration i NOVI lejeres interesse.

Parkeringsområderne finder du på flg. lokationer:
Niels Jernes Vej 10-14 samt Alfred Nobels Vej 21, 25 og 27. Se gule markeringer nedenfor på oversigtskortet.

               Skiltning NOVI 1-5, Nies Jernes Vej 10-14                                     Skiltning NOVI 6-8, Alfred Nobels Vej 21-27
                           Registrering i receptionen                                                             Registrering ved firmaet der besøges

 

Postmodtagelse og -afsendelse

Modtaget post sorteres og fordeles hver morgen i beboernes egne postkasser, der er placeret i postrummet ved receptionen. 

Får du pakker, vil du blive kontaktet direkte af receptionen.

Postafsendelse

Når du skal sende brevpost, kan du vælge at bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til receptionen, Niels Jernes Vej 10. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker og lægge dem til afsendelse i postrummet. 

Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.

Bruger du Pacsoft eller anden PostNord labelservice, kan du lægge dine frankerede pakker til afsendelse i postrummet.

PostNord afhenter post man-fre kl. 8.00

Bruger du kurerforsendelse, sørger du selv for at aftale med kurerfirmaet omkring afhentning. Angiv gerne NOVIs reception som afhentningssted. Pakken kan derefter stilles i receptionen. Husk at angive på pakken hvilken kurerservice den skal med. Receptionen vil så sørge for, at få din pakke godt afsted.

Print og kopi

Du kan få adgang til NOVIs fælles printere/scannere/kopimaskiner ved at kontakte driftsafdelingen på service@novi.dk så er vi behjælpelige med at få oprettet jer og installere en printerdriver.

Priserne er:

Sort/hvid:
A4 print pr. side 0,35 kr.
A3 print pr.side 0,70 kr.

Farve:
A4 print pr. side 1,50 kr.
A3 print pr.side 3,00 kr.

Alle priser tillægges moms

Privataftaler - kun for beboere i NOVI




 

Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10. 

Massage 

Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (pr. 1/4 2017) (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
 

Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching

v. fysioterapeut  Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/   (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her:  https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.

Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan få refunderet det som man normalt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172kr.  refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr og 78kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid. Husk du kan spare kørsel og tid ved at Marianne er her i huset.

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.


DGI Huset - motion

Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.


Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 169,-*(normalpris kr. 199*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)

10 klips klippekort for kr. 329,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)

Enkeltklip/enkeltbillet til 1 x træning koster kr. 30,- (normalpris kr. 40,-)

Online Holdplan:


CrossFit

10% ved en binding på 6 mdr. Efter de 6 mdr, opsigelse løbende måned + en måned. 

Henvendelse i receptionen, Niels Jernes Vej 10 eller på hl@novi.dk 

www.crossfitnorth579.dk  Tlf: 72600579 kontakt@crossfitnorth.dk 

CrossFit North 57°9°
Hjulmagervej 11-13
9000 Aalborg

 

Svømmebilletter - gælder 2 år frem


Gigantium svømmebilletter

Billetter med rabat købes mod kontant betaling i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.

Priser:
Barn  kr. 21,00             Voksen kr. 27,00

Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.

Haraldslund Svømmehal og Motionscenter

NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes mod kontant betaling i NOVIs reception.

Svømning 25,-        Svømning & motion 36,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.


Svømmeland, Nørresundby

NOVI har indgået en aftale med Svømmeland i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes mod kontant betaling i NOVIs reception.

Svømning - voksen 40,-
Svømning - barn 3-14 år 30,-

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.

Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv. 

 


Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)

Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes i receptionen, hl@novi.dk
Der kan lånes et kort ad gangen.

Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).

 


Scanoffice - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.

Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Scanoffice, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Hobrovej 76. Jacob Vester, jv@scanoffice.dk, tlf: 20 75 54 33
 

Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen

www.dolomite.dk 

Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk 

www.stylepit.dk modetøj mm.

Du får minimum 15% på alle varer, også de helt nye. Har en vare mere rabat end 15% få man selvfølgelig den højeste rabat men de 15% bliver så ikke lagt oveni. Rabatkoden fåes ved at skrive til hl@novi.dk 

Flügger, Hobrovej

Maling. Generel rabat. 

Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk

Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.

Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Dreisler Storkøb)

Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11

 

Flügger, Nibe,Maling m.m.

Personalerabet ved at opgive nummer, der fåes i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk

Flügger Nibe
Torvet 3
9240 Nibe
Tlf 98 35 10 93

Stark, Brdr. Bendtzen

Byggematerialer mm.

Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.

Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk Der skal altid betales kontant.

Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg

 

Stark
Sundsholmen 6
9400 Nørresundby
Tlf: 96 32 16 80

info.noerresundby@stark.dk
www.stark.dk/noerresundby

 

Firmaaftaler

Arbejdsmiljø

Vi har en firmaaftale med ArbejdsmiljøCentret A/S, Engelsholmvej 26 8940 SV, som tilbyder en nem måde at få igangsat og vedligeholdt arbejdsmiljøearbejdet, og overholde de krav som arbejdstilsynet stiller.

Firmaaftalen abonnementsaftale som indgåes med ArbejdsmiljøCentret, og giver adgang til abonnementspakke med følgende indhold:

• Arbejdsmiljøhåndbogen, et samlet redskab til dokumentation og styring af arbejdsmiljøet

• Afholdelse af et fælles årligt møde på NOVI, mhp. opdatering af arbejdsmiljøhåndbogen

• Rådgivning - telefonisk samt via e-mail - ved mindre problemstillinger, der kan besvares umiddelbart

• Adgang til psykologisk krisehjælp døgnet rundt (der betales efter forbrug.)

