Kommer snart...

Netværksforbindelse

Beboere i NOVI har mulighed for at få virksomhedens computere tilsluttet det fælles netværk i NOVI – i daglig tale kaldet NOVInet.

Hvis virksomheden vælger at benytte NOVInet, får man den basale infrastruktur, der er nødvendig for at sammenkoble virksomhedens egne computere i et lokalt netværk, hvor man kan dele filer, printere mm. Man får også internetadgang fra alle computere via en firewall. Man har adgang til fælles ressourcer som fx mail-, www- og proxy-server. Desuden er der mulighed for nogle ekstra services som fx VPN-adgang til egne servere.

Folderen nedenfor (se link) dækker den normale standardopsætning for en virksomhed i NOVI. Nogle virksomheder har specielle ønsker eller krav, som skal være opfyldt, for at de kan benytte NOVInet. Hvis der er ønsker eller krav, som ikke er dækket i denne beskrivelse, er man naturligvis meget velkommen til at kontakte os for en drøftelse af den konkrete sag.

Henvendelser om den daglige drift af nettet til: support@netic.dk eller på telefon 9635 4445

Kontaktperson Steen Jensen, Netic A/S

 

Læs folder om NOVInet her

Regnskabsservice

NOVIs regnskabskontor varetager regnskabsfunktionen for ca. 60 selskaber med 1-40 ansatte i forskellige brancher. Vi varetager regnskabsopgaverne for en række internationale virksomheders filialer i Danmark med rapportering til moderselskab.

Regnskabskontoret har 15 års erfaring i at servicere stort set alle virksomhedstyper. I afdelingen er der ansat 6 medarbejdere med flere års regnskabs- og revisionsuddannelse.

Der ydes service i henhold til individuel aftale med det enkelte selskab.

Regnskabsafdelingen er placeret i NOVI 5 i stueetagen. Kontaktperson Bent Jensen.

Se online brochure med vore tilbud Dansk   Engelsk

NOVIs regnskabskontor tilbyder udførelse af følgende opgaver:

 

• Udarbejdelse af årsregnskaber

• Udarbejdelse af perioderegnskaber

• Udarbejdelse af budgetter

• Budgetopfølgning

• Gennemgang og kontering af bilag

• Bogføring af bilag

• Afstemning af konti

• Momsregnskab

• Årsafslutning

• Lønninger/gager

• Andre administrative opgaver

• Betaling af kreditorer

• Fakturering og debitoropfølgning

• Projektregnskab

• Rapportering til udenlandske moderselskaber

• Anlægskartotek

 

Vi samarbejder endvidere med en række anerkendte revisionsfirmaer.

Markedsføring

Som beboer i NOVI kan du benytte dig af muligheden for at få din virksomhed præsenteret på www.novi.dk . Du vil ved indflytning modtage mail om dette samt om oprettelse af logo på elektronisk skilt i foyeren, Niels Jernes Vej 10. Denne service er gratis. Har du ændringer til din profil, kontakt Mette Solskov

Hjælp til markedsføring Nyt logo, Tekst, SEO, Website mm. (betalt service)

Designerfirmaet Unikness og 4 andre kompetencerer tilknyttet NOVI som servicepartner.

Skulle I have brug for hjælp, står Kristin fra Unikness og hendes kolleger klar til at hjælpe.

Læs mere i folderen her

Spørgsmål om denne service kontakt Mette Solskov

Møbler og inventar

Som lejer i NOVI har du mulighed for at leje inventar efter behov.

Der findes mange varianter. Forhør dig om mulighederne på service@novi.dk

Kontakt os på tlf. 96 35 45 00
eller find os her:

HOVEDKONTOR
Vis på kort

Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg

Fører  også til
Niels Jernes Vej
12 og 14

NOVI 6
Vis på kort

Alfred Nobels Vej 21
9220 Aalborg

NOVI 8
Vis på kort

Alfred Nobels Vej 27
9220 Aalborg

Tilmeld dig NOVIs
nyhedsbrev:

Og følg os online: