
Intens spiludvikling går ind i den afsluttende fase
"Planen er at på fredag (29/9 red.) har vi alt grafik, spil mechanics, level design, lyd osv. implementeret, således vi kan se spillet som en helhed. Der vil 100% sikkert være flere af de grafiske elementer som kun er implementeret som skitser, men man ville kunne se og prøve hele spillet." siger Kasper Fischer Topp, CEO, Co-founder og Technical Director i Dane Games
"Næste uge kommer til at gå med og få rettet animationer til, få finpudset grafik, tweaket character controls, få lavet intro cinematic osv. Så der er super meget tryk på disse dage, og næste uge bliver kunne hårdere :D"
Med hensyn til investorer så er vi stadig meget fortrøstningsfulde. Vi sidder og arbejder på budget, tidsplan, overordnede game design osv. for den store produktion, som vi skal bruge til at fremlægge overfor diverse investorer i næste måned." slutter Kasper Fisher Topp-
Dane Games er flyttet ind i Ignition Camp i denne måned for at udvikle deres spildemo ”Squire Squarefeet”. Dane Games har i de seneste to år produceret spil/spilkomponenter for eksterne kunder, men har nu taget springet for at udvikle deres eget spil. De har samlet et hold på 11 personer, hvoraf de 7 sidder i Ignition Camp. Med den færdigudviklede demo håber Dane Games at kunne tiltrække investorer, og dermed få realiseret drømmen om at få deres eget spil på markedet.