• 6% rabat på alle AMCs egne uddannelser

• 6% rabat på alle konsulentydelser

Abonnementsprisen årligt kr. 2.000,- excl. moms. Aftalen er en særaftale – normal pris for basis abonnement er 3.000,- kr/år.

Du indgår selv aftalen med ArbejdsmiljøCentret ved at kontakte:

Kisten Marie Jensen
kmj@amcentret.dk  Mobil 31762122
Telefon 87 10 89 00 · Engelsholmvej 26 · 8940 Randers SV
www.amcentret.dk · www.bst-nord.dk

 

FÅ DET NYE SUPER-VÆRKTØJ "HUBSPOT" GENNEM NOVI 

I NOVI er vi de første i Danmark, der er blevet godkendt som Incubator Partner med marketing-platformen HubSpot. Det betyder blandt andet, at vore beboere kan få rabat på op til 90% på HubSpot

HubSpot er et værktøj, der er opbygget, så du samler al din ”inbound marketing” på én platform og du kan let lave statistik på, hvad der virker. Du kan for eksempel køre email-kampagner, SoMe kampagner og CRM på platformen.

Er du også blevet nysgerrig på, om HubSpot er noget for jer? Så tjek se her nedenfor (english)

NOVI Science Park is thrilled to announce its partnership with HubSpot for Startups. In our continued effort to provide founders with the essential tools for their success, we are now able to offer HubSpot’s Marketing and Sales software at a 90% scholarship for the first year -- an average savings of $17,000! HubSpot is the leader in inbound marketing and sales, and its world-renowned CRM, Sales, and Marketing toolset can now be leveraged by our current startups and alumni to grow.

To get started and take advantage of this scholarship, apply here.

http://hubspot.com/startups

To learn more about HubSpot, sign up for their Startup Group Demonstration here.

https://offers.hubspot.com/startups/group-demonstration

Har du spørgsmål, så kontakt gerne Mette Solskov ms@novi.dk 

 

Hoteller:

Vi anbefaler at du bruger en af de mange online tjenester til at booke værelser, eksempelvis www.hotels.com. Jo tidligere du bestiller, des lavere er prisen.

Vi har valgt at have en rabataftale med Scandic Aalborg, da hotellet ligger tæt på NOVI. Rabataftalen kan bruges ved at kontakte receptionen eller hl@novi.dk. Du vil derefter få udleveret et aftalenummer, der skal bruges ved booking. Det er en god idé at være i god tid, da hotellet ofte er fuldt booket.

 

Vin:

NOVI har en aftale med firmaet H.J.Hansen Vinhandel A/S, der giver rabat på vin og spiritus.
Følgende mail-adresser anvendes til bestillinger og forespørgsler:


Aalborg:
aalb-vin@hjhansen.dk
Århus:
aarhus-vin@hjhansen.dk
København:
hjh-kbh@hjhansen.dk
Odense:
salg-vin@hjhansen.dk

www.hjhansen-vin.dk

Reception og telefonpasning

Receptionen på Niels Jernes Vej 10 tager imod dine gæster, vejleder dem efter behov og ringer til dig for at melde, at du har gæster. 

Receptionen kan også modtage dine telefonopkald, hvis du ikke er til stede.

Er du tilkoblet NOVIs telefonsystem, kan du viderestille dine telefonopkald til receptionen, evt. med en besked som receptionisten kan videregive eller viderestille til f.eks din mobiltelefon på et i forvejen defineret tidspunkt. Hvis der ønskes fast receptionsservice af opkald ind til din virksomhed, kan pris på denne service indhentes hos driftsafdelingen. service@novi.dk

Regnskabsservice

NOVIs regnskabskontor varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi varetager regnskabsopgaverne for en række internationale virksomheders filialer i Danmark med rapportering til moderselskab.

Regnskabskontoret har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper, lige fra 1-mandsfirmaet til større internationale virksomheder. Vi har forskellige individuelle aftaler med hvert firma, så en aftale kan altid tilpasses dine ønsker.

Regnskabsafdelingen er placeret på Niels Jernes Vej 10 ved hovedindgangen i stueetagen. I afdelingen er der ansat 6 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.

Se online brochure  Dansk   Engelsk


NOVIs regnskabsafdelingr tilbyder udførelse af følgende opgaver:

• Udarbejdelse af årsregnskaber

• Udarbejdelse af perioderegnskaber

• Udarbejdelse af budgetter

• Budgetopfølgning

• Gennemgang og kontering af bilag

• Bogføring af bilag

• Afstemning af konti

• Momsregnskab

• Årsafslutning

• Lønninger/gager

• Andre administrative opgaver

• Betaling af kreditorer

• Fakturering og debitoropfølgning

• Projektregnskab

• Rapportering til udenlandske moderselskaber

• Anlægskartotek

Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.

Velkommen i NOVIs regnskabsafdeling!

Rengøring

Huslejen inkluderer daglig rengøring, som består af følgende:

Rengøring på kontorerne

Hverdage (5 gange om ugen):

Tømning af papirkurv

Synligt snavs fjernes fra gulve

 

1 gang om ugen:

Aftørring af skriveborde og andet inventar indtil 180 cm.

Afstøvning/aftørring af vindueskarme, lamper og pletter på vægge.

Pletfjerning på glasdøre og glaspartier.

Gulve vaskes eller støvsuges grundigt (alt efter gulvbelægning).

(Dagen for grundig rengøring er markeret i falsen på døren til kontoret).

 

Ca. 1 gang pr. måned:

Lysarmaturer aftørres

Persienner aftørres

Skabe og karme over nåhøjde

 

Vinduespolering

Udvendig vinduespolering udføres 3 gange årligt.

Indvendig vinduespolering udføres 2 gange årligt.

 

Mulighed for ekstra rengøring

Har du brug for ekstra rengøring og tæpperens er der mulighed for at bestille dette. Det kan eksempelvis foregå i en ferieperiode. Prisen for tæpperens er 21 kr/kvm. Rengøring i øvrigt prissættes efter opgaven. Ekstra rengøring bestilles på service@novi.dk

Reparation & service

Serviceafdelingen i NOVI tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.

Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@novi.dk

Hjælp til serviceopgaver

Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@novi.dk

Rum for Rådgivning

Rum for Rådgivning er et rådgiverkontor midt i NOVI. Vi har samlet en vifte af kompetencer, der kan hjælpe dig med de ting, du ikke selv orker at bruge tid på eller har brug for en professionel hånd til.

Vi har et team af specialister tilknyttet inden for:

• Design, foto, logo og layout
•  Web, SEO og Social media
•  Tekstforfatter
•  Advokat
•  Revisor
•  Finansiering
•  Strategi
•  Bankforretning
• HR og rekruttering
•  IT sikkerhed og udvikling 

De vil på skift være til stede i vores rådgiverkontor, som er placeret på 1. sal lige over receptionen på Niels Jernes Vej 10. Pris mm. aftales med den enkelte rådgiver. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Mette Solskov

Se folder online

Book online - og få den hjælp du har brug for!

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Rådgivning tilbyder serviceydelser, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter.  Servicen udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.

Rygepolitik

Det er ikke tilladt at ryge i NOVIs bygninger, hverken på fællesarealer eller i lejemål. Forbudet gælder også e-cigaretter

Der findes et rygeområde i gavlen af NOVI 1A og ligeledes i Novi 6 under A-B svævet (ved nedkørslen til parkeringskælder) og i NOVI 8 ved cykelparkeringen.

Studentermedarbejder,  jobopslag mm.

Søger du en studentermedarbejder el.lign. er det oplagt at søge via AAU.

I AAU Jobbank kan du finde nye medarbejdere, praktikanter eller studerende til projektsamarbejde. Det er gratis at oprette opslag målrettet studerende, og der er mange muligheder for at øge eksponeringen af dit opslag. Jobbanken har ca. 6.300 besøgende og ca. 74.000 sidevisninger pr. måned. https://Jobbank.aau.dk

Direkte link til at se studerende der ligger i jobbanken https://jobbank.aau.dk/talenter/

Herunder finder du links til de tre oplagte samarbejdsmuligheder, men der findes flere, så tag gerne i kig rundt på siderne og brug det I mener giver mening for jeres beboervirksomheder. Håber at dette kan hjælpe jer videre.

Projektsamarbejde

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/projektsamarbejde/


Praktik (Projektorienteret forløb)

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/praktikant/


Studentermedarbejder

http://www.karriere.aau.dk/virksomheder-og-organisationer/studentermedhj%C3%A6lp/

 

Eksponering af dit jobopslag

Du er meget velkommen til at dele din virksomheds jobopslag i vores facebookgruppe ”NOVI Beboer”. På denne måde kan andre i NOVI se dit opslag og dele det.

Åbningstider

NOVIs yderdøre åbnes kl. 7.00 om morgenen og låses igen kl. 16.00 alle hverdage ( fredag 15.30).

Lørdage, søndage og helligdage er NOVIs døre låst. For at få adgang til huset uden for åbningstiderne og til egne kontorer bruges adgangskort, som udleveres ved henvendelse til Serviceafdelingen service@novi.dk

Receptionens åbningstider

Mandag til torsdag 8.00-16.00

Fredag 8.00-15.30

Lukkedage 2018

Torsdag d. 10 maj - Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Fredag d. 11. maj - dagen efter Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Mandag d. 4. juni - dagen før Grundlovsdag - kantinen i NOVI6 er lukket. Brugere af kantinen i NOVI6 er velkomne til at benytte kantinen i NOVI 1, Niels Jernes Vej 10. Der vil blive serveret sandwich i NOVI 1 og NOVI 8 kantinerne. 

Tirsdag d. 5. juni - Grundlovsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Sommerferien: NOVI er åben hele sommerferien, kantinerne i NOVI1, 6 og 8 er lukket uge 29 og 30 hvor der i stedet tilbydes sandwichbestilling. 

Regnskabsafdelingen i NOVI er lukket uge 29.

Mellem. jul og nytår - Torsdag d. 27. til fredag d. 28. december, begge dage inklusive - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort.

Oversigtskort

Se stor version

Bygningsoversigt

Se stor version

Postmodtagelse og -afsendelse

Modtaget post sorteres og fordeles hver morgen i beboernes egne postkasser, der er placeret i postrummet ved receptionen. 

Får du pakker, vil du blive kontaktet direkte af receptionen.

Postafsendelse

Når du skal sende brevpost, kan du vælge at bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til receptionen, Niels Jernes Vej 10. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker og lægge dem til afsendelse i postrummet. 

Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.

Bruger du Pacsoft eller anden PostNord labelservice, kan du lægge dine frankerede pakker til afsendelse i postrummet.

PostNord afhenter post man-fre kl. 8.00

Bruger du kurerforsendelse, sørger du selv for at aftale med kurerfirmaet omkring afhentning. Angiv gerne NOVIs reception som afhentningssted. Pakken kan derefter stilles i receptionen. Husk at angive på pakken hvilken kurerservice den skal med. Receptionen vil så sørge for, at få din pakke godt afsted.

Reception og telefonpasning

Receptionen på Niels Jernes Vej 10 tager imod dine gæster, vejleder dem efter behov og ringer til dig for at melde, at du har gæster. 

Receptionen kan også modtage dine telefonopkald, hvis du ikke er til stede.

Er du tilkoblet NOVIs telefonsystem, kan du viderestille dine telefonopkald til receptionen, evt. med en besked som receptionisten kan videregive eller viderestille til f.eks din mobiltelefon på et i forvejen defineret tidspunkt. Hvis der ønskes fast receptionsservice af opkald ind til din virksomhed, kan pris på denne service indhentes hos driftsafdelingen. service@novi.dk

Åbningstider

NOVIs yderdøre åbnes kl. 7.00 om morgenen og låses igen kl. 16.00 alle hverdage ( fredag 15.30).

Lørdage, søndage og helligdage er NOVIs døre låst. For at få adgang til huset uden for åbningstiderne og til egne kontorer bruges adgangskort, som udleveres ved henvendelse til Serviceafdelingen service@novi.dk

Receptionens åbningstider

Mandag til torsdag 8.00-16.00

Fredag 8.00-15.30

Lukkedage 2018

Torsdag d. 10 maj - Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Fredag d. 11. maj - dagen efter Kr. himmelfartsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Mandag d. 4. juni - dagen før Grundlovsdag - kantinen i NOVI6 er lukket. Brugere af kantinen i NOVI6 er velkomne til at benytte kantinen i NOVI 1, Niels Jernes Vej 10. Der vil blive serveret sandwich i NOVI 1 og NOVI 8 kantinerne. 

Tirsdag d. 5. juni - Grundlovsdag - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort

Sommerferien: NOVI er åben hele sommerferien, kantinerne i NOVI1, 6 og 8 er lukket uge 29 og 30 hvor der i stedet tilbydes sandwichbestilling. 

Regnskabsafdelingen i NOVI er lukket uge 29.

Mellem. jul og nytår - Torsdag d. 27. til fredag d. 28. december, begge dage inklusive - reception og kantiner er lukket. Kun adgang til NOVI med adgangskort.

Klub for alle direktører og daglige ledere i NOVI

Her i NOVI bor vi ca. 100 direktører og daglige ledere for lige så mange små og store virksomheder. Vi har i det daglige ikke nødvendigvis tid til at sparre med hinanden på tværs af de forskellige firmaer. Derfor har vi dannet Executive Club.

Klubben er kun for direktører/ledere for virksomheder med arbejdssted i NOVIs bygninger. Det er gratis at deltage.

Formålet er, at medlemmerne vil kunne udvide deres hverdagsnetværk i NOVI, blive klogere på aktuelle emner, deltage i virksomhedsbesøg og lignende. Vi faciliterer fra NOVIs side 3 møder om året, hvor vi sammen kan blive inspireret af gæstetalere og ikke mindst af hinanden.

Som direktør/daglig leder vil du ved indflytning blive kontaktet af NOVI, og inviteret til årets møder.  Eventuelle spørgsmål rettes til undertegnede eller Mette Solskov ms@novi.dk.

Henrik Lundum 
Adm. direktør, NOVI

Lukket Facebookgruppe - "NOVI Beboer"

Har du en reol til overs du vil forære væk, søger du samarbejdspartnere, leder du efter en teknisk komponent, eller vil du bare holde dig orienteret om hvad der sker af nye daglige tiltag i NOVI, så meld dig ind i gruppen med det samme.

Kantinen i NOVI

Kantinernes åbningstider er

NOVI 1: hverdage 11.30-13.30

NOVI 6: hverdage 11.30-13.00

NOVI 8: hverdage 11.30-13.00

Kortordning

Kantinen tilbyder en madordning, så du/firmaet betaler via stregkode. Henvend dig i kantinen eller på tlf. 9635 4523 for at få oprettet ordningen.

Der betales med kontanter/kort hver dag for det, der spises.

Priseksempler:

Buffet (1 tallerken mad) 40,-

Sandwich 30,-

Vegetarisk salat 30,-

Vegetarisk salat + elementer fra buffeten 40,-

½ rugbrød med 2 skiver pålæg 12,-

Der er selvafrydning i kantinerne.  Afrydningslokalet er lige bag kassen.

​Hjælp kantinen og sæt din stol op efter brug.

Alle NOVIs kantiner drives af EK Caféen, som også leverer forplejning til NOVIs mødelokaler.

Mødelokaler og gå-møderute

Møderum i NOVI

NOVI råder over en del mødelokaler. Placeringen af disse kan ses under emnet "Oversigtskort". Alle mødelokaler er udstyret med Full HD projektorer. Der er følgende tilslutningsmuligheder i lokalerne: HDMI, Displayport og Mini-displayport. Hvis der er brug for tilslutning vha. den gamle standard” VGA” kan der lånes adapter i receptionen.

Booking af mødelokaler

Gå ind på NOVIs bookingsystem. Her booker du mødelokale og eventuel forplejning til mødet.

For at blive oprettet som bruger (en pr. firma) kontakt receptionen, Niels Jernes Vej 10. hl@novi.dk 
 

Konferenceudstyr

NOVI har et konferencekamera ”Logitech Connect” til at håndtere video- og konferencekald via. Skype, Lync etc. Enheden kan reserveres via receptionen hl@novi.dk . Kort introduktion til Logitech Connect: https://www.youtube.com/watch?v=BUAokjT7xTI

 

Gå-møderute fra NOVI - en del af en aktiv mødekultur.

I FORM Møderute - 1,38 km (ca. 20 min)

Har du spørgsmål, så kontakt receptionen på hl@novi.dk eller tlf. 9635 4500.

Oversigtskort

Se stor version

Bygningsoversigt

Se stor version

Postmodtagelse og -afsendelse

Modtaget post sorteres og fordeles hver morgen i beboernes egne postkasser, der er placeret i postrummet ved receptionen. 

Får du pakker, vil du blive kontaktet direkte af receptionen.

Postafsendelse

Når du skal sende brevpost, kan du vælge at bruge en frankeringskode til frankeringsmaskinen. Denne kode får du ved henvendelse til receptionen, Niels Jernes Vej 10. Fakturering for dit portoforbrug sker kvartalvis. Du kan naturligvis også selv frankere dine breve med egne frimærker og lægge dem til afsendelse i postrummet. 

Ved afsendelse af pakker/kurerpost skal du selv lave en pakkeaftale med en leverandør af denne ydelse.

Bruger du Pacsoft eller anden PostNord labelservice, kan du lægge dine frankerede pakker til afsendelse i postrummet.

PostNord afhenter post man-fre kl. 8.00

Bruger du kurerforsendelse, sørger du selv for at aftale med kurerfirmaet omkring afhentning. Angiv gerne NOVIs reception som afhentningssted. Pakken kan derefter stilles i receptionen. Husk at angive på pakken hvilken kurerservice den skal med. Receptionen vil så sørge for, at få din pakke godt afsted.

Reception og telefonpasning

Receptionen på Niels Jernes Vej 10 tager imod dine gæster, vejleder dem efter behov og ringer til dig for at melde, at du har gæster. 

Receptionen kan også modtage dine telefonopkald, hvis du ikke er til stede.

Er du tilkoblet NOVIs telefonsystem, kan du viderestille dine telefonopkald til receptionen, evt. med en besked som receptionisten kan videregive eller viderestille til f.eks din mobiltelefon på et i forvejen defineret tidspunkt. Hvis der ønskes fast receptionsservice af opkald ind til din virksomhed, kan pris på denne service indhentes hos driftsafdelingen. service@novi.dk

Reparation & service

Serviceafdelingen i NOVI tager sig af alt fra småreparationer til sprungne pærer og temperaturregulering - alt hvad der skal til, for at dit lejemål fungerer i hverdagen.

Ved henvendelse til serviceafdelingen om fejl, mangler osv. i hverdagen: Brug vores besked- og opgavesystem på service@novi.dk

Hjælp til serviceopgaver

Vi tilbyder vores hjælp på timebasis til eksempelvis opsætning af billeder, flytning af inventar, opsætning af lamper osv. Send os en mail på service@novi.dk

Firmaaftaler

Arbejdsmiljø

Vi har en firmaaftale med ArbejdsmiljøCentret A/S, Engelsholmvej 26 8940 SV, som tilbyder en nem måde at få igangsat og vedligeholdt arbejdsmiljøearbejdet, og overholde de krav som arbejdstilsynet stiller.

Firmaaftalen abonnementsaftale som indgåes med ArbejdsmiljøCentret, og giver adgang til abonnementspakke med følgende indhold:

• Arbejdsmiljøhåndbogen, et samlet redskab til dokumentation og styring af arbejdsmiljøet

• Afholdelse af et fælles årligt møde på NOVI, mhp. opdatering af arbejdsmiljøhåndbogen

• Rådgivning - telefonisk samt via e-mail - ved mindre problemstillinger, der kan besvares umiddelbart

• Adgang til psykologisk krisehjælp døgnet rundt (der betales efter forbrug.)

• 6% rabat på alle AMCs egne uddannelser

• 6% rabat på alle konsulentydelser

Abonnementsprisen årligt kr. 2.000,- excl. moms. Aftalen er en særaftale – normal pris for basis abonnement er 3.000,- kr/år.

Du indgår selv aftalen med ArbejdsmiljøCentret ved at kontakte:

Kisten Marie Jensen
kmj@amcentret.dk  Mobil 31762122
Telefon 87 10 89 00 · Engelsholmvej 26 · 8940 Randers SV
www.amcentret.dk · www.bst-nord.dk

 

FÅ DET NYE SUPER-VÆRKTØJ "HUBSPOT" GENNEM NOVI 

I NOVI er vi de første i Danmark, der er blevet godkendt som Incubator Partner med marketing-platformen HubSpot. Det betyder blandt andet, at vore beboere kan få rabat på op til 90% på HubSpot

HubSpot er et værktøj, der er opbygget, så du samler al din ”inbound marketing” på én platform og du kan let lave statistik på, hvad der virker. Du kan for eksempel køre email-kampagner, SoMe kampagner og CRM på platformen.

Er du også blevet nysgerrig på, om HubSpot er noget for jer? Så tjek se her nedenfor (english)

NOVI Science Park is thrilled to announce its partnership with HubSpot for Startups. In our continued effort to provide founders with the essential tools for their success, we are now able to offer HubSpot’s Marketing and Sales software at a 90% scholarship for the first year -- an average savings of $17,000! HubSpot is the leader in inbound marketing and sales, and its world-renowned CRM, Sales, and Marketing toolset can now be leveraged by our current startups and alumni to grow.

To get started and take advantage of this scholarship, apply here.

http://hubspot.com/startups

To learn more about HubSpot, sign up for their Startup Group Demonstration here.

https://offers.hubspot.com/startups/group-demonstration

Har du spørgsmål, så kontakt gerne Mette Solskov ms@novi.dk 

 

Hoteller:

Vi anbefaler at du bruger en af de mange online tjenester til at booke værelser, eksempelvis www.hotels.com. Jo tidligere du bestiller, des lavere er prisen.

Vi har valgt at have en rabataftale med Scandic Aalborg, da hotellet ligger tæt på NOVI. Rabataftalen kan bruges ved at kontakte receptionen eller hl@novi.dk. Du vil derefter få udleveret et aftalenummer, der skal bruges ved booking. Det er en god idé at være i god tid, da hotellet ofte er fuldt booket.

 

Vin:

NOVI har en aftale med firmaet H.J.Hansen Vinhandel A/S, der giver rabat på vin og spiritus.
Følgende mail-adresser anvendes til bestillinger og forespørgsler:


Aalborg:
aalb-vin@hjhansen.dk
Århus:
aarhus-vin@hjhansen.dk
København:
hjh-kbh@hjhansen.dk
Odense:
salg-vin@hjhansen.dk

www.hjhansen-vin.dk

Privataftaler - kun for beboere i NOVI




 

Rum for Sundhed: i kælderen under receptionen Niels Jernes Vej 10. 

Massage 

Booking administreres af massøren Susanne Jensen. Prisen er Kr. 175, - / 25 min. (pr. 1/4 2017) (ingen rabat ved dobb. tid). Du booker her: https://sannesbriks.klikbook.dk/?cal_id=3154
 

Fysioterapi, personlig træning, sundheds- og vægttabsforløb og coaching

v. fysioterapeut  Marianne Hurup. Du kan se priser og booke Marianne her: https://fysiocoach.setmore.com/   (her i begyndelsen er Marianne her onsdag formiddag). Du kan læse mere om Marianne og hendes ydelser her:  https://www.mariannehurup.dk/ . Har du spørgsmål, kan du fange Marianne på tlf. 29921522. Læg gerne en besked, da hun tit er optaget af konsultationer.

Vedr. tilskud: Har man en henvisning fra lægen til fysioterapi så kan man eksempelvis med en Danica sundhedssikring få 12 behandlinger indenfor et kalenderår. Her kan man frit vælge hvilken fysioterapeut man bruger. Man kan få refunderet det som man normalt skal betale under sygesikringen og vil hos Marianne så have en egenbetaling op til Mariannes pris. Ved 1. konsultation vil man få refunderet 270kr. og ved efterfølgende behandlinger vil man få 172kr.  refunderet. Dvs. en egenbetaling på henholdsvis 180kr og 78kr. Det samme gælder flere af de andre sundhedssikringer, men undersøg med din egen sundhedssikring, før du bestiller tid. Husk du kan spare kørsel og tid ved at Marianne er her i huset.

NOVI gør opmærksom på, at Rum for Sundhed tilbyder en serviceydelse, som udføres af eksterne, selvstændige konsulenter. Samtlige behandlinger udføres i konsulentens eget navn og for konsulentens ansvar. Således foregår alle aftaler og evt. mellemværender direkte mellem klient og konsulent, uden NOVIs indblanding eller ansvar.


DGI Huset - motion

Medarbejdere i NOVIs bygninger og medlemmer af deres husstand kan henvende sig i DGI-HUSETs reception og få medlemskab til firmapris. Blot oplys, at du arbejder i NOVI Forskerpark.


Månedsmedlemskab ’Fri hold og Fitness kr. 169,-*(normalpris kr. 199*,-) Medlemskabet er inkl. individuel træningsplanlægning og sauna-adgang.
Medlemskabet har ingen binding og intet indmeldelsesgebyr. (Abonnement via Betalingsservice, der automatisk forlænges hver måned.)

10 klips klippekort for kr. 329,- gives 2 ekstra klip (gyldighed 2 år)

Enkeltklip/enkeltbillet til 1 x træning koster kr. 30,- (normalpris kr. 40,-)

Online Holdplan:


CrossFit

10% ved en binding på 6 mdr. Efter de 6 mdr, opsigelse løbende måned + en måned. 

Henvendelse i receptionen, Niels Jernes Vej 10 eller på hl@novi.dk 

www.crossfitnorth579.dk  Tlf: 72600579 kontakt@crossfitnorth.dk 

CrossFit North 57°9°
Hjulmagervej 11-13
9000 Aalborg

 

Svømmebilletter - gælder 2 år frem


Gigantium svømmebilletter

Billetter med rabat købes mod kontant betaling i NOVIs reception. Billetten byttes ved indgangen til armbånd, der giver adgang til svømmehallen.

Priser:
Barn  kr. 21,00             Voksen kr. 27,00

Der kan tilkøbes wellness ved billetlugen (over 18 år) Fredag efter 14.00 må børn ifølge med voksen komme i wellness.

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.

Haraldslund Svømmehal og Motionscenter

NOVI har indgået en firmaaftale med Haraldslund Svømmehal og Motionscenter, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes mod kontant betaling i NOVIs reception.

Svømning 25,-        Svømning & motion 36,-
Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.


Svømmeland, Nørresundby

NOVI har indgået en aftale med Svømmeland i Nørresundby, som indebærer rabat i forhold til prisen på enkeltbilletter.

Billetterne købes mod kontant betaling i NOVIs reception.

Svømning - voksen 40,-
Svømning - barn 3-14 år 30,-

Billetterne er gyldige i 2 år fra udskrivningsdatoen.

Der kan i Svømmeland købes tillægsbilletter til motion, spinning mv. 

 


Nordsøen Oceanariet i Hirtshals (2 kort)

Adgangskort til 2 voksne og 2 børn udlånes i receptionen, hl@novi.dk
Der kan lånes et kort ad gangen.

Kortet bookes i receptionen for 1 weekend (afhentning fredag og aflevering af kortet mandag) eller en hverdag (aflevering af kortet dagen efter).

 


Scanoffice - designermøbler og belysning. Herudover kan tæpper, belysning, gardiner mv. skaffes til favorable nettopriser.

Ny firmaaftale til dig: 20-28% på designermøbler i kendte mærker, designtilbehør og belysning. Det er vores leverandør Scanoffice, der tilbyder dette til alle NOVIs beboere. Du kan handle som firma eller privat. Liste over rabatter fåes i receptionen eller på hl@novi.dk.
Forespørg/bestil direkte pr. mail eller aftal tid i showroomet på Hobrovej 76. Jacob Vester, jv@scanoffice.dk, tlf: 20 75 54 33
 

Dolomite - italienske dunjakker, veste, poloer m.m. 30% i webshoppen

www.dolomite.dk 

Rabatkode fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk 

www.stylepit.dk modetøj mm.

Du får minimum 15% på alle varer, også de helt nye. Har en vare mere rabat end 15% få man selvfølgelig den højeste rabat men de 15% bliver så ikke lagt oveni. Rabatkoden fåes ved at skrive til hl@novi.dk 

Flügger, Hobrovej

Maling. Generel rabat. 

Angiv kontonummer der fås i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk

Rabatten udløses med det samme nummeret tastes ind i form af lavere priser. Du kan derfor ikke se den direkte rabat på fakturaen. Listepriserne kan ses på flugger.dk.

Bemærk: Gælder kun for Flügger Hobrovej (over for Dreisler Storkøb)

Flügger farver
Hobrovej 347
9200 Aalborg SV
Tlf.: 98 18 59 11

 

Flügger, Nibe,Maling m.m.

Personalerabet ved at opgive nummer, der fåes i receptionen, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk

Flügger Nibe
Torvet 3
9240 Nibe
Tlf 98 35 10 93

Stark, Brdr. Bendtzen

Byggematerialer mm.

Rabatten kan svinge lidt i forhold til varetype.

Oplys kontonummer, der fås ved henvendelse i NOVIs reception, Niels Jernes Vej 10, eller pr. mail til hl@novi.dk Der skal altid betales kontant.

Stark
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Tlf: 96 31 05 00
info.aalborg@stark.dk
www.stark.dk/aalborg

 

Stark
Sundsholmen 6
9400 Nørresundby
Tlf: 96 32 16 80

info.noerresundby@stark.dk
www.stark.dk/noerresundby

 

Firmaaftaler

Arbejdsmiljø

Vi har en firmaaftale med ArbejdsmiljøCentret A/S, Engelsholmvej 26 8940 SV, som tilbyder en nem måde at få igangsat og vedligeholdt arbejdsmiljøearbejdet, og overholde de krav som arbejdstilsynet stiller.

Firmaaftalen abonnementsaftale som indgåes med ArbejdsmiljøCentret, og giver adgang til abonnementspakke med følgende indhold:

• Arbejdsmiljøhåndbogen, et samlet redskab til dokumentation og styring af arbejdsmiljøet

• Afholdelse af et fælles årligt møde på NOVI, mhp. opdatering af arbejdsmiljøhåndbogen

• Rådgivning - telefonisk samt via e-mail - ved mindre problemstillinger, der kan besvares umiddelbart

• Adgang til psykologisk krisehjælp døgnet rundt (der betales efter forbrug.)

• 6% rabat på alle AMCs egne uddannelser

• 6% rabat på alle konsulentydelser

Abonnementsprisen årligt kr. 2.000,- excl. moms. Aftalen er en særaftale – normal pris for basis abonnement er 3.000,- kr/år.

Du indgår selv aftalen med ArbejdsmiljøCentret ved at kontakte:

Kisten Marie Jensen
kmj@amcentret.dk  Mobil 31762122
Telefon 87 10 89 00 · Engelsholmvej 26 · 8940 Randers SV
www.amcentret.dk · www.bst-nord.dk

 

FÅ DET NYE SUPER-VÆRKTØJ "HUBSPOT" GENNEM NOVI 

I NOVI er vi de første i Danmark, der er blevet godkendt som Incubator Partner med marketing-platformen HubSpot. Det betyder blandt andet, at vore beboere kan få rabat på op til 90% på HubSpot

HubSpot er et værktøj, der er opbygget, så du samler al din ”inbound marketing” på én platform og du kan let lave statistik på, hvad der virker. Du kan for eksempel køre email-kampagner, SoMe kampagner og CRM på platformen.

Er du også blevet nysgerrig på, om HubSpot er noget for jer? Så tjek se her nedenfor (english)

NOVI Science Park is thrilled to announce its partnership with HubSpot for Startups. In our continued effort to provide founders with the essential tools for their success, we are now able to offer HubSpot’s Marketing and Sales software at a 90% scholarship for the first year -- an average savings of $17,000! HubSpot is the leader in inbound marketing and sales, and its world-renowned CRM, Sales, and Marketing toolset can now be leveraged by our current startups and alumni to grow.

To get started and take advantage of this scholarship, apply here.

http://hubspot.com/startups

To learn more about HubSpot, sign up for their Startup Group Demonstration here.

https://offers.hubspot.com/startups/group-demonstration

Har du spørgsmål, så kontakt gerne Mette Solskov ms@novi.dk 

 

Hoteller:

Vi anbefaler at du bruger en af de mange online tjenester til at booke værelser, eksempelvis www.hotels.com. Jo tidligere du bestiller, des lavere er prisen.

Vi har valgt at have en rabataftale med Scandic Aalborg, da hotellet ligger tæt på NOVI. Rabataftalen kan bruges ved at kontakte receptionen eller hl@novi.dk. Du vil derefter få udleveret et aftalenummer, der skal bruges ved booking. Det er en god idé at være i god tid, da hotellet ofte er fuldt booket.

 

Vin:

NOVI har en aftale med firmaet H.J.Hansen Vinhandel A/S, der giver rabat på vin og spiritus.
Følgende mail-adresser anvendes til bestillinger og forespørgsler:


Aalborg:
aalb-vin@hjhansen.dk
Århus:
aarhus-vin@hjhansen.dk
København:
hjh-kbh@hjhansen.dk
Odense:
salg-vin@hjhansen.dk

www.hjhansen-vin.dk

Alarm og beredskab

Alarm

Når NOVIs alarm er koblet til kl. 16.00 - 07.00 (fredag kl. 15.30-mandag kl. 07.00) må vinduer og døre i stueetagen ikke holdes åbne, da dette vil udløse alarmen.

Du vil ved indflytning modtage vejledning i brug og afstilling af alarm hvis denne skulle udløses. Mangler du en vejledning, så kontakt Serviceafdelingen service@novi.dk

Kommer du til ved et uheld at udløse alarmen, skal du følge denne afstillingsprocedure:

Ring til G4S:  72 14 66 18 
Oplys navn, firma og evt. kodeord og  bed om at komme til at tale med vagten på NOVI, for at få hjælp til at afstille alarmen.

(hvis alarmen er fra en yderdør, kan du ikke afstille den fra alarmpanelet, men du kan bede G4S om at afstille alarmen via deres system, for at undgå udrykningsgebyr)

Bliver alarmen ikke afstillet, rykker vægteren ud.

Udrykningsgebyr vil blive opkrævet, hvis du udløser en alarm uden at afstille den igen.

​Vejledning i alarmen i NOVI

Vagttelefon

Ved nødstilfælde (brand, vandskade el. lign.) kan der ringes til NOVIs vagttelefon 7214 6618, som svarer hele døgnet.

Skulle du ikke komme igennem på vagttelefonen, kan følgende nummer benyttes G4S 70 33 44 55.

Rundering/Vægter

På alle NOVIs adresser foretages runderinger af G4S uden for alm. arbejdstid.

Falcks beredskabsplaner / flugtplaner

NOVI 1 - Niels Jernes Vej 10

NOVI 3-4 - Niels Jernes Vej 14

NOVI 5 - Niels Jernes Vej 10

NOVI 6 - Alfred Nobels Vej 21

NOVI 8 - Alfred Nobels Vej 27

3 hjertestartere sidder følgende steder

  1. Ved indgangsdøren i foyeren, Niels Jernes Vej 10
  2. Kantinen, NOVI 6, Alfred Nobels Vej 21 
  3. Indgangspartiet i NOVI 8, Alfred Nobels Vej 27

Der er også andre hjertestartere i området. Se evt. http://hjertestarter.dk eller brug appen "Hjertestart" fra TrygFonden.

Se hjertestartere på kortet: 
Se stort kort

”Hjertestartere”

Følgende personer har bestået kursus i førstehjælp og brug af hjertestarter (2016)

Niels Jernes Vej 10

Gitte Tipsmark, Væksthus Nordjylland, 31 10 23 91
Eva Thornberg, Væksthus Nordjylland, 20911900
Rikke Alexandra, Væksthus Nordjylland, 22100489
Lasse E Thomsen, Væksthus Nordjylland, 31535825
Louise L Rasmussen, Væksthus Nordjylland, 23300946
Martin Nicolajsen, Væksthus Nordjylland, 40782425
Helle Larsen, Væksthus Nordjylland, 22718716
Helle Lindblad, NOVI  Reception, 96 35 45 00
Jørn Aage Jørgensen, NOVI, 22 11 45 15
Sine Christensen, NOVI, 96 35 45 05 
Mette Solskov, NOVI, 96 35 42 51

Kontaktperson ved fejl, mangler mm.; Jørn Aage Jørgensen NOVI:  jaj@novi.dk          

Alfred Nobels Vej 21

        Morten J Mikkelsen, AET, 96 32 86 67
        Ejgil A Andersen, AET, 96 32 86 53
        Claus Johannesen, AET, 96 32 86 61
        Daniela Laselva, Nokia, 20612466
        Istvan Kovacs, Nokia, 20755524
        Anette Sand, Visma 42822621
        Birgitte Klemmensen, Visma 42822645
        Tina Heidemann, Visma 42822553

 

NOVI 8, Alfred Nobels Vej 27

        Karina Christensen, Netic, 61 26 87 78
        Jan W. Larsen, Netic, 22 72 88 78
        Karsten Thygesen, Netic, 40 80 61 94
        Lars Pedersen, Samsung, 99 32 41 40
        Rasmus Abildgren, Samsung, 99 32 41 04
        René Akkerman, Samsung, 99 32 41 15
        Lars B. Jakobsen, Samsung, 99 32 41 11

Overvågning

I alle NOVIs bygninger findes synlige overvågningskameraer. Udvalgte indgange og udgange er overvåget. Dette sker af hensyn til sikkerhed og tryghed. Optagelserne lagres og behandles fortroligt og bliver kun brugt i tilfælde af f. eks. tyveri.

Data opbevares efter datatilsynets bestemmelser

Kontakt os på tlf. 96 35 45 00
eller find os her:

HOVEDKONTOR
Vis på kort

Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg

Fører  også til
Niels Jernes Vej
12 og 14

NOVI 6
Vis på kort

Alfred Nobels Vej 21
9220 Aalborg

NOVI 8
Vis på kort

Alfred Nobels Vej 27
9220 Aalborg

Tilmeld dig NOVIs
nyhedsbrev:

Og følg os online